Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Slaap lekker lamaatje
Hoi lieve lama,

Hoe was je nacht! Wat leuk alle brei-ervaringen zelf geen breister, al word ik er nu wel enthousiast over.

Wat betreft pompoensoep (ben ik gek op!)...Crux voor de lekkere smaak is de pompoenlang laten pruttelen samen met ui en knoflook en olijfolie, zeker 30-45 min, daarna pas in pan met bouillion doen en pureren tot soep.
Goedemorgen Lamaatje! Ik wens je een goede dag toe
Life is far too important a thing ever to talk seriously about
Hoihoi Lamaatje, wat ik doe is vooral veel . . . . wel zorgen dat ik niet mis-steek, beide kanten moeten er netjes uitzien. Die op de foto is anders dan waar ik nu aan bezig ben, bij deze maak ik de buitenste rand niet met granny stripes. Wel 2 randjes verspringend met 1 losse er tussen. Dan is de volgende toer lastig oppakken want je moet wel in de steek haken . . . . Maar, het vordert en het ziet er vrolijk uit.

Wat jij doet vind ik veel knapper, op 4 pennen breien . . . . ik heb het ooit geleerd maar het was een eenmalig experiment: een sneeuwpopje. Lelijk om te zien, heb het laten afmaken door een buuf die het wel kon met 4 pennen . . . . maar ja, wat verwacht je van een basisschoolkind dat niet wil breien . . . .

Gelukkig is het door het haken weer goed gekomen met mijn creativiteit.

Sok brei ze lekker, lief Lamaatje
Hallo Lamaatje, een zondagmorgengroet van mij.

Heel veel liefs, ik wens je een goede dag toe.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goedemorgen allemaal.

Eigenlijk niet zo'n goede voor mij.

Vreselijke diaree. Een keer wc wel gehaald, andere keer niet.

Dus nu maar voorgoed op de toiletstoel geparkeerd, want ik voel het niet aankomen en het is zo dun als water.
odi et amo
Dag Lamaatje,

Wat naar dat je nu dit weer hebt. Diarree is in normale

omstandigheden al lastig en nu voor jou helemaal.

Goed drinken maar dat weet je zelf ook wel.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Liefs!
Wat naar Lama!
Ha Lieve Lama,

Getver, dat is enorm balen. Inderdaad, goed drinken en je darmen even tot rust laten komen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Zouden een paar sneetjes geroosterd brood niet helpen ?

Sterkte Lamaatje.
He bah wat naar voor je lama!
Gaat het een beetje Lamaatje?

Let goed op je zelf, vraag bij twijfel

advies aan HAP, je moet wel je medicijnen

goed kunnen opnemen.
Hé, wat naar, Lamaatje. Veel sterkte.

Weet je ook waardoor het komt? Sorry als dit misschien een stomme vraag is.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat balen. Hopelijk heb je de wc-stoel inmiddels kunnen verruilen voor je bed.
Wat vervelend Lamaatje. Heb je ook veel last van je buik? Hoop dat het inmiddels over is.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Trustuh Lamaatje en ik hoop dat je buik wat tot rust gekomen is..
Hoi Lama, hoe is het nu?
Hai Lamaatje, ik hoop dat je darmen weer wat tot rust zijn gekomen en je deze week een beetje van de zonnige dagen kan genieten.
Goedemorgen Lama, hoe gaat het?
quote:Elmervrouw schreef op 31 augustus 2014 @ 17:52:

Hé, wat naar, Lamaatje. Veel sterkte.

Weet je ook waardoor het komt? Sorry als dit misschien een stomme vraag is.Niks bijzonders denk ik. Ik heb ook geen koorts of pijn. Gewoon teveel bonen en uien en volkoren.
odi et amo
Goedenmorgen allemaal.

Lamaatje is weer present. Ik voel het weer aankomen, dus gewoon naar het toilet geweest dat scheelt al een hoop ellende.

Vanmorgen komt de wijkverpleegster, daar kan ik mooi advies aan vragen, maar ik denk dat het wel losloopt. Beetje beschuitjes eten en voorzichtig met laxerende dingen. Ik heb verder ook geen kramp of echt pijn.
odi et amo
Fijn dat je aan de beterende hand bent, Lamaatje.
Goedemorgen Lama. Dan maar even opletten met wat je eet inderdaad. Gelukkig gaat het iets beter.

Wens je een goede dag!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven