zenuwpijn of huidpijn
donderdag 12 december 2013 om 21:06
Ik heb sinds een paar dagen last van huidpijn. Volgens mijn dokter is dit een zenuwpijn en is niet echt bekend hoe het komt en is er ook niet veel aan te doen. Zij er meer mensen die dit wel eens gehad hebben? En hebben die misschien iets er tegen gekregen? Ik word er langzamerhand gek van. Het voelt net of ik verbrand ben op mijn bovenarmen en schouders.
donderdag 12 december 2013 om 21:13
Ik heb wel eens een zenuwpijn gehad. Krampen in mijn arm en tintelingen. Werd 's nachts wakker van de pijn. Heb toen van de dokter Amitriptyline meegekregen. Week of 1,5 gebruikt en het was over. Nooit meer gehad maar de oorzaak ook nooit geweten.
Wat was het advies van je dokter? heeft ie iets meegegeven?
Wat was het advies van je dokter? heeft ie iets meegegeven?

donderdag 12 december 2013 om 21:52
Een vriendin van mij heeft het. Nu al bijna 3 jaar...... Inmiddels loopt ze bij een neuroloog en slikt ze antidepressiva. Niet omdat ze er depressief van is geworden, maar omdat de stoffen die daarin zitten een goede werking hebben. Ze zijn er bij haar niet achter waar het vandaan komt en er is dus niet echt een goede behandeling. Warmte helpt haar wel iets trouwens.
Geen fijn verhaal dus, hopelijk gaat het bij jou heel anders.
Geen fijn verhaal dus, hopelijk gaat het bij jou heel anders.
zaterdag 14 december 2013 om 12:40
Ik heb niets meegekregen van de doktor, die dacht dat het een foute pijnprikkel was, dus een pijn die er niet is zeg maar, misschien tijdelijk dacht hij. Ik gebruik wel sinds kort koreaanse ginseng en ginko van de drogist en dat heeft een stimulerende werking. Als ik dan hoor over die antidepressivas gaat er wel een lampje branden. Ik zal er eens mee stoppen.Het is een gevoel alsof de huid heel schraal is maar er is niets te zien.