Gezondheid alle pijlers

Verkoudheid, na paar dagen koortsig

22-02-2020 18:35 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werd donderdag ineens flink verkouden en lamlendig. Dan zou je verwachten dat het nu langzaam aan beter zou gaan. Nu krijg ik ineens koorts. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Hoe lang duurde het uitzieken toen?
Alle reacties Link kopieren
Uitzieken is uitzieken. De ene keer wat langer dan de andere, afhankelijk van je weerstand en het virus. Maar denk je echt dat er hier mensen zijn met een kristallen bol die kunnen voorspellen dat je morgen, of dinsdag, of donderdag weer helemaal fit en boven jan bent?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
22-02-2020 18:39
Uitzieken is uitzieken. De ene keer wat langer dan de andere, afhankelijk van je weerstand en het virus. Maar denk je echt dat er hier mensen zijn met een kristallen bol die kunnen voorspellen dat je morgen, of dinsdag, of donderdag weer helemaal fit en boven jan bent?
Nee hoor, ik vraag niet om een kristallen bol, maar om ervaringen.
Je hebt koorts of niet. En is het dan niet gewoon een van zoveel varianten griep? Zoals heel veel mensen.

Je gaat er vast niet dood aan.
Alle reacties Link kopieren
Senna1985 schreef:
22-02-2020 18:41
Nee hoor, ik vraag niet om een kristallen bol, maar om ervaringen.
Want je hebt nog nooit in je leven iemand meegemaakt die verkouden was en na een paar dagen weer beter, en dus heb je de ervaringen van het forum nodig om te weten wat het verloop van een verkoudheid is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
soms gaat het anders dan je verwacht

4 dagen
maar kan ook 9 dagen zijn
Alle reacties Link kopieren
Hier ook: verkouden, dag 6 en 7 verhoging, nu bijna hersteld. Dag 10 inmiddels.

Niks bijzonders, dus ik snap het doel van het topic niet zo goed.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik lees hier niks geks en het komt op mij heel normaal over. Gewoon goed uitzieken en op tijd naar bed. Er is een griepepidemie gaande.
Ik ben bijna 2 weken verkouden geweest, inclusief koorts en stemloos. Nu af en toe nog wat hoesten maar het grootste gedeelte is gelukkig voorbij. Beterschap!
Ik ben erg ziek er van geweest, op en neer verkouden en in een keer bijna 40 graden koorts. Je houd ook best lang last van de longen.
Waarom krijg ik nu het idee dat je wuhan wil horen?
Mocht je twijfelen i.v.m. corona: Bel maandag de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Corona, really? :facepalm:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Best wel overdreven dat je hiervoor een topic gaat openen.
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
22-02-2020 18:50
Ik ben erg ziek er van geweest, op en neer verkouden en in een keer bijna 40 graden koorts. Je houd ook best lang last van de longen.
Dit was sowieso het Corona virus.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
22-02-2020 18:58
Corona, really? :facepalm:

Het kan. Ik denk dat het allang hier is.
I wanna live my life with the volume full!
TsumTsum schreef:
22-02-2020 18:53
Mocht je twijfelen i.v.m. corona: Bel maandag de huisarts.
Ik dacht al waar blijft ie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit echt een topic in de categorie van: Ik heb vandaag al drie keer jeuk gehad aan mijn grote teen. Ik heb wel gekrabt, maar het kwam na een uur weer terug. Wat denken jullie, moet ik naar de huisartsenpost om een foto te laten maken, want als hij vannacht weer een keer jeukt, weet ik niet wat ik moet doen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Solomio schreef:
22-02-2020 18:58
Corona, really? :facepalm:
Dat was wel het eerste wat de assistente wilde uitsluiten toen ik belde voor mijn vastzittende hoest :rofl:
pejeka schreef:
22-02-2020 19:08
Ik vind dit echt een topic in de categorie van: Ik heb vandaag al drie keer jeuk gehad aan mijn grote teen. Ik heb wel gekrabt, maar het kwam na een uur weer terug. Wat denken jullie, moet ik naar de huisartsenpost om een foto te laten maken, want als hij vannacht weer een keer jeukt, weet ik niet wat ik moet doen...
Hier moet ik dan wel weer om lachen
pejeka schreef:
22-02-2020 19:08
Ik vind dit echt een topic in de categorie van: Ik heb vandaag al drie keer jeuk gehad aan mijn grote teen. Ik heb wel gekrabt, maar het kwam na een uur weer terug. Wat denken jullie, moet ik naar de huisartsenpost om een foto te laten maken, want als hij vannacht weer een keer jeukt, weet ik niet wat ik moet doen...
Nou PJK, niet zo nuchter hoor. We hebben het hier wel over Corona ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel een heftig topic hoor.
Alle reacties Link kopieren
Je lichaam acht het met de laatste informatie toch wel nodig om je thermostaat wat op te draaien denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
pamelacourson schreef:
22-02-2020 19:05
Dit was sowieso het Corona virus.
O oké.
Alle reacties Link kopieren
Maandag begonnen mijn longen wat te branden, verstopte luchtwegen volgden en veel hoesten en niezen. Spierpijn. Donderdag koorts, 39,5 gr. Vrijdag was de koorts over, maar de hele dag liggen hoesten en niezen. De halve dag in bed gelegen, zonde van mijn tijd. Vandaag niet fit, trillerig, voel me zwakjes. Weinig tot geen eetlust. Heb een griepprik gehad in november, maar dus toch een griepje. Net als veel mensen in mijn omgeving. Gaat wel weer over. No worries.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven