Vervelende klachten
donderdag 25 april 2013 om 13:40
Ik twijfel even wat me te doen staat, aangezien mijn huisarts me nooit verder heeft kunnen helpen, voel ik er nu niet direct iets voor om een afspraak met hem te maken.
Ik heb wel vaker last gehad van zowel vaginale als anale jeukklachten.
Er is weleens candida vastgesteld en dit is behandeld. Anale jeukklachten heb ik al jaren en dat komt met vlagen. Ik vind het echt heel erg vervelend en heb er de laatste maanden weer last van. Er valt niets te zien, maar er zit een soort 'jeujbultje/zakje' op de grens tussen mijn vagina en anus. En dat ding kan jeuken als de t*ring. Met name 's nachts heb ik er last van.
In de week voor mijn menstruatie wordt vaak ook mijn vagina geirriteerder en deze week zijn de klachten anders dan voorheen: ik ervaar een soort pijn in mijn vagina en mijn schaamlippen jeuken. Alsof het is overgelopen vanuit de anusstreek ofzo?
Zucht..ik baal enorm..los van dat het toch weer zal aankomen op het maken van een afspraak bij de huisarts, vraag ik me af of meer mensen met deze klachten kampen en of dingen herkenbaar zijn?
Ik heb wel vaker last gehad van zowel vaginale als anale jeukklachten.
Er is weleens candida vastgesteld en dit is behandeld. Anale jeukklachten heb ik al jaren en dat komt met vlagen. Ik vind het echt heel erg vervelend en heb er de laatste maanden weer last van. Er valt niets te zien, maar er zit een soort 'jeujbultje/zakje' op de grens tussen mijn vagina en anus. En dat ding kan jeuken als de t*ring. Met name 's nachts heb ik er last van.
In de week voor mijn menstruatie wordt vaak ook mijn vagina geirriteerder en deze week zijn de klachten anders dan voorheen: ik ervaar een soort pijn in mijn vagina en mijn schaamlippen jeuken. Alsof het is overgelopen vanuit de anusstreek ofzo?
Zucht..ik baal enorm..los van dat het toch weer zal aankomen op het maken van een afspraak bij de huisarts, vraag ik me af of meer mensen met deze klachten kampen en of dingen herkenbaar zijn?
donderdag 25 april 2013 om 14:06
Probeer je eens te verdiepen in de effecten die voeding op je lichaam kunnen hebben. Ik ben er net mee begonnen, dus durf je geen advies te geven maar wellicht zou Amber Albarda een eye opener voor je kunnen zijn. Ik probeer op dit moment wat gezonder te leven en voel me oprecht al een stuk fitter.
Ik las gister toevallig iets in haar boek over anale jeuk en candida e.d.
Ik las gister toevallig iets in haar boek over anale jeuk en candida e.d.
donderdag 25 april 2013 om 16:18
Het jeukbultje/zakje...
Kan het zijn dat met het afvegen der billen, daar soms kleine wondjes ontstaan, scheurtjes? En het nu littekenweefsel is?
Probeer dan eens te poepen vóór het douchen, niet al te agressief af te vegen, en evt met vochtig wc papier met aloë vera. En dan het met een product als lactacyd zeep onder de douche goed te wassen.
Dit uiteraard uit ervaring.
Kan het zijn dat met het afvegen der billen, daar soms kleine wondjes ontstaan, scheurtjes? En het nu littekenweefsel is?
Probeer dan eens te poepen vóór het douchen, niet al te agressief af te vegen, en evt met vochtig wc papier met aloë vera. En dan het met een product als lactacyd zeep onder de douche goed te wassen.
Dit uiteraard uit ervaring.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
donderdag 25 april 2013 om 16:52
quote:Dogcrazy schreef op 25 april 2013 @ 16:31:
Met de genoemde jeukklachten zou ik juist ernstig voorzichtig zijn met vochtige doekjes. Dit droogt de huid uit(alcohol) en de ph word verstoord.
Ja, daar zit wat in.
Het enige dat ik kan zeggen is dat het voor míj werkt.
Ik heb vaak last van kleine scheurtjes, vooral (too much information...) als ik vaker dan 1 keer op een dag een grote boodschap moet.
En dat jeukt.
Met de genoemde jeukklachten zou ik juist ernstig voorzichtig zijn met vochtige doekjes. Dit droogt de huid uit(alcohol) en de ph word verstoord.
Ja, daar zit wat in.
Het enige dat ik kan zeggen is dat het voor míj werkt.
Ik heb vaak last van kleine scheurtjes, vooral (too much information...) als ik vaker dan 1 keer op een dag een grote boodschap moet.
En dat jeukt.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
donderdag 25 april 2013 om 22:09
Misschien moet je eens een kuurtje proberen met symbiovag (pro-biotisch). Dit heb ik al enkele keren gedaan en heb hier goede resultaten mee. 10 dagen lang 1 zetpil per dag, het helpt bij verschillende klachten. Je kunt het online bestellen bij Energetica Natura en is niet duur. Ik ga ook niet zo graag naar de dokter voor zo iets