Gezondheid alle pijlers

Wel of niet naar de dokter?

01-09-2009 14:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 2-3 dagen een soort spannings hoofdpijn, het zit achterop mijn hoofd net onder mn schedel, en straalt zo uit naar mn slaap, vriendlief heeft me al gemasseerd maar het helpt niet, ook pijnstillers werken niet.

Ik ben redelijk bekend met hoofdpijn ik heb chronische hoofdpijn, en heb ook migraine, maar deze hoofdpijn die ik nu heb lijkt er niet op, ik heb al best veel geprobeerd zelfs zonder kussen slapen.

Laatste 2 dagen voel ik me ook zwakjes erbij worden en wat duizelig, maar zijn deze klachten niet wat te simpel om naar de dokter toe te gaan? Ik bedoel hoofdpijn heeft zoveel oorzaken, ik ben bang dat ze me terugstuurt met als het over een paar dagen niet over is...

Tja ik ben niet zo'n type dat snel naar de dokter gaat, ik ben altijd bang dat ze me een aansteller vinden ofzo, waar dat vandaan komt weet ik ook niet.
je kan de dokter toch ff bellen? de assistente zal wel zeggen of het 'ernstig' genoeg is om langs te kunnen komen.

mijn visie: als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen
Wat hoop je te bereiken bij de dokter? Een diagnose? Een advies? Medicijnen?

Of maak je je zorgen dat het misschien iets ernstigs is?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Daar is de dokter voor hoor, beter 10 x voor niks dan 1 x te weinig! En zeker als je niet zo´n type bent dat steeds naar de dokter rent dan zou ik het - alleen al omdat je het hier nu op het forum vraagt- zeker wel even doen.
Tja idd misschien toch maar gewoon even bellen, t punt is alleen dat de assistente heel erg bot is, erg kortaf. Maar ik zal het toch maar doen.

Moon: Tja ik denk een combinatie van die drie, ik maak me zorgen en hoop gewoon dat de dokter weet wat het is.
Eens met wolletje.
Verder last van hoesten, koorts, spierpijn? Zou je mexicaane griep kunnen hebben?

Eet en drink je genoeg? gebrek aan vocht geeft enorme katerkoppijn, gebrek aan suiker kan je ook hoofdpijn geven.
Ik loop al jaren met spanningshoofdpijn rond en alle huisartsen waar ik tot dusver ben geweest konden ook niet meer melden dan dat ik maar rustig aan moest doen en stress vermijden....
Heb je koorts, problemen met zien? Begon de hoofdpijn acuut en zeer heftig met wegraking en aanhoudend braken? Epileptisch insult gehad? Dan moet je zeker zsm minstens de ha waarschuwen.

Maar....., je kunt forummen, dus mi lijkt het me wel meevallen, maar als je het niet vertrouwt ga je toch even langs de huisarts? Dat is geen schande hoor, daar zitten mensen met een neusverkoudheid sinds 1 dag.

Misschien heb je inderdaad een griep onder de leden. Het klikt mij iniedergeval niet verontrustend in de oren, maar ja ben geen dokter.
waarschijnlijk zitten de spieren in je nek vast waardoor je die hoofdpijn hebt. masseur of fysiotherpie zou ik zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven