Gezondheid alle pijlers

Verrekte tussenribspier, aaauw!

20-06-2011 14:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dit ook wel es gehad?

Ik trok ff n ander shirtje aan en -tjak-. Ik probeer de hele dag een fijne houding te vinden maar bij een verkeerde beweging voelt het alsof iemand een mes in mn ribbenkast steekt.

Tips?!

liefs KL
Ik heb het ook momenteel, hoesten en niezen zijn echt een ramp nu
Voltaren kopen? Daar zit diclofenac in -> is een spierverslapper. Misschien helpt dat net genoeg om een beetje te kunnen ontspannen. Sterkte hoor, zoiets doet flink pijn!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Jaha, heb ik ook wel eens gehad, één verkeerde beweging bij het opstaan uit bed en AU!

Geen tips, behalve paracetamol. Met een paar dagen was het weer weg bij mij. Ik weet nog dat het gemeen pijn deed. Sterkte
Heb ik ook gehad, kon bijna niet ademhalen van de pijn.

Inderdaad flinke (maximale) dosis paracetamol nemen en iets van Voltaren smeren!

Sterkte!
Ik heb een keer iets soortgelijks gehad door een verkoudheid, waar ik echt vreselijk aan het hoesten ben geweest. Toen schoot het er opeens in, men, wat een pijn!

In die tijd liep ik voor iets anders bij een fysiotherapeut, en die heeft hier toen ook maar aandacht aan besteed. Dat kwam neer op locaal iets wat op massage leek. Daarnaast ook, in een bepaalde houding manier liggend, gericht op die plek moeten (in)ademen. Binnen een paar dagen was ik er toen vanaf, terwijl ik intussen al een week of 3 met die pijn rondliep.

Bah, ik wordt er nog naar van als ik aan die pijn terugdenk. Ik heb toen ook gedacht, dat als ik dit had geweten, ik meteen al aan het begin al naar de fysio was gegaan...

Succes ermee!
Ik heb (bijna) altijd als ik ongesteld ben pijn in mijn ribben. Ik denk ook dat dit een spier is die dan opspeelt. Ben er al eens mee naar de huisarts geweest maar die kan niets vinden en gaf mij pijnstillers. Het is pijnlijk met inademen, verliggen in bed enz.

Dit tip van de fysio vind ik wel een goede, toevallig moet ik daar donderdag naar toe voor andere klachten. Kan ik hem gelijk even vragen..

Verder heb ik geen tips, behalve afwachten. Bij mij is het na een weekje weer zo goed als over (tot de volgende keer..).

Ik lees mee voor meer tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven