Gezondheid alle pijlers

Zijn penis is vies!

18-12-2009 23:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..

De penis van mijn vriend stinkt en smaakt heel vies als hij hem niet net heeft gewassen. Ik denk dat het opgedