Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn, kletstopic - vervolg

14-07-2020 21:13 3001 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Alle reacties Link kopieren
Heee, Tampie, je schreef net weer mee en nu verdwijn je weer, jammer.
Het is fijn dat jouw moeder haar stoellift heeft, maakt het voor haar wat gemakkelijker .
Lientje, mooie hoge cijfers ,hardstikke goed .
Heeft iemand nog iets van Lise gehoord ??
Ik ben weer thuis na een heerlijk ontspannen avond schilderen.
Het is nu wel twee keer 35 min rijden, maar je moet er wel iets voor over hebben.
Hier in het wijkgebouw wordt ook schilderles gegeven, maar ik moet nu eerst afwachten of er een plekje is voor mij .

Ik neem mij boek mee en ga naar bed.
Welterusten iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven