Gezondheid alle pijlers

Wie kan hier chocola van maken?

30-07-2013 11:38 10 berichten
Net terug van de huisarts en ben er niet veel wijzer op geworden. Heb de laatste tijd ontzettende dorst en moet vaak plassen, lage buikpijn in het midden, een opgezette onderbuik en moe. Dokter denkt aan een blaasontsteking maar het testje bij de praktijk wijst niets uit. Ik krijg toch een antibioticakuur voorgeschreven voor het geval dat (?) en heb net ook bloed moeten laten prikken voor nierfunctie, glucose en ontstekingen (was nog nuchter want te moe om te eten).

Ik snap niks van mijn vage klachten en de huisarts ook niet, als het een blaasontsteking zou zijn, dan zou het toch te zien zijn in de urine? Iemand enige ervaring met wondermooie vage lichamelijke klachten? Ik snap overigens wel dat ik tot vrijdag met mijn duimen moet draaien en bloeduitslagen moet afwachten en hoe de kuur verloopt, maar ik vind de combinatie van klachten niet echt steek houden. (opgezette buik bij blaasontsteking zonder dat de ontsteking in de urine zit?).

Sla me eens om de oren dat ik me niet zo zorgen moet maken
Alle reacties Link kopieren
Dorst, plassen en buikpijn kan duiden op iets met je nieren. Is er ook getest op urineweginfecties of nierbekkenontsteking? Sorry, OP slecht gelezen
Het kan van alles zijn. Fijn dat er bloed geprikt is, goed dat je meteen een kuur mee hebt gekregen en nu even afwachten. Het klinkt niet heel erg als een blaasontsteking, maar soms geven die vage klachten en is de ontsteking niet aan te tonen in de urine. De kans dat het een blaasontsteking is is in ieder geval groter dan diabetes of een andere aandoening, dus het is heel redelijk dat je huisarts het als zodanig behandelt tot er meer zekerheid is.

Sterkte tot vrijdag en beterschap!
Dit is waarschijnlijk een nonantwoord, maar mss stelt het je gerust. Ik heb ook regelmatig blaasontstekingen en die zijn idd niet altijd in het bloed te zien. Maar met dit weer heb ik ook veel dorst en moet ik vaak plassen en mijn darmen zijn ook wat van slag. En blaas en darm klachten gaan vaak samen.

Sterkte!
suikerziekte?
Dank jullie wel dames, jullie zijn toch lief

Zit niet echt te wachten om wat dan ook te hebben want ik vertrek volgende week naar Spanje dus hoop dat het snel over is . Ik vind de klachten gewoon erg vaag, wel fijn om een beetje die geruststelling te hebben.

Ik laat ook nog iets weten als er iets uit de bus is gekomen (of helemaal niets, dan trakteer ik wel op taart ).
Klopt dat blaasontstekingen niet altijd met een nitriettestje te zien zijn. Dus vandaar AB voor de zekerheid, anders kan het zo een nierbekkenontsteking worden.

Verder even rustig de uitslagen afwachten en dan verder kijken, al is dat moeilijk.

Sterkte!
Eeh.. Misschien raar.. maar zou je zwanger kunnen zijn?
quote:fru1t3lla schreef op 30 juli 2013 @ 12:32:

Dank jullie wel dames, jullie zijn tóch lief

quote:wiezewies schreef op 30 juli 2013 @ 12:51:

Eeh.. Misschien raar.. maar zou je zwanger kunnen zijn?Het is geen rare vraag, ik ben er zelf over aan het denken. Ik krijg wel gewoon mijn menstruatie, net zo pijnlijk als altijd en alles, maar ik kan dit niet 100% uitsluiten. Ik verwacht hem over 10 dagen weer, misschien toch maar eens testen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven