Gezondheid alle pijlers

Tumor in de blinde darm

20-07-2017 16:19 3 berichten
Mijn moeder heeft net te horen gekregen dat ze een tumor in haar blinde darm heeft. Volgende week wordt alles in werking gezet voor een operatie e.d. ik vind verschillende verhalen op internet maar ik zou graag verhalen horen wie niet geschreven zijn door dokters.
Ik zou vooral wel naar de dokters luisteren. Verhalen van anderen kunnen totaal niet ter zake doen, omdat geen enkele situatie vergelijkbaar is aan elkaar. Ook hoor je vaak alleen de slechte ervaringen en verhalen omdat daar meer behoefte aan is om te delen. Sterkte in ieder geval !
Mijn vriend had dit ook, maar kwam hier pas achter na een blindedarmontsteking (die dus al was verwijderd toen we erachter kwamen dat er een tumor in zat). Ik heb toen veel opgezocht samen met hem, en wij zijn erachter gekomen dat er veel verschil in deze tumoren kan zitten (traag- of snelgroeiend, plaats, grootte).

Bij mijn vriend was het dus met 1 operatie verholpen, maar afhankelijk van hoe de tumor bij jouw moeder eruit zag kun je natuurlijk niet weten of zij in een vergelijkbare situatie zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven