Gezondheid alle pijlers

Veel pijn in mijn rug na lumbaalpunctie

05-10-2010 11:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een lumbaalpunctie. De punctie is goed verlopen. Alleen heb ik sinds gisteravond behoorlijk veel pijn in mijn rug. Liggen wil nog wel maar draaien, lopen en zitten is erg pijnlijk. Nu is mijn vraag herkent iemand dit na een lumbaalpunctie of ruggenprik?
Ja, ken het ivm een punctie. Ik heb 3 dagen krom gestaan en het duurde bijna 2 weken voor het allemaal een beetje soepel was.

Punctie was onder protest en ik werd vastgehouden door 4 mensen, vandaar dat de "schade" wat langer duurde.

Het is hoe dan ook geen fijn gevoel, dus sterkte!
Ja, mijn vriend had dit ook. Is heel stijf geweest in zijn rug, had er veel pijn aan en het zeurde nog weken een beetje na.

Veel sterkte, ik hoop dat het snel overgaat!
Ik herken het ook, na een ruggenprik. De plek zelf erg pijnlijk en eigenlijk de hele rug. Een soort beurs/spierpijnachtig gevoel.

Beterschap! .

Heb je trouwens ook hoofdpijn? Ik had een lek na mijn ruggenprik en dat was echt geen pretje.
Bedankt voor jullie reactie's.

Ik heb gelukkig geen hoofdpijn. Ik had er eigenlijk wel rekening meegekregen dat ik evt hoofdpijn zou krijgen. Maar niet dat ik rugpijn zou krijgen. Dus dit is een behoorlijke domper.

Hebben jullie lang klachten gehad?
Ik zou gewoon blijven liggen een dag of wat. Tv aan, series kijken en potten thee wegslurpen

Als je ligt, een kussen onder je voeten leggen. Dat werkte bij mij geniaal.
Ik heb er ook last van gehad hoor, net te zuinig ook!

Een keer 4 puncties op een dag gehad (lukte niet en moest steeds over, wat een hel) en wat heb ik gejankt van de pijn in mijn rug, schouders en hoofd. Week plat gelegen.

Andere keren ook echt een dag of 2 flink klachten gehad en daarna wel nasleep zeg maar. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven