Vreemde menstruatie. Herkenning?
maandag 12 augustus 2013 om 17:09
Gisterochtend ongesteld geworden. Ietsje overtijd, maar sinds dat ik gestopt ben met pil, schommelt mijn cyclus een beetje. Zit tussen de 30 en 35 dagen. Gisterochtend en middag redelijk wat bloed verloren, maar toch wel minder als normaal. Gisteravond leek het wel of het stilviel. Weinig bloedverlies dus. En vandaag wel wat meer weer, en nu lijkt het weer stil te vallen. Het is dus een andere menstruatie dat ik gewend ben. Overigens menstrueer ik altijd maar 2/3 dagen. Heeft iemand soort van herkenning? Zit te twijfelen of ik hiervoor dokter zal bellen, of dat ik wacht hoe mijn volgende menstruatie zal gaan. Ben trouwens niet zwanger.
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
maandag 12 augustus 2013 om 17:44
Anders dan je gewend was schrijf je. Waarmee vergelijk je het dan?
Ik vind het niet zo'n vreemde menstruatie. Je bent geen robot hè?
Ook verschil in vloeien herken ik. Ik heb wel eens gedacht dat het afhing van mijn activiteiten ( wel/niet sporten, veel/weinig lopen) maar dat geloof ik toch niet.
Ik vind het niet zo'n vreemde menstruatie. Je bent geen robot hè?
Ook verschil in vloeien herken ik. Ik heb wel eens gedacht dat het afhing van mijn activiteiten ( wel/niet sporten, veel/weinig lopen) maar dat geloof ik toch niet.
Je bent zelf een theepot
maandag 12 augustus 2013 om 18:11
Noem je dat vreemd?? Moet je de mijne ff hebben?? Dan twee weken aan een stuk, dan twee maanden niet, om dan weer twee dagen te hebben, om dan de maand erop weer niets te hebben en de maand daarop weer dubbel, of twee keer per maand ongesteld, of ene keer laatste week van de maand, om dan de tweede week van maand erop ineens weer prijs te hebben. Om het dan misschien twee maanden normaal te hebben, om dan weer alle kanten uit te gaan.
maandag 12 augustus 2013 om 19:58