Gezondheid alle pijlers

Wie heeft ervaring met groeihormoon?

02-02-2014 19:48 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon van 9 jaar gebruikt al 7 jaar groeihormoon, hij maakt zelf bijna geen groeihormoon aan i.v.m. een "deukje" aan de voorzijde van zijn hypofyse.

De resultaten zijn heel goed.

Waar ik mij zorgen over maak is zijn gedrag, hij is wispelturig en met vlagen neerslachtig, hij kan ook van heel rustig naar heel druk switchen, nu is hij een kind dus daar kan het natuurlijk ook aanliggen. Maar vooral dat neerslachtige breekt mijn hart, ik ben niet goed genoeg, niemand houd van mij, een tegenslag doet hij persoonlijk oppakken ectra ectra.

Natuurlijk dit besproken met zijn kinderarts maar dit zou niet gerelateerd zijn met zijn medicijnen.

Echter na zoeken op het internet kom ik wel soortgelijke verhalen tegen, alleen zijn deze verhalen van paar jaar geleden.

Mijn vraag is, wie heeft ervaring met groeihormonen en klinkt dit verhaal bekend in de oren. Ook andere ervaringen met groeihormoon zou ik graag horen.
Alle reacties Link kopieren
Kan je je kind niet beter eens met een kinderpsycholoog laten praten over het niet goed in zijn vel zitten in plaats van het gelijk op de groeihormonen te gooien.

Maar ook als blijkt dat het wel aan de groeihormonen ligt, als hij ze zelf niet of nauwelijks aanmaakt lijkt stoppen mij ook geen optie.

Als je als volwassen man heel klein bent wordt je daar weer depressief van. Wie wil er nou een vriend met de lengte van een 9 jarige.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven