Gezondheid alle pijlers

Vginale verzorging; Tips gevraagd!

03-05-2011 22:53 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik had beetje last van schraal gevoel dus dacht...ik ga Lactacyd gebruiken! In plaats van dat het helpt brand het nu van onder en die zeep STINKT ontzettend!!! Nu wil ik toch graag iets gebruiken om me goed te kunnen wassen, dus toch iets van zeep, maar ook een creme om te verzorgen. En dan zou het heel fijn zijn als het product zelf een fijne geur heeft... Misschien iemand tips over producten?
quote:Veronicas schreef op 04 mei 2011 @ 22:28:

[...]

Mag ik vragen waaròm je die middelen gebruikt? Geen kritiek, maar ik snap 't niet. Tenzij er 'n medisch probleem aan ten grondslag ligt, en je gebruikt e.e.a. op advies/recept van 'n arts.

.

Een arts adviseert die troep niet. Een arts zegt wat hierboven ook al gezegd wordt: wassen met water, verder geen rotzooi.

(en vaginitis eventueel behandelen, maar ook daar is lactacyd niet geschikt voor)
Alle reacties Link kopieren
da's waar : water is in principe voldoende, maar op bepaalde momenten van de maand is mijn afscheiding iets heviger en dan heb ik graag n beetje somex te gebruiken (heel klein beetje schuim) + water, het verzacht irritatie en het ontgeurt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven