Gezondheid alle pijlers

Wintertenen

07-04-2013 22:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen!? Ik heb sinds december heel erg last van wintertenen. Ik heb het altijd een heel klein beetje gehad aan 1 of twee tenen, maar nu aan beide voeten en alle tenen. Mijn tenen zijn erg dik, rood en jeuken/branden heel erg. Het is soms zo erg dat ik mijn schoenen niet meer aan kan krijgen.

Is er iemand die een tip heeft wat ik er aan kan doen?
Vreselijk is dat. Mijn dochter heeft het ook. Het enige dat haar helpt is de ouderwetse wisselbaden. 3 min warm of heet water, 30 sec koud, paar keer doen, en dat iedere dag. Het gaat niet weg, maar wordt wel dragelijker.
Overheen plassen, sochtends in de douche, en daarna gewoon weer afdouchen. Raar, maar werkt bij veel mensen. Uit de categorie Grootmoeders tips.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame, 4 minuten geleden

Overheen plassen, sochtends in de douche, en daarna gewoon weer afdouchen. Raar, maar werkt bij veel mensen. Uit de categorie Grootmoeders tips.Eens. Ochtendurine werkt echt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik had hier vroeger erg last van totdat ik elke dag een stuk ging lopen in een flink tempo. Sindsdien nooit meer wintertenen gehad.
Bedankt voor alle tips! We gaan ermee aan de slag.
Herbella heeft voetenbadjes met kruiden waardoor je voeten weer super doorbloedt raken. Werkt prima, je moet alleen wel een tijdje in zo'n voetenbad zitten. Hier staan ze: http://www.herbella.nl/a- ... ags-wintertenen-10-stuks/ Succes want chronische koude voeten kunnen je echt gek maken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven