verwijderen metalen plaatje
donderdag 12 juli 2012 om 10:23
Twee jaar geleden heb ik mijn schouder gebroken. Ik ben toen geopereerd en er is een metalen plaatje met een aantal schroeven in gezet. Dit moest blijven zitten mits ik er veel last van zou krijgen. Nu heb ik dus steeds vaker behoorlijk veel pijn en ben ik beperkt in mijn dagelijks leven en werk. Huisarts heeft me doorverwezen naar de Chirurg om te kijken of het plaatje er uit moet.
Afspraak staat gepland maar duurt nog even ivm wachtlijst ziekenhuis.
Is hier misschien iemand die dit al heeft laten doen en wat zijn jouw ervaringen?
Afspraak staat gepland maar duurt nog even ivm wachtlijst ziekenhuis.
Is hier misschien iemand die dit al heeft laten doen en wat zijn jouw ervaringen?
donderdag 12 juli 2012 om 10:35
zondag 15 juli 2012 om 09:42
Ik heb 4 jaar geleden een plaat met schroeven gekregen na een sleutelbeenbreuk. Deze moest minimaal 1 jaar blijven zitten. Na een jaar direct eruit laten halen. Ik had echt last van die schroeven. Operatie stelde niks voor, geen pijn gehad. Moest even voorzichtig zijn en daarna was t klaar.
Gewoon doen, ben je er vanaf.
Succes!
Gewoon doen, ben je er vanaf.
Succes!
zondag 15 juli 2012 om 16:43
Ik heb 2x iets laten verwijderen van ,materiaal (pols en elleboog).
De ingrepen van erin zetten gaven veel pijn, en mijn pijngrens is best hoog.
Maar het eruit halen was 2x peaunuts!. Vanaf dag 2 al over op alleen pcm en na 4 dagen was het wel klaar.
Niet twijfelen, gewoon doen dus
De ingrepen van erin zetten gaven veel pijn, en mijn pijngrens is best hoog.
Maar het eruit halen was 2x peaunuts!. Vanaf dag 2 al over op alleen pcm en na 4 dagen was het wel klaar.
Niet twijfelen, gewoon doen dus
Je bent zelf een theepot
donderdag 18 oktober 2012 om 11:04
Hallo Sanne,
Ik was even benieuwd of de schroeven inmiddels zijn verwijderd en zo ja, hoe is het gegaan? Bij mij is het nu bijna een jaar geleden dat ik mijn schouder brak en heb ook schroeven geplaatst gekregen. Soms heb ik het idee dat ik deze nu ga voelen, maar weet niet of dit echt zo is of dat het tussen mn oren zit. Op welke manier kreeg jij last? En wat voor breuk had je?
Hoop dat je nog even terugkomt om eea toe te lichten
Ik was even benieuwd of de schroeven inmiddels zijn verwijderd en zo ja, hoe is het gegaan? Bij mij is het nu bijna een jaar geleden dat ik mijn schouder brak en heb ook schroeven geplaatst gekregen. Soms heb ik het idee dat ik deze nu ga voelen, maar weet niet of dit echt zo is of dat het tussen mn oren zit. Op welke manier kreeg jij last? En wat voor breuk had je?
Hoop dat je nog even terugkomt om eea toe te lichten