Gezondheid alle pijlers

wat er boven in gaat, komt er onder weer uit!

16-09-2010 17:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een paar dagen dat alles wat ik eet er direct weer uitkomt!

Diaree!

Ik heb niets vreemds of over datum etc gegeten!

Ik dacht vandaag dus dat het over was. Dokter was dus niet nodig. Maar nu net na het avond eten...of beter gezegd tijdens was het weer raak!

Morgen kan ik helaas niet naar de dokter want dan trouwt mijn broer. Maar heeft iemand tips om t te stoppen of enig idee of er iets heerst ofsow?

Thnx kiss
Er heerst van alles heb ik begrepen. Witte rijst en beschuit en bananen dan maar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja het eerst, ik zou diarree remmers halen en verder bananen, beschuit en rijst met kip. Verder zou ik zuivel een beetje mijden.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Gewoon normaal eten, juist geen stoppende dingen eten want dan blijft de bacterie, als je daar iig last van hebt, nog langer in je darmen.

Cola wordt in veel landen aangeraden want dat spoelt door.
Komt t goed uit dat ik een cola verslaving heb hahahaha
Dus als ik een rijstschotel met kip en banaan en als topping beschuitjes maak en dit afblus met cola zit ik goed?

Waarschijnlijk heb ik dan niet alleen diaree hahaha...

Bananen heb ik in huis..ga dr ff 1 oppeuzelen.
Van de maagleverdarmstichting:

Vroeger was het advies om bij diarree alleen lichtverteerbaar voedsel te gebruiken. Bijvoorbeeld: beschuit, slappe thee, geraspte appel en wit brood. Gebleken is dat dit absoluut niet nodig is. Bij diarree kunt u gewoon eten en juist ook vezelrijke voeding uitproberen.
Mijn zus zweert bji een theelepel met droge ongekookte rijst, voor dit soort zaken. Verder kreeg zij bij de kinderarts voor haar dochter ooit het advies om een slok olie te geven. Hielp geweldig!
Later is nu
2 hard gekookte eieren.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Dit is superspul:

Cum non tum age
Dat ziet er uit of het de gootsteen ook ontstopt
Meid maak je niet druk,het heerst............is een virusje wat bijna iedereen te pakken krijgt op het moment...

Bij mij op het werk vallen ze met bosjes uit.......
Imodium? In combinatie met kurk?
quote:dreamer schreef op 16 september 2010 @ 18:27:

Mijn zus zweert bji een theelepel met droge ongekookte rijst, voor dit soort zaken. Verder kreeg zij bij de kinderarts voor haar dochter ooit het advies om een slok olie te geven. Hielp geweldig!Moet ik dan onder de motorkap duiken of bedoeld de kinderarts olijf- of zonnebloemolie ofzo?
Oh wat een vervelende timing nu je broer trouwt! Ik zou toch even kijken naar diarree remmers.
Gewoon snel diacure nemen en ook veel drinken. Voor dit doel is cola is prima. Ben je er vast zo weer van af!
Even je maag wat rust gunnen door zo weinig mogelijk te eten en als je eet, dan wat lichte voeding (beschuit o.i.d.) en daarnaast Loperamidetabletten halen (werken super!)

Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven