Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
29-08-2019 12:23
Dat klinkt dan wel weer positief.
Bij mij past het denk ik gewoon niet. Zowel medische als bij mij als persoon. Ik zou ook veelste overstuur raken van anderen hun verhalen en heb trage verwerking, dus zou dan daar weer 3 weken per verhaal van moeten bijkomen.

Ik heb meerdere diagnoses. Maar had het nu over de cvs.

[...]

Mijn huisarts test diabetes altijd niet nuchter. Terwijl ik overal lees dat dut nuchter moet? Jullie ervaring?
Ik heb (gelukkig?) geen groepssessies, alleen 1 op 1.

Voor diabetes word ik altijd nuchter geprikt ja.
Later is nu
Zo Cesium, dat is een heel ander verhaal :O
Zou (te) gek zijn als het helpt, toch? :redrose:

Lientje, wat vervelend dat man zo reageert, inderdaad. Goed dat je het bij hem kunt laten.
Later is nu
Lise: fijn van je schoonvader!

Het zit je ook niet erg mee zeg, nu die teen weer. Hopelijk gaat het straks beter.
Cesium, dat is een heel andere insteek, maar zeker het proberen waard.

Lise, fijn van je schoonvader. Balen van je teen.

Lientje, heel goed om man het even zelf uit te laten zoeken. Hopelijk hervindt hij zichzelf weer als hij aan het strand gaat werken.
Dochter heeft een bijeenkomst over haar stage bij de hoofdvestiging van de ggz in de provincie.
Dus ik zit nu in de auto te wachten.
De informatievoorziening van de opleiding over zowel stage als school en lessen is onwijs slecht.
Kwalitatief uitermate teleurstellend zeg maar. :mad:

Ze moet werkelijk óveral achteraan bellen/ mailen enz. Heel vervelend. Nu ook weer. Ze had een uitnodig voor een bijeenkomst maar geen idee waar precies op het terrein. En het is hier dus tig hectare groot hè !
Ik zag op een terras bij een paviljoen heel veel jeugd zitten dus zei: ga daar maar vragen. Daar was het dus idd.
Afijn .
Stoel achterover. Boekje erbij. En wachten maar.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Mosterd met bitterballen :P

Sterkte allemaal. :cheer2:
VivaYfke schreef:
29-08-2019 14:13
Mosterd met bitterballen :P

Sterkte allemaal. :cheer2:
?
Lientje: wat ontzettend stom dat er niet wat meer moeite gedaan wordt. Ze hebben een ontzettend personeelstekort. Ze mogen het voor de stagiaires wel wat aantrekkelijker maken, kortzichtig dit.
Wel vegetarische bitterballen hoop ik? Echt, net zo lekker als met vlees. :proud:

Ik ga vanavond voor het eerst in zo'n 10 maanden weer sporten. Heb er zin in, hoop dat het lukt met m'n achillespees. Deze lijkt eindelijk in omvang te zijn afgenomen, maar doet met regelmaat dus wel zeer. Ik ga proberen vanavond tijdig te stoppen :-$ :hyper:
Later is nu
cesium24 schreef:
29-08-2019 15:00
Lientje: wat ontzettend stom dat er niet wat meer moeite gedaan wordt. Ze hebben een ontzettend personeelstekort. Ze mogen het voor de stagiaires wel wat aantrekkelijker maken, kortzichtig dit.

Ja, en dat

Qua school weet ik nog uit de tijd dat ik vervolgopleiding deed, wel hbo, dat we ook overal achteraan moesten.
Later is nu
lientje69 schreef:
29-08-2019 14:50
?
Had iets getypt wat anderen al beantwoord hadden Lientje
Ik ben een beetje van slag. Net thuis van dagbesteding. Had een hele leuke middag kunnen zijn en ik ben vast kinderachtig maar...

Maak grapjes over mijn broek, zeg dat ik mijn schoonheidsbril heb thuis gelaten, roep waar iedereen bij is dat ik in slaap val terwijl ik de prikkels probeer te verwerken.

Maar roep niet ter over staan van iedereen “ja Yellow die weet niet wat werken is”. Inderdaad ik doe het godverdomme rustiger aan dan iedereen van mijn leeftijd. Had je wat. Ik was zo zo zo boos. Want al die grapjes komen uit de mond van de fucking baas. Ik heb niks gezegd. Hij zag wel meteen aan mn harses dat het mis was. Mijn maatschappelijkwerkster en ik hadden maandag een mail verstuurd om een afspraak met zijn drieën in te plannen zodat we de verwachtingen op een lijn kunnen krijgen nu ik kennis gemaakt heb en daar heb ik dan weer geen reactie op.

