Hè bah, ik ben grieperig heb koorts en ik kan niet slapen. Mijn hele lijf is onrustig en doet zeer.. Wil zo graag slapen want met slapen wordt je t snelst beter is mijn ervaring. Wie weet wat te doen?
Anoniem_12394
maandag 25 februari 2013 om 01:43
Thee zetten en een film kijken in bed of lezen? Ik val altijd uitstekend in slaap van de tv.
quote:pieka19 schreef op 25 februari 2013 @ 01:51:
En niet forummen, ook daar blijf je wakker van
Heb je al een paracetamol gehad? Dat hielp bij mij tegen alle pijntjes waardoor ik makkelijker kon slapen.Ja heb er een uur geleden nog twee op. Gek hè dat je lichaam zo heet is maar ik heb t zo koud
Heb je geen saai boek in huis? Dat helpt bij mij altijd.Ja ik baal ook enorm! Hoop op een wonder dat ik morgenochtend helemaal fris en fruitig ben! Boek zou kunnen maar dan moet ik een lamp aandoen en wordt daar denk ik alleen maar wakkerder van..
Anoniem_155086
maandag 25 februari 2013 om 02:02
Van die paracetamol ging ik heel erg zweten. Koorts zakte daardoor wel, maar dan heb je het weer koud omdat je in je eigen zweet ligt te rollen.
Hier ook een zieke. Ik ben opgestaan om toch even iets te eten in de hoop dat ik me dan beter zou gaan voelen. Heeft geloof ik wel gewerkt. Slaap je al? Sterkte morgen!
Nou daar ben ik weer, niet echt geslapen maar een beetje liggen doezelen. Heb ook nog steeds koorts en voel me zwaar beroerd! Ik ben geneigd om mijn sollicitatiegesprek te verzetten, heb niet t idee dat ik mezelf nu goed kan verkopen. Wat vinden jullie? Wel of niet gaan. Moet trouwens ook 40 min heen en terug rijden....