Zere borsten
dinsdag 8 maart 2011 om 09:42
Sinds zondag heb ik nogal gevoelige borsten, ze voelen ook erg gespannen aan. Ik weet dat het een bijwerking kan zijn van de pil maar deze slik ik al een jaar of 5 dus dat lijkt me een beetje vreemd
Aangezien ik de pil gewoon keurig op vaste tijden inneem en hem nooit vergeet kan ik me ook bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn.
Maar wat is het dan wel?! Heeft iemand een idee? Ik vind het namelijk niet pijnlijk genoeg om naar de huisarts te gaan. Zeker niet nu we voor onbepaalde tijd een vervangende arts hebben. Daar wil ik dus nog wel even mee wachten.
Aangezien ik de pil gewoon keurig op vaste tijden inneem en hem nooit vergeet kan ik me ook bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn.
Maar wat is het dan wel?! Heeft iemand een idee? Ik vind het namelijk niet pijnlijk genoeg om naar de huisarts te gaan. Zeker niet nu we voor onbepaalde tijd een vervangende arts hebben. Daar wil ik dus nog wel even mee wachten.
dinsdag 8 maart 2011 om 09:46
dinsdag 8 maart 2011 om 09:55
Ik ben 24 dus waarschijnlijk te oud voor groeipijn. Over een week hoef ik pas ongesteld te worden. Nieuw vriendje heb ik ook niet, ben al heel wat jaartjes samen met mijn huidige vriend.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn eisprong is (heb je die überhaupt als je de pil slikt eigenlijk?).
Pfff.. Sorry voor het wazige gedoe hoor , maar ik weet zelf gewoon echt niet wat dit nu kan zijn.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn eisprong is (heb je die überhaupt als je de pil slikt eigenlijk?).
Pfff.. Sorry voor het wazige gedoe hoor , maar ik weet zelf gewoon echt niet wat dit nu kan zijn.

dinsdag 8 maart 2011 om 10:03
Ben niet misselijk en volgens mij ook niet aan de slinger (geen idee wat dat is maar ik heb in ieder geval geen vreemde klachten)
@hgjb: ik maak me er ook niet echt zorgen om hoor. Ik heb het alleen nog nooit gehad dus dat vind ik een beetje vreemd. Sommige vriendinnen hebben het iedere maand, dus dan hoort het een beetje bij de menstruatieklachten maar ik herken dit helemaal niet en hoef ook nog niet ongesteld te worden. Maar in ieder geval bedankt voor de geruststelling!
@hgjb: ik maak me er ook niet echt zorgen om hoor. Ik heb het alleen nog nooit gehad dus dat vind ik een beetje vreemd. Sommige vriendinnen hebben het iedere maand, dus dan hoort het een beetje bij de menstruatieklachten maar ik herken dit helemaal niet en hoef ook nog niet ongesteld te worden. Maar in ieder geval bedankt voor de geruststelling!
dinsdag 8 maart 2011 om 10:04
Ik had dat ook uit het niets toen ik al jaren aan de pil was dat ik 1,5 week voordat in ongesteld werd opeens pijnlijke borsten kreeg en ze konden niet zeggen waar het vandaan kwam. Als ik ongesteld was werd ging het meteen weg. Ik kreeg het steeds erger dus ben met de pil gestopt. Kan zijn dat je lichaam een beetje veranderd en deze nu zo op de hormonen reageert, zou het idd opschrijven en even aankijken hoelang en wanneer je last houd en dan even naar de huisarts;)
dinsdag 8 maart 2011 om 10:34
Mocht je niet zwanger zijn en dit wordt een maandelijks probleem dan kan ik je Theunisbloemolie dragees aanbevelen.
Ik had het erger toen ik de pil slikte maar ook toen ik ermee gestopt was (en niet zwanger). Mijn borsten werden na de ovulatie tot halverwege de menstruatie zo gevoelig dat ik er niet op kon slapen, mee hard lopen en me behoorlijk beperkte in mijn bewegingen.
Na gebruik van Theunisbloemolie is de pijn terug gebracht naar een paar dagen voor de menstruratie. Een verademing!
Ik had het erger toen ik de pil slikte maar ook toen ik ermee gestopt was (en niet zwanger). Mijn borsten werden na de ovulatie tot halverwege de menstruatie zo gevoelig dat ik er niet op kon slapen, mee hard lopen en me behoorlijk beperkte in mijn bewegingen.
Na gebruik van Theunisbloemolie is de pijn terug gebracht naar een paar dagen voor de menstruratie. Een verademing!
dinsdag 8 maart 2011 om 10:41