Nou leuke grappen hoor. Stik er in.
jeumig Yellow, dat is echt niet leuk. :hug:
Je zit verdorie toch niet voor niets bij zo'n instelling, je verwacht van een baas dan wat meer begrip :nope:
Later is nu
Yellow: wat een hork van een man, :hug:
Wat!!! Wat een lul. Ik zou persoonlijk niet meer heen durven. Ik zou mij onveilig voelen.

Kun je je maatschappelijk werker bellen?

Ik zou zelfs een klacht overwegen (6)
Gele_Suikerspin schreef:
29-08-2019 15:23
Wat!!! Wat een lul. Ik zou persoonlijk niet meer heen durven. Ik zou mij onveilig voelen.

Kun je je maatschappelijk werker bellen?

Ik zou zelfs een klacht overwegen (6)
Die heb ik gebeld maar voicemail. Donderdag is haar vrije dag dus toen ben ik maar naar jullie “gerend”.

Het versterkt voor mij echt mijn gevoel van niet goed genoeg zijn. Ik heb echt heel heel veel moeite om de deur uit te gaan. Zelfs als je me een cadeaubon geeft om kleren te kopen. Want zelfs de leuke prikkels slaan in als een bom. Dus fijn voor je dat je aan de buitenkant niet zoveel ziet gebeuren maar voor mij is er heel veel gebeurd de laatste weken. De baas was vaak niet aanwezig. En ik heb ook slechte humor. Maar kom op er zijn grenzen.
Jeetje Yellow wat bot zeg.
Laat je maatschappelijk werkster de confrontatie maar lekker met hem aan gaan.

Ik zit nog steeds te wachten hier. Hoelang kan een presentatie duren zeg...
Jeetje, Yellow.... o_o

Die man spoort niet en hoort zeker niet op die plek thuis. Daar moet je niet onzeker van worden hoor. Het ligt aan hem, niet aan jou.

Laat je maatschappelijk werker het voortouw maar even nemen. :hug:
VivaYfke schreef:
29-08-2019 15:06
Had iets getypt wat anderen al beantwoord hadden Lientje
Wat je getypt had, heb ik gemist. Maar bitterballen zijn altijd welkom! :cheer:

(Nou ja, ééntje dan. Ik mag niet te veel zout ;-) )
Yellow wat een hork, echt een rotopmerking.

Lientje wat slecht dat de stage van je dochter zoveel onduidelijkheid geeft.

Vanochtend weer revalidatie gehad. ik vind in een groep juist wel fijn, er is heel veel herkenning en er wordt vooral gekeken naar wat wel kan en niet te veel hangen in wat niet kan. Lekkere ochtend gehad, beter dan vorige week donderdag. Toch ontzettend moe toen ik thuis kwam en 2 uur geslapen, geen idee waar dat vandaan komt. Morgen mn gesprek met mijn leidinggevende, ik ben heel benieuwd.
"After all this time?" "Always."
Wauw Yellow, wat een ontzettende rotopmerkingen zeg! Ik zou ook de maatschappelijk werkster op ze af sturen nu. En ik zou er helemaal klaar mee zijn geloof ik.

@severus, fijn dat de revalidatie goed ging en het je bevalt in de groep.

Ik kom net bij de huisarts vandaan. Maar goed dat ik niet naar de assistente geluisterd heb, want de wond is hartstikke ontstoken. Antitbiotica gekregen voor een week. Volgens haar was het wel een zeldzaamheid dat dergelijke wonden gaan ontsteken :rofl: Ik ben er maar niet op in gegaan.
Jeetje Yellow, wat een rotopmerking zeg.

Lise fijn van je schoonvader! Minder fijn van je teen :(

Lientje groot gelijk, laat het hem maar even uitzoeken.

Ik ben voor een paar dagen afwezig, ik ben de laatste spullen aan het pakken voor een stedentrip. Veel zin in, ben nog nooit in die stad geweest. Vind het wel wat spannend hoor. Merk het ook aan mijn nek/schouders :facepalm:
Fijne reis kwebbel! Waar ga je heen?
lise1985 schreef:
29-08-2019 17:14
Fijne reis kwebbel! Waar ga je heen?

Brussel
Kwebbeltje91 schreef:
29-08-2019 17:17
Brussel
Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven