Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Lieve lama, ik denk aan je.

Hele dikke knuffel
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben een meelezer.

Ik heb heel veel respect hoe jij met je ziekte omgaat.

Mijn man had longemfyseem en heeft vaak in het ziekenhuis gelegen en ik heb daar toen ook mensen ontmoet met longkanker.

Je bent een sterkte vrouw.

Ik hoop dat je nog een tijd samen met je man en zoon mag doorbrengen zonder al teveel pijn.

Sterkte meiske.
Denk aan je Lamaatje
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
* meeleesmodus uit *



Lieve Lama,

Ik heb zo'n groot respect voor je.

Ik denk aan je en brand een kaarsje voor je.



* meeleesmodus aan *
Ik kruip ook even uit de meeleesststand. Al vanaf het begin volg ik je topic, maar omdat ik nooit de juiste woorden wist te vinden heb ik niet eerder gereageerd.

Nu wil ik je toch laten weten dat je in mijn gedachten bent en dat ik je sterkte wens, al klinkt dat heel raar.

Dit is voor mij een van de mooiste topics van het forum en aan alle reacties kun je wel merken dat je heel geliefd bent lieve Lama
Alle reacties Link kopieren
Wat naar allemaal Lama.. Heftig voor jou en je gezin. Denk aan je.
Alle reacties Link kopieren
Lieve lieve Lama. Er brandt een kaarsje voor je hier......



Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Iedereen denkt aan je Lamaatje!! Ik hou dit topic nu constant in de gaten, ik hoop dat de gesprekken toch zullen meevallen en dat je alles een plaatsje kan geven..

Respect
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een stille meelezer.

Ik wens je nog heel veel mooie en fijne momenten met je gezin. En uiteraard veel sterkte.

Lieve lama, ik denk aan je!
Alle reacties Link kopieren
Blijf dichtbij je man en zoon Lama. Op een manier die goed is voor jullie en jou.
Everything you see I owe to spaghetti!
Lieve Lama heel veel sterkte en kracht met alles wat komen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Alles is nu eigenlijk nu zo goed als geregeld.

Wat ik vanmorgen voor slecht nieuws kreeg was dat de longarts mij al rijp acht voor het hospice. Dat betekent dus dat het binnen 3 tot 5 maanden. (en dan zeg ik het ruim) afgelopen kan zijn.

Dat is nog al heftig als het uitgesproken wordt. Dat de kerst voor mij nog een lange weg was wist ik al wel natuurlijk. Maar het 'dan' komt nu wel heel dichtbij.

Vrijdagmorgen ga ik naar huis en hoe het dan later gaat zullen we af moeten wachten.

We kunnen er goed over praten hoe we het willen en hoe we het gaan doen.
odi et amo
Lieve Lamaatje, ik ben een stille lezer en nu ik wat wil zeggen ,weet ik geen woorden behalve dat ik jou en je gezin de komende tijd heel veel sterkte wens.



Een hele dikke
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel erg heftig. Sterkte Lama, voor jou, je man en zoon. Geniet zoveel mogelijk nog van elkaar. Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Wat een slecht bericht.
Alle reacties Link kopieren
Lieve lieve Lama, wat is het leven toch hard. Mijn gedachten gaan uit naar jou en je gezin. Ik wens jullie enorm veel sterkte. Knuffel.
quote:lamaatje schreef op 30 juli 2014 @ 17:24:

Alles is nu eigenlijk nu zo goed als geregeld.

Wat ik vanmorgen voor slecht nieuws kreeg was dat de longarts bij al rijp acht voor het hospice. Dat betekent dus dat het binnen 3 tot 5 maanden. (en dat ik het ruim) afgelopen kan zijn.

ik hoop dat de huidige medicijnen nog zo lang mogelijk blijven helpen.
Alle reacties Link kopieren
Pff, heftig Lama Fijn wel dat jullie er goed over kunnen praten. Veel sterkte (& kracht & liefde & rust & wat je dan ook het meest nodig hebt nu).
Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
O Lama.....



Het overlijden van je kamergenoot, het bericht van de longarts...

Dan komt het wel heel dichtbij nu...



Fijn dat je naar huis mag vrijdag. Lekker thuis bij je man en zoon.



Ik ben blij dat je gelukkig goed met je man kan praten nu



Echt, een hele dikke knuffel!!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven