Gezondheid alle pijlers

Vraagje aan vrouwen met pessarium/femcap

03-08-2010 15:28 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kopen jullie je zaaddodende pasta?

Ik heb bij de apotheek gevraagd, daar kunnen ze het wel bestellen maar het kost bijna 20 euro voor een tube van 60ml.

Ik weet ook niet wat het kost bij bv het Rutgershuis, ik heb het online gezien voor 8-9 euro maar dan komt er weer 5 euro verzendkosten bij

Dus, wat is het handigst/goedkoopst om te doen?

ps. zat te twijfelen tussen pijlers gezondheid en seks, dus als het verplaatst wordt dan hoor ik het wel
Internet.

Ik ben er overigens zwanger mee geworden.

Femcap, zo'n computer om te kijken dat het niet je vruchtbare periode is en zaaddodende pasta.

Mocht allemaal niet baten.

Als het je gaat om anticonceptie zonder hormonen, zou ik een koperspiraal kiezen. Heb ik ook gedaan. Ben er erg tevreden mee.

Femcap heb ik weggegooid. De persona op internet verkocht aan iemand die wèl zwanger wilde worden.
Ja, maar ik bedoelde meer welke sites enzo ik ga het pessarium gebruiken icm condooms. Ik kan helaas niet tegen hormonen en ik heb van het spiraaltje 2 maanden lang constant buikpijn gehad. Dit is dus m'n enige optie naast kinderen krijgen...
quote:Elmira schreef op 03 augustus 2010 @ 16:15:

Ja, maar ik bedoelde meer welke sites enzo ik ga het pessarium gebruiken icm condooms. Ik kan helaas niet tegen hormonen en ik heb van het spiraaltje 2 maanden lang constant buikpijn gehad. Dit is dus m'n enige optie naast kinderen krijgen...

Ik dacht, ik waarschuw je maar.

Volgens mij kocht ik dat spul via Drogisterijnet.

Of ik bestelde het bij de apotheek. Je moet er dan wel tegen kunnen dat je aangekeken wordt van "Wat ben jij een sloerebak.". Geen idee waarom, misschien een bekrompen apotheker.
Oh de apotheker was bij mij heel aardig, alleen het spul kan ik voor de helft krijgen op internet
quote:absoluteEinstein schreef op 03 augustus 2010 @ 16:21:

[...]Of ik bestelde het bij de apotheek. Je moet er dan wel tegen kunnen dat je aangekeken wordt van "Wat ben jij een sloerebak.". .Wees blij als je een apotheker hebt die uberhaupt weet wat het is Toen ik nog een pessarium gebruikte probeerde één van die domme mutsen bij mijn apotheek me sensilube te verkopen."Jáá, dat is écht hetzelfde hoor!" "Nee dus, ik moet zaad-do-den-de pas-ta hebben, geen gewoon glijmiddel". "Oh, maar dit kunt u ook gewoon gebruiken hoor, zeker weten!" Zucht.....
Ja je kan het wel gebruiken maar of je dan ongesteld wordt komende maand is nog maar de vraag

Ik heb het besteld via internet maar nu is m'n pakketje kwijt in de post ook niet ideaal dus. Die vrouw van de apotheek wist wel wat het was en dat ze het vroeger verkochten voor 6 gulden, nu is het 20 euro, ach ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven