Gezondheid alle pijlers

Zijn er hier meer mensen die bekend zijn met CIAP?

23-02-2011 14:27 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is na vele onderzoeken CIAP geconstateerd, dat is een zenuwaandoening polyneuropathie met onbekende oorzaak, het begon bij mij in mijn voeten en breid zich uit naar boven. Ik word er gek van en het beangstigd me ook heel erg omdat ik nog zo jong ben(32 jaar).

Zijn er hier meer mensen die deze ziekte hebben?

Liefs, Fleur
Hoi Fleur, misschien heb je er niet veel aan, maar ik wil je wel veel sterkte wensen.Ik heb zelf jarenlang zulke klachten, waarbij het ook steeds erger wordt. Ik laat het nu even rusten. Maar ik voel erg met je mee. Het is erg beangstigend, want je weet niet waar het eindigt. Hoe zijn ze er bij jou achtergekomen?
Hoi lievelente, dank je wel, ik ben al jaren bezig met onderzoeken, MRI's gehad EMG ziekenhuis, hier kwam niet echt iets uit, na lang aandringen doorgestuurd naar UMC Utrecht en daar kwam na een uitgebreide EMG en Bloedonderzoek er dit uit. En bij jou dan? Hoe oud ben je al ik vragen mag? En heb jij ook dat brandende gevoel?

Liefs, Fleur
Hoi Fleur,

even geknipt en geplakt uit mijn eigen topic "Tintelingen en steken.. Word er gek van!"

"Ik heb namelijk al jaaren last van steken, prikken, en tintelingen in mijn benen en voeten. Dit is altijd. Soms zijn ze helemaal ongevoelig. Langzamerhand breidt het zich steeds meer uit. Ik heb het nu vaak ook in mijn rug en in mijn armen en handen. Ik voel het altijd, met lopen, zitten, 'nachts kan ik vaak niet slapen... "

Bovenstaande geld nog steeds. Het wordt langzaamaan steeds iets erger, al gaat het de laatste tijd wel steeds langzamer. Ik ben er een tijd erg actief mee bezig geweest, om het te laten uitzoeken bedoel ik. Maar eigenlijk kwam het er steeds op neer dat ik er maar mee moet leren leven of wachten tot het erger wordt en ze weer verder kunnen/willen testen. Ben trouwens 30 jaar.

Wat waren/zijn jouw klachten dan? Waar hebben ze op gestest? Is er wat aan te doen?
Hey lievelente,

Heeft de dokter je niet doorgestuurd dan naar neuroloog jouw klachten komen erg overeen met mijn klachten.

Bij begon het net als bij jou in 2006 met constante tintelingen in mijn voeten, het gevoel van speldenprikken toen was het een periode wat rustiger, en toen begon het met een dood gevoel in mijn voeten het voelt als een strak verband dat om mijn voet zit en omhoog gaat naar knie daarbij ook die tintelingen en een brandend gevoel, dit is niet altijd aanwezig maar dat dode gevoel wel, ook heb ik regelmatig van die mesteken in mijn voeten, doet erg zeer. er is niks aan te doen omdat het een onbekende oorzaak heeft. Ik ga nu een afspraak maken bij een iemand die accupunctuurbehandelingen doet met daarbij een speciaal dieet er zijn mensen met zenuwklachten oa aangezichtspijn die van hun klachten af zijn gekomen.

Als je contact wil dat we er wat uitgebreider over praten-mailen kan je me mailen op il78@live.nl

Groetjes fleur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven