Vriend kookt tijdens slapen.
dinsdag 5 januari 2010 om 01:18
goedenacht allemaal,
Ik hou ervan om lepeltje lepeltje te slapen met mij vriend, 1 nadeel.
hij word mega warm en gaat ontzettend zweten!
Maar dan niet het normale warm zijn en zweten.... Maar zoveel dat we beide soms helemaal nat zijn! En ik zweet niet eens. Hij ligt helemaal te koken gewoon heet!
Is dit normaal/gezond?
Ik hou ervan om lepeltje lepeltje te slapen met mij vriend, 1 nadeel.
hij word mega warm en gaat ontzettend zweten!
Maar dan niet het normale warm zijn en zweten.... Maar zoveel dat we beide soms helemaal nat zijn! En ik zweet niet eens. Hij ligt helemaal te koken gewoon heet!
Is dit normaal/gezond?
dinsdag 5 januari 2010 om 01:21
Je snapt misschien wel hoe ik je titel interpreteerde?
Zag een slaapwandelende man met een kookschort omgeknoopt voor me!
Ja hoor is volgens mij vrij gewoon (Maar hey ben geen arts dusseuh...) vaker de lakens verschonen... en met deze temperaturen wel lekker om je eigen elektrische deken te hebben lijkt me
Zag een slaapwandelende man met een kookschort omgeknoopt voor me!
Ja hoor is volgens mij vrij gewoon (Maar hey ben geen arts dusseuh...) vaker de lakens verschonen... en met deze temperaturen wel lekker om je eigen elektrische deken te hebben lijkt me
dinsdag 5 januari 2010 om 01:42

dinsdag 5 januari 2010 om 02:34
klinkt als mijn ex!
Als je die hebt: ik zou er niet bij stil staan of dit normaal is, maar keihard wegrennen.
Anders: ja is vervelend, zeker als het afkoelt, dan bevries je zowat omdat zijn zweet op jou condenseert.
Ik ben ook geen arts, maar ik zou gewoon zorgen dat ie genoeg drinkt als ik hem was, zodat ie geen vochttekort krijgt.
En als ik jou was zou ik een stapeltje handdoeken op het nachtkastje leggen.
Als je die hebt: ik zou er niet bij stil staan of dit normaal is, maar keihard wegrennen.
Anders: ja is vervelend, zeker als het afkoelt, dan bevries je zowat omdat zijn zweet op jou condenseert.
Ik ben ook geen arts, maar ik zou gewoon zorgen dat ie genoeg drinkt als ik hem was, zodat ie geen vochttekort krijgt.
En als ik jou was zou ik een stapeltje handdoeken op het nachtkastje leggen.

dinsdag 5 januari 2010 om 07:32
quote:boogje schreef op 05 januari 2010 @ 02:48:
ik heb er eerlijk gezegd ook wel eens last van... kan soms ook ontzettend liggen zweten in bed... bij mij helpt een t-shirtje altijd enorm... absorbeert, plus dan heb je geen huid op huid contact en is het lang niet zo heet..Dat doet mijn vriend ook om exact die rede
ik heb er eerlijk gezegd ook wel eens last van... kan soms ook ontzettend liggen zweten in bed... bij mij helpt een t-shirtje altijd enorm... absorbeert, plus dan heb je geen huid op huid contact en is het lang niet zo heet..Dat doet mijn vriend ook om exact die rede
dinsdag 5 januari 2010 om 07:38
Mijn ex was ook zo. Ik hield het even vol en dan draaide ik naar mijn eigen kant. Het kwam ook weleens voor dat ik het (door hem) weggetrokken dekbed weer een stuk over mezelf trok en dat was dat klets en klets nat. Bah.
Hij kon er niet tegen, dikke dekbedden, sliep het liefst onder een dun geval. En ik ben een koukleum.
Hij kon er niet tegen, dikke dekbedden, sliep het liefst onder een dun geval. En ik ben een koukleum.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

