Winter vol liefde Videoland met spoilers
maandag 5 januari 2026 om 18:10
maandag 5 januari 2026 om 20:15
Ik heb ook 2 (of al 3?) afleveringen gekeken.
Die Robin in Zweden, wat een hork. Hij wist dat we gasten zouden komen, maar heeft niets in huis. Dus eten ze een diepvrieshamburger met friet.
Ook vrijwel niets voor het ontbijt, geen kaas, geen boter, waarschijnlijk niets zoets ‘want hij eet alleen worst’
Ik zou al heel snel afgeknapt zijn.
Die Robin in Zweden, wat een hork. Hij wist dat we gasten zouden komen, maar heeft niets in huis. Dus eten ze een diepvrieshamburger met friet.
Ook vrijwel niets voor het ontbijt, geen kaas, geen boter, waarschijnlijk niets zoets ‘want hij eet alleen worst’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 5 januari 2026 om 20:40
maandag 5 januari 2026 om 21:17
Klinkt als die man uit Zweden van vorig jaar… ik zal zo eens kijkenhimalaya schreef: ↑05-01-2026 20:15Ik heb ook 2 (of al 3?) afleveringen gekeken.
maandag 5 januari 2026 om 21:18
Klinkt als die man uit Zweden van vorig jaar… ik zal zo eens kijkenhimalaya schreef: ↑05-01-2026 20:15Ik heb ook 2 (of al 3?) afleveringen gekeken.
maandag 5 januari 2026 om 21:21
Net zoals Jan vorig jaar. Zo praat hij ook!!sneeuwvrouw schreef: ↑05-01-2026 21:18Klinkt als die man uit Zweden van vorig jaar… ik zal zo eens kijken
maandag 5 januari 2026 om 21:42
Fantastisch inderdaad, die muziek eronder. Maar volgens mij is hij sympathiek. Ik geef hem een kansYildizlar2 schreef: ↑05-01-2026 20:40Die muziek eronder was weer geweldig
Maar idd wat een afknapper die sigaar
maandag 5 januari 2026 om 22:21
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje.sneeuwvrouw schreef: ↑05-01-2026 21:47Ik vind Luuk een beetje gay overkomen… niets mis mee overigens..
maandag 5 januari 2026 om 23:17
Luuk kijkt ook bij zijn introfilmpje over de camera heen. En later ook weer in het echt. Als iemand met een multifocusbril die niet helemaal lekker zit.
En dat gesprek aan tafel met die vriendin er bij: van die korte zinnen. Die hij dan 3x herhaalt. Zo’n korte zin.
En wat voor therapeut is zij nou? Iets van Jamanist ofzo? Had er nooit van gehoord.
En dat gesprek aan tafel met die vriendin er bij: van die korte zinnen. Die hij dan 3x herhaalt. Zo’n korte zin.
En wat voor therapeut is zij nou? Iets van Jamanist ofzo? Had er nooit van gehoord.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 5 januari 2026 om 23:40
Luuk zegt inderdaad alles 4 keer. Als je er op gaat letten, is het gewoon hilarisch. Behalve als je hem de hele dag om je heen hebt. Geen match met Claudia of met Oostenrijk. Ik vind Claudia zelf ook wel een beetje apart hoor.himalaya schreef: ↑05-01-2026 23:17Luuk kijkt ook bij zijn introfilmpje over de camera heen. En later ook weer in het echt. Als iemand met een multifocusbril die niet helemaal lekker zit.
maandag 5 januari 2026 om 23:44
dinsdag 6 januari 2026 om 00:11
Ik ga mijn best doen dit jaar niet zo gemeen te zijn over de deelnemers of vooroordelen te hebben, een paar dingen vielen mij wel op/moeten mij van het hart/moet ik toch kwijt na 3 afleveringen
- Claudia zou mijn beste vriendin niet zijn maar ik vind het een enorm leuke vrouw
- Wat doet de beste vriendin van Claude/zus steeds daar? Elke avond erbij?
- Welkom in Andorra liep heel soepel, wat een verademing omdat het soms zo stroef gaat
- RIP het eten van Pearl. Sowieso lekkerder dan wat Robin in huis had.
- Sowieso vind ik Pearl erg leuk tot nu toe.
- RTL wilde de rechten voor ABBA niet betalen
- Kookt een (oudere) man een keer lekker voor je (Hans)... is er nog te zeiken. Ik vond het ook leuk dat Hans best galant lijkt tot nu toe vergeleken met de oudere mannen van voorgaande jaren (en Robin)
- Ik eet al jaren geen vlees meer, is het veel kip? Ik vond het niet veel kip.
- Niemand in de kring van Ben riep hem ff dichterbij en zei ''hee joh, dat kapsel is niet helemaal wat'', ik vind hem ergens heel onbeholpen maar ook aandoenlijk ergens, blij dat Claudia zo warm met hem is.
- Claudia zou mijn beste vriendin niet zijn maar ik vind het een enorm leuke vrouw
- Wat doet de beste vriendin van Claude/zus steeds daar? Elke avond erbij?
- Welkom in Andorra liep heel soepel, wat een verademing omdat het soms zo stroef gaat
- RIP het eten van Pearl. Sowieso lekkerder dan wat Robin in huis had.
- Sowieso vind ik Pearl erg leuk tot nu toe.
- RTL wilde de rechten voor ABBA niet betalen
- Kookt een (oudere) man een keer lekker voor je (Hans)... is er nog te zeiken. Ik vond het ook leuk dat Hans best galant lijkt tot nu toe vergeleken met de oudere mannen van voorgaande jaren (en Robin)
- Ik eet al jaren geen vlees meer, is het veel kip? Ik vond het niet veel kip.
- Niemand in de kring van Ben riep hem ff dichterbij en zei ''hee joh, dat kapsel is niet helemaal wat'', ik vind hem ergens heel onbeholpen maar ook aandoenlijk ergens, blij dat Claudia zo warm met hem is.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in