Gezondheid alle pijlers

Yaz 24 + 4; bijwerkingen

19-11-2025 03:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen maandag ben ik begonnen met de anticonceptie yaz 24 + 4. Maar ik merk nu opeens en vaak bij wakker worden angst en soort duizeligheid maar ook stemmingwisselingen. Dat de angst en paniek nu wel erger wordt.
Natuurlijk had ik de afgelopen dagen wel veel spanning en stress maar overdag valt de duizeligheid mee.
Voel mij emotioneel en weet niet precies of het aan de anticonceptie ligt of toch de spanning.

Maar kan ik na 2 dagen al bijwerkingen voelen van de anticonceptie? Ik reageer altijd wel gevoelig op medicatie en alles ook door mijn autisme.

Of is het een kwestie van doorzetten? Omdat het vaak sochtends optreed de duizeligheid maar angst en spanning de hele dag. Maar voel mij wel een stuk emotioneler. Natuurlijk heb ik wel vaak lastig van spanning maar dit voelt toch wel erger dan ik gewend ben.

Hoe is jullie ervaringen met deze anticonceptie?
Staat er iets in de bijsluiter over dat soort klachten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
19-11-2025 04:46
Staat er iets in de bijsluiter over dat soort klachten?
Nee niet qua duizeligheid maar ik heb altijd al gehad dat ik extra gevoelig reageer op medicatie. Dan is mijn lichaam gelijk van slag.
En dat blijft dan ook altijd? Of is het gewenning?

Je had de afgelopen dagen veel stress en bent emotioneel. Ik zou het nog even aankijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven