Gezondheid alle pijlers

Welke energietabletten?

11-10-2010 21:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er topics zijn over vitaminepillen, maar ik heb een vraag over iets anders, vandaar een nieuw topic.

Al jaren en jaren ben ik erg moe. De hele dag door. Ik heb verschillende keren bloed geprikt, ben doorgestuurd naar een internist en ik ben naar een antroposofisch arts geweest: er kwam niks uit.

Ik ben nu op zoek naar een tabletje die veel energie geeft zodat ik de dag een beetje normaal door kom. Geen drugs natuurlijk .

Bij vriendenweekendjes moet ik overdag een uur slapen omdat ik het niet vol houd en lig ik er 's avonds als eerste in. Ik vind dit zo jammer! Als ik een dagje weg ben geweest kijk ik erop terug als een grote waas. Ik maak alles maar half mee.

Ik zit prima in mijn vel en eet ook gezond, daar kan het dus niet aan liggen.

Maar mijn vraag is, welke energiepil is aan te bevelen?

Ik hoor weleens iets over Supra*dyn. Heeft iemand hier ervaring mee? Merk je dat je meer energie hebt?
Q10
Ik vind Solgar vitamine preperaten erg goed.
Ik gebruik de bruistabletten van de action (gele verpakking).

Ik merk dan vooral aan het eind van de middag dat ik minder 'mat' ben dan zonder (vooral als ik gewerkt heb).

Ze verkopen ook normale tabletten. Die heb ik wel in huis, maar nog niet geprobeerd.

Weet niet of het voor iedereen weggelegd is, maar je zou het kunnen proberen.
ik neem in de herfst/winter als ik een griepje/dipje voel aankomen die supradyn extra forte bruistabletten. Niet nuchter drinken trouwens (ik niet iig, daar gaat mijn maag nogal van omdraaien)

Volgens mij werkt het wel, maar dat kan natuurlijk ook psychisch zijn.
Energiekruid.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Bedankt voor de tips. Ik zal vandaag bij Action eens kijken. Die bruistabletten lijken me het goedkoopst. Misschien daar maar mee beginnen.
Lees dit eens:

http://www.pablaauw.nl/pa ... 6D810057FAC7?OpenDocument
gingseng pilletjes, gewoon bij de meeste drogisten te koop.
Ik heb ooit Supradyn geprobeerd en vond het niets. De pillen zijn heel groot en daardoor moeilijk te slikken en ik werd er misselijk van (geen idee waarom).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven