Gezondheid alle pijlers

Wie is er nog meer verkouden???

10-06-2013 14:03 24 berichten
Pffff... Loop al twee dagen te snotteren, hoofdpijn, moe, oorpijn.... Blugh...

Wie is er ook "zielig"?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook verkouden, al vanaf februari nonstop. Gelukkig begint het nu af te zakken want ik ga woensdag op vakantie.
Jeetje, al zolang?? Ik hoop niet dat ik het zolang ga zijn... Fijne vakantie!
Ja ik. En mijn dochter ook. Ze heeft het afgelopen weekend met koorts op de bank gehangen, en is nu met paracetamol op naar school omdat het de laatste week voor de proefwerkweek is.

Wel balen dat ik altijd ziekig wordt als het mooi weer is (geweest). Nu ook verminderde weerstand omdat het op het werk ook 'voor de vakantie' druk is, en ik midden in een keukenverbouwing zit. Dus ik ben wel een beetje 'het zieligst'
Nee hoor plofkipje, bij mij hoort het bij mijn chronische ziekte. Bij jou is het vast weer snel over!
Snif, snotter, meld zich...
Bootje, dan nog is het niet leuk hè...

Betjebig, ik denk dat het bij mij komt omdat ik al weken aan het rennen en vliegen ben, met daarnaast allerlei dingen loop te overwegen. Heb nu vier dagen vrij... En dan word ik giga verkouden.

Kelso, welkom bij de ziekenboeg :(
Ik! Lig op dit moment ook heel zielig omringd door papieren zakdoekjes op de bank. Geen idee eigenlijk hoe ik eraan kom...
Het is bij mij bijna over! Al met al heeft het een dikke week geduurd, dus nog best vlot voorbij gegaan.
Leaf... Ik lig ook op de bank. Plofhaan komt pas om zes uur thuis :(

Pantax, ik hoop dat ik er eerder vanaf ben... :(
Bij mij is het net over, duurde ook ruim een week. Beterschap.
Ik ben ook verkouden. Voor de zoveelste keer weer. Voel me ook grieperig. En dan ben ik ook nog 34 weken zwanger maar die klaagzang staat al in een ander topic van vandaag.
Ik ben er ook vanaf. :-)

Zijn hier trouwens mensen die in zo'n gevallen een "neusdouche" gebruiken. Dus de neus spoelen met zout water? Ik heb zoiets in huis moeten halen na een operatie aan mijn sinussen. Ik vroeg mij tijdens mijn verkoudheid van vorige week af of dat nu ook handig kon zijn. Na wat opzoekwerk bleek mijn vermoeden te kloppen. In sommige culturen is je neus spoelen zo normaal dat het net zoals tandenpoetsen geïntegreerd is in de dagelijkse verzorging..

Nu ben ik niet van plan om elke dag te gaan spoelen maar voor verkoudheden bleek het wel handig. Het snotteren was sneller voorbij dan anders. Ik heb maar drie dagen gesnotterd. Jeuj! :D
Flinkie, ik heb het weleens gezien bij dr. Oz... Maar ik word al naar van gewoon water in mijn neus haha. Dus dat durf ik niet aan...
Bij mij is het na drie weken en een antibioticakuur eindelijk bijna over. Verkoudheid werd helaas een bijholteontsteking, vandaar de antibiotica. Sterkte! Hopelijk ben jij er sneller vanaf.
Hier ook nog steeds verkouden...wordt er zo moe van. Ben nu al bijna 3 weken verkouden en ziek, gelukkig nu nog licht snotterend, hoop dat ik nu beter blijf. En ook ik extra zielig..bijna 38 weken zwanger :(
Plofkipje, het is inderdaad even oefenen. De eerste keren in het ziekenhuis had ik tranen in mijn ogen en het bloed dat alle kanten op spatte hielp ook niet bepaald. Maar eens ik de techniek door had was het even simpel als tandenpoetsen :D ondanks het zoute water is er geen sprake van een branderig gevoel. Het is wel raar :D water loopt vanzelf je ene neusgat in en komt via het andere neusgat vanzelf weer naar buiten samen met de opgehoopte troep.. Zonder dat je daar iets voor moet doen. De wonderen van de zwaartekracht denk ik..

Maar het is even oefenen!
Ik....

Gaat inmiddels wat beter, had er ook koortsneus bij. Heb ook een paar dagen verhoging/koorts gehad.

Nu is het acceptabel.

Goed stomen met zout en een neusspray erbij om leeg te maken.
verkouden?Jazeker! maar bij mij heet het hooikoorts
Eva, hooikoorts heb ik ook... Maar dan heb ik geen oorpijn, hoofdpijn of doodmoe... Alleen niezen en traanogen.
Ik heb ook hooikoorts, en afgelopen weekend echt enorm last gehad van niet alleen ogen en niezen, maar ook hoofdpijn, dichte keel en erg moe. Vandaag bij de huisarts geweest en die zei dat het waarschijnlijk de hooikoorts was, en dat er dit jaar veel hevige hooikoortsklachten zijn.
Hier ook iemand zielig! Ben al zeker vanaf maart verkouden en nu is het sinds een week flink erger geworden. Hele dag hoesten, niezen en een hoofd vol snot Had verwacht dat het na dat zonnetje wel snel over zou zijn maar helaas, ik hoest nog even door
Ik. Vreselijk.

Komt grotendeels door mijn loopneus dat ik mijn examens gister en eergister heb verprutst.
Ik heb momenteel alleen enorm veel last van een verstopte neus. Ben net flink verkouden geweest en het is nu gelukkig op zijn retour.

Maar ben die verstopte neus wel enorm zat... Je word er zo moe van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven