Gezondheid alle pijlers

WAKE UP LIGHT

16-07-2011 20:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie heeft er ervaringen met Wake-up-Light(s).

Ik heb hier informatie gevonden maar helpt het ook echt met wakker worden????

Alvast bedankt.
Ik heb er ook een, heerlijk om zo wakker te worden en niet door het piepen van een gewone wekker, daar kreeg ik elke dag een hartverlamming van.

Even het licht regelen, dat kan ook, want ik wil niet dat het licht al 30 minuten van te voren zachtjes aangaat.

Ik heb hem ingesteld op 15 minuten.

Er zit radio bij en 4 geluiden, ik wissel regelmatig af, heb nu de koeienbellen en geloei
quote:Schabolleke schreef op 17 juli 2011 @ 00:21:

Tip: gebruik niet het vogeltjegeluid als wektoon; ook hieraan raak je gewend. En in de zomer beginnen de vogels in de tuin zo rond half vijf te tjilpen. Niet fijn.Klopt...
Hmm hier niet zo'n succes. Ik merk niets van het licht, schrik altijd van het geluid, en ga vervolgens rustig nog een uur snoozen. Het geluid is wel beter dan zo keiharde zoem. Maar dat is dan ook het enige... Ach het is een wekker. Alleen wel een hele dure!
Ik heb er ook een... een aldi ding. Maar tijdens het snoozen gaat de lamp uit en dat wil ik niet (want dan verslaap ik me alsnog). Kan iemand mij vertellen of dat met andere modellen / merken ook is? Want dat zou voor mij een reden zijn om over te stappen naar een ander merk.
Philips blijft gewoon aan. Nouja totdat je hem weer uitzet. Blijft ook aan tijdens snoozen.
oh, das mooi! Ik ga eens even rondkijken, thanx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven