Gezondheid alle pijlers

Wie is er nog wakker? Ben ziek en kan niet slapen

25-02-2013 01:30 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht,

Hè bah, ik ben grieperig heb koorts en ik kan niet slapen. Mijn hele lijf is onrustig en doet zeer.. Wil zo graag slapen want met slapen wordt je t snelst beter is mijn ervaring. Wie weet wat te doen?
Thee zetten en een film kijken in bed of lezen? Ik val altijd uitstekend in slaap van de tv.
Ga niet patiencen op PC of telefoon; dan blijf je zeker wakker!
En niet forummen, ook daar blijf je wakker van

Heb je al een paracetamol gehad? Dat hielp bij mij tegen alle pijntjes waardoor ik makkelijker kon slapen.
Dankje Eleonora! Ik lig nu op de bank met twee dekens en de tv aan, wordt alleen een beetje gek van mijn benen en rug.
quote:pieka19 schreef op 25 februari 2013 @ 01:51:

En niet forummen, ook daar blijf je wakker van

Heb je al een paracetamol gehad? Dat hielp bij mij tegen alle pijntjes waardoor ik makkelijker kon slapen.Ja heb er een uur geleden nog twee op. Gek hè dat je lichaam zo heet is maar ik heb t zo koud
Moet je morgen er op tijd uit??
Ja, die onrustige benen, dat is rot maar dat zakt weer af. Slecht slapen doe ik eigenlijk altijd maar bij pijn of ziek slaap ik extra ellendig.

Ik hoop dat je snel lekker doezelig wordt....
En off topic; pieka!!!!!! How"s life?
quote:Rara70 schreef op 25 februari 2013 @ 01:55:

Moet je morgen er op tijd uit??Ja dat is nog het ergste, ik heb om 9 uur een sollicitatiegesprek!
Aaaaargh, dan is het helemaal shit Eefje!!!

Heb je geen saai boek in huis? Dat helpt bij mij altijd.
quote:Eleonora schreef op 25 februari 2013 @ 01:56:

Ja, die onrustige benen, dat is rot maar dat zakt weer af. Slecht slapen doe ik eigenlijk altijd maar bij pijn of ziek slaap ik extra ellendig.

Ik hoop dat je snel lekker doezelig wordt....Dankjewel is lief van je! Jij ook alvast welterusten! Als je zo gaat slapen iig.
Hee Rara!!! Lekker rustig aan, en bij jou?
quote:Rara70 schreef op 25 februari 2013 @ 01:58:

Aaaaargh, dan is het helemaal shit Eefje!!!

Heb je geen saai boek in huis? Dat helpt bij mij altijd.Ja ik baal ook enorm! Hoop op een wonder dat ik morgenochtend helemaal fris en fruitig ben! Boek zou kunnen maar dan moet ik een lamp aandoen en wordt daar denk ik alleen maar wakkerder van..
Van die paracetamol ging ik heel erg zweten. Koorts zakte daardoor wel, maar dan heb je het weer koud omdat je in je eigen zweet ligt te rollen.
Pieka; hier ook heeeeeeeeel rustig. Vind het wel ff lekker eigenlijk

Eefje; Tell sell kijken ofzo??
Ik ga zo nogmaails m'n bedje inkruipen, dankjewel dat jullie even met me hebben gepraat!
Sukses morgen! Laat je ff weten hoe het gegaan is???
Ow, en truste natuurlijk.
Hier ook een zieke. Ik ben opgestaan om toch even iets te eten in de hoop dat ik me dan beter zou gaan voelen. Heeft geloof ik wel gewerkt. Slaap je al? Sterkte morgen!
Oscars zijn zo op tv

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ook wakker bah bah bah, niet van de griep. Waarom weet ik ook niet.
Ik ben ook wakker. Al sinds 20.00 buikkrampen.

val tussendoor wel steeds in slaap. Ik ben zwanger, dus maakte me wel wat zorgen. Maar volgens mij komt t door het eten
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
To, slaap je al?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Nou daar ben ik weer, niet echt geslapen maar een beetje liggen doezelen. Heb ook nog steeds koorts en voel me zwaar beroerd! Ik ben geneigd om mijn sollicitatiegesprek te verzetten, heb niet t idee dat ik mezelf nu goed kan verkopen. Wat vinden jullie? Wel of niet gaan. Moet trouwens ook 40 min heen en terug rijden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven