Wie heeft ook mastopathie?
zaterdag 26 oktober 2013 om 23:15
Ik heb al ruim 2 jaar ongelofelijke pijn in beide borsten. Ik ben toen naar de huisarts geweest en bleek ik allemaal knobbels in mijn borsten te hebben, direct onderzoek gedaan, maar gelukkig niets ernstigs. 2 weken voor mijn menstruatie erge pijn dat ik gewoon niets meer kan (sporten, knuffelen, vrijen). Tijdens mijn menstruatie zakt de pijn weg tot 2 weken voor de volgende menstruatie. Lopen doet zelfs pijn.
Doorgestuurd naar de gynaecoloog vorig jaar en medicijnen en verschillende anticonceptie geprobeerd om de pijn te stoppen. Ik ben toen gediagnosticeerd met mastopathie. Er is niets meer aan te doen volgens mij gynaecoloog.
Ik word er gek van. Ik slik pijnstillers, maar ondertussen belemmert het mijn leven heel erg. Ik kan niet meer sporten, kan slecht tegen kou, spelen met de kinderen is bijna onmogelijk tijdens deze dagen, knuffelen met de kinderen. Ik las dat de klachten vaak minder worden of weggaan na de overgang, maar ik ben pas 29.
Wie heeft hier ook last van? En hoe ga jij hiermee om? Belemmert het jouw leven?
Doorgestuurd naar de gynaecoloog vorig jaar en medicijnen en verschillende anticonceptie geprobeerd om de pijn te stoppen. Ik ben toen gediagnosticeerd met mastopathie. Er is niets meer aan te doen volgens mij gynaecoloog.
Ik word er gek van. Ik slik pijnstillers, maar ondertussen belemmert het mijn leven heel erg. Ik kan niet meer sporten, kan slecht tegen kou, spelen met de kinderen is bijna onmogelijk tijdens deze dagen, knuffelen met de kinderen. Ik las dat de klachten vaak minder worden of weggaan na de overgang, maar ik ben pas 29.
Wie heeft hier ook last van? En hoe ga jij hiermee om? Belemmert het jouw leven?
zaterdag 26 oktober 2013 om 23:21
*steekt hand op*