dinsdag 5 januari 2010 om 07:42
Ik kende dus iemand die dat echt deed he? Al slaapwandelend gaan koken. Stond ze de volgende dag op had ze hele pannen aardappels lopen koken en deels nog opgegeten ook. Was eigenlijk levensgevaarlijk want het had ook een keer mis kunnen gaan met de kookplaat of met kokend water. Een bepaald soort slaappillen waren de oplossing voor haar.
Maar goed, een kokende vriend in bed: ik zou er alleen maar van genieten. Weet ik eindelijk waar ik mijn ijskoude voetjes kan planten 's nachts.
Maar goed, een kokende vriend in bed: ik zou er alleen maar van genieten. Weet ik eindelijk waar ik mijn ijskoude voetjes kan planten 's nachts.
dinsdag 5 januari 2010 om 07:47
dinsdag 5 januari 2010 om 08:30
Dekbed in combinatie met het dicht tegen elkaar liggen? Ik heb ook zo'n exemplaar waarvan de lichaamswarmte met 10graden stijgt als hij het bed maar ziet. En nee, niet omdat ik erin lig Dus we liggen gewoon niet tegen elkaar aan. Hij kan zijn benen buiten het dekbed steken en ik lig lekker warm aan mijn kant!
Dat zeg ik....
dinsdag 5 januari 2010 om 08:30
hahaha ik dacht al dat het verkeerd opgevat zou worden.
Jah het probleem is als hij dus zo kookt, draai ik ook meestal weg. Maar 10 min later is hij als een hulpeloos slapend katje naar me op zoek en klikt hij als een magneet weer om me heen hahaah lief....maar bloedheet...we hebben al een "ademend" dekbed en matras aangeschaft....roosters open in de nacht..niets helpt!
Jah het probleem is als hij dus zo kookt, draai ik ook meestal weg. Maar 10 min later is hij als een hulpeloos slapend katje naar me op zoek en klikt hij als een magneet weer om me heen hahaah lief....maar bloedheet...we hebben al een "ademend" dekbed en matras aangeschaft....roosters open in de nacht..niets helpt!
dinsdag 5 januari 2010 om 08:34
quote:kiss86 schreef op 05 januari 2010 @ 08:30:
Een hindernis opwerpen misschien? Bedoel niet dat je een muur moet bouwen, maar gewoon een kussen tussen jullie inleggen?
Of aan zijn kant een zomerdekbed en aan jouw kant een winterdekbed?
Een hindernis opwerpen misschien? Bedoel niet dat je een muur moet bouwen, maar gewoon een kussen tussen jullie inleggen?
Of aan zijn kant een zomerdekbed en aan jouw kant een winterdekbed?
Dat zeg ik....
dinsdag 5 januari 2010 om 08:37
Wij hebben twee aparte dekbedden. Ik rol me in het mijne en hij rolt zich in het zijne.
Is echt heel fijn (hij heeft het altijd koud, dus minstens twee dekbedden over zich heen, terwijl ik met één dekbed uit de voeten kan...)...
Is echt heel fijn (hij heeft het altijd koud, dus minstens twee dekbedden over zich heen, terwijl ik met één dekbed uit de voeten kan...)...
yraatje wijzigde dit bericht op 05-01-2010 08:37
Reden: teipvaudju
Reden: teipvaudju
% gewijzigd
dinsdag 5 januari 2010 om 08:40
Oh, je hebt al een ademend dekbed zie ik, ik neem aan dat dat niet synthetisch is? Daar ga je namelijk sneller van zweten dan van wol of dons.
Op zich is het warm worden niet zo heel raar, maar als hij echt elke nacht kookt en vooral ook veel zweet lijkt me dat niet helemaal goed. Zweet hij overdag ook zo veel? Misschien een idee om eens langs de huisarts te gaan om te kijken of er een lichamelijke reden voor is? slechte eetgewoontes of veel kruidig eten bijvoorbeeld kunnen ook meewerken hoor.
Op zich is het warm worden niet zo heel raar, maar als hij echt elke nacht kookt en vooral ook veel zweet lijkt me dat niet helemaal goed. Zweet hij overdag ook zo veel? Misschien een idee om eens langs de huisarts te gaan om te kijken of er een lichamelijke reden voor is? slechte eetgewoontes of veel kruidig eten bijvoorbeeld kunnen ook meewerken hoor.
dinsdag 5 januari 2010 om 08:52
dinsdag 5 januari 2010 om 10:43
Wij hebben ook twee aparte dekbedden. In de zomer slaapt mijn kacheltje onder alleen een laken en ik onder een zomerdekbed. In de winter hij onder het zomerdekbed en ik onder een winterdekbed. Dan nog is hij soms 'klamwarm' maar het scheelt wel!
@ Misskip: lekker juist! ik lig ook nog altijd lepeltje lepeltje tegen Kees aan in bed, vind het juist lief!
@ Misskip: lekker juist! ik lig ook nog altijd lepeltje lepeltje tegen Kees aan in bed, vind het juist lief!