Gezondheid alle pijlers

vergoeding essure welke betrouwbare verzekering?

16-12-2013 20:09 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de openingstitel al zegt ben ik opzoek naar een verzekering die essure (sterilisatie) vergoed.

Menzis vergoed 1200 zit ik nu bij, maar ik moet dan honderden euro's zelf betalen.

Zilveren kruis lijkt goed maar kom er voor nu niet achter welke zorgverleners hun een contract mee hebben.

Ik zie door de bomen het bos dus niet meer, iemand ideeën suggesties?

Kom maar door.
Eentje die 100% vergoed.
ONVZ vergoed sterilisatie volledig op de aanvullende verzekering Vrije keuze Optifit.
vergoeding steriliatie
Even Googlen en je hebt je antwoord.
quote:tandpasta schreef op 16 december 2013 @ 20:14:

ONVZ vergoed sterilisatie volledig op de aanvullende verzekering Vrije keuze Optifit.

Ik heb de essure methode gedaan en heb dit pakket bij ONVZ...was wel al een aantal jaren geleden dat ik dit heb llaten doen.

Weet eigenlijk niet of hiervoor een Eigen risico geldt
anoniem_147381 wijzigde dit bericht op 16-12-2013 20:33
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik heb in november 2011 de Essure toe laten passen. Mijn verzekering (CZ aanvullende verzekering jonge gezinnen) dekte alle kosten. Is ook maar net of jouw verzekering een contract heeft met het ziekenhuis en voor die behandeling.
Pluk de dag!
quote:Nanoe2 schreef op 16 december 2013 @ 20:09:

Zoals de openingstitel al zegt ben ik opzoek naar een verzekering die essure (sterilisatie) vergoed.

Menzis vergoed 1200 zit ik nu bij, maar ik moet dan honderden euro's zelf betalen.

Zilveren kruis lijkt goed maar kom er voor nu niet achter welke zorgverleners hun een contract mee hebben.

Ik zie door de bomen het bos dus niet meer, iemand ideeën suggesties?

Kom maar door.Bij Casa kost die behandeling 1450 euro. Met je vergoeding van 1200 valt het toch wel mee dan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Fbto vergoed na een periode van 6 (of 12) maanden geloof ik 100% vanuit de gezinsmodule
quote:Nanoe2 schreef op 16 december 2013 @ 20:09:

Even bellen?

Dan kan dat zo voor je nagekeken worden, is geen moeite en alle contracten zijn bekend.
quote:vivavrouw71 schreef op 16 december 2013 @ 20:31:

[...]

Ik heb de essure methode gedaan en heb dit pakket bij ONVZ...was wel al een aantal jaren geleden dat ik dit heb llaten doen.

Weet eigenlijk niet of hiervoor een Eigen risico geldtNee, vergoeding vanuit een aanvullend pakket en dus geen ER.
Ik heb vorig jaar Essure laten plaatsen, De Amersfoortse vergoedde dit voor 100%. (Ik ben wel aanvullend verzekerd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven