Entertainment alle pijlers

Winter vol liefde Videoland met spoilers

05-01-2026 18:10 72 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag nog geen spoilertopic dus bij deze .

Elsje 49 Zweden
Hans 73 Noorwegen
Hanneke 34 Oostenrijk
Klaas 53 Oostenrijk
Monique 61 Zwitserland
Robin 60 Zweden
Claudia 53 Oostenrijk
André 28 Andorra

Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 05-01-2026 21:17
19.06% gewijzigd
Leuk, ik ben dol op spoilers. Ben net bezig met aflevering nr 2. Wil dat meisje in Andorra nu al een gezin stichten? Ze loopt wel hard van stapel.
Ja maar die jongen ook vind ik
Ik heb ook 2 (of al 3?) afleveringen gekeken.

Die Robin in Zweden, wat een hork. Hij wist dat we gasten zouden komen, maar heeft niets in huis. Dus eten ze een diepvrieshamburger met friet.

Ook vrijwel niets voor het ontbijt, geen kaas, geen boter, waarschijnlijk niets zoets ‘want hij eet alleen worst’

Ik zou al heel snel afgeknapt zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En op die man met die cabrio die bij Elsje komt zou ik ook afknappen vanwege zijn dikke sigaar. Dat ruik je aan zijn adem, zijn kleren (ja, zelfs met een cabrio) en zijn poriën. Brrr.
himalaya schreef:
05-01-2026 20:19
En op die man met die cabrio die bij Elsje komt zou ik ook afknappen vanwege zijn dikke sigaar. Dat ruik je aan zijn adem, zijn kleren (ja, zelfs met een cabrio) en zijn poriën. Brrr.
Die muziek eronder was weer geweldig :)
Maar idd wat een afknapper die sigaar
Zin in! Ik ga er zo voor zitten.

Misschien dit plaatje nog in de OP erbij?

Afbeelding
Die eerste man bij Claudia is geen match denk ik… wel een leuk hip mensje!
himalaya schreef:
05-01-2026 20:15

Die Robin in Zweden, wat een hork. Hij wist dat we gasten zouden komen, maar heeft niets in huis. Dus eten ze een diepvrieshamburger met friet.

Ook vrijwel niets voor het ontbijt, geen kaas, geen boter, waarschijnlijk niets zoets ‘want hij eet alleen worst’

Klinkt als die man uit Zweden van vorig jaar… ik zal zo eens kijken
himalaya schreef:
05-01-2026 20:15

:)
Løk weer.
Man van de wereld hoor, die Robin.
sneeuwvrouw schreef:
05-01-2026 21:18
Net zoals Jan vorig jaar. Zo praat hij ook!!
Yildizlar2 schreef:
05-01-2026 20:40
Die muziek eronder was weer geweldig :)
Maar idd wat een afknapper die sigaar
Fantastisch inderdaad, die muziek eronder. Maar volgens mij is hij sympathiek. Ik geef hem een kans 😉
LieveMona schreef:
05-01-2026 21:42
Fantastisch inderdaad, die muziek eronder. Maar volgens mij is hij sympathiek. Ik geef hem een kans 😉
Ik vind hem wel leuk.
Zo'n Robin kan ik niks mee.
LieveMona schreef:
05-01-2026 21:42
Ik ook! Denk dat het best een leuke man is!
Ik vind Luuk een beetje gay overkomen… niets mis mee overigens..
Ben pas bij de eerste aflevering, maar krijg bij André lichtelijk flash backs naar Mike en mama Mo. Hoe die moeder al meteen commentaar levert op het truitje van dame nummer één.. Mens, jouw mening is niet relevant!
sneeuwvrouw schreef:
05-01-2026 21:47
Ik vind Luuk een beetje gay overkomen… niets mis mee overigens..
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje.
Luuk kijkt ook bij zijn introfilmpje over de camera heen. En later ook weer in het echt. Als iemand met een multifocusbril die niet helemaal lekker zit.

En dat gesprek aan tafel met die vriendin er bij: van die korte zinnen. Die hij dan 3x herhaalt. Zo’n korte zin.

En wat voor therapeut is zij nou? Iets van Jamanist ofzo? Had er nooit van gehoord.
himalaya schreef:
05-01-2026 23:17
Luuk kijkt ook bij zijn introfilmpje over de camera heen. En later ook weer in het echt. Als iemand met een multifocusbril die niet helemaal lekker zit.

En dat gesprek aan tafel met die vriendin er bij: van die korte zinnen. Die hij dan 3x herhaalt. Zo’n korte zin.

En wat voor therapeut is zij nou? Iets van Jamanist ofzo? Had er nooit van gehoord.
Luuk zegt inderdaad alles 4 keer. Als je er op gaat letten, is het gewoon hilarisch. Behalve als je hem de hele dag om je heen hebt. Geen match met Claudia of met Oostenrijk. Ik vind Claudia zelf ook wel een beetje apart hoor.
Robin, wat een vervelende man zeg. In de intro hoor je hem ook zeggen: ik heb toch geen sacherijnig wijf besteld. Vreselijk, alsof hij zo’n vrolijke noot is. Al lijkt hij de Surinaamse dame wel heel hartelijk te begroeten. Alsof ze elkaar al jaren kennen.
Hans is best vief voor zijn leeftijd, maar ik snap niet dat een 55-jarige vrouw zich voor hem aanmeldt.
Luuk en de laatjes. Als iemand dat bij mij zou doen op de eerste dag was het over.

Voel je thuis betekent niet dat je alle laatjes gaat openen.
Ik ga mijn best doen dit jaar niet zo gemeen te zijn over de deelnemers of vooroordelen te hebben, een paar dingen vielen mij wel op/moeten mij van het hart/moet ik toch kwijt na 3 afleveringen

- Claudia zou mijn beste vriendin niet zijn maar ik vind het een enorm leuke vrouw
- Wat doet de beste vriendin van Claude/zus steeds daar? Elke avond erbij?
- Welkom in Andorra liep heel soepel, wat een verademing omdat het soms zo stroef gaat
- RIP het eten van Pearl. Sowieso lekkerder dan wat Robin in huis had.
- Sowieso vind ik Pearl erg leuk tot nu toe.
- RTL wilde de rechten voor ABBA niet betalen
- Kookt een (oudere) man een keer lekker voor je (Hans)... is er nog te zeiken. Ik vond het ook leuk dat Hans best galant lijkt tot nu toe vergeleken met de oudere mannen van voorgaande jaren (en Robin)
- Ik eet al jaren geen vlees meer, is het veel kip? Ik vond het niet veel kip.
- Niemand in de kring van Ben riep hem ff dichterbij en zei ''hee joh, dat kapsel is niet helemaal wat'', ik vind hem ergens heel onbeholpen maar ook aandoenlijk ergens, blij dat Claudia zo warm met hem is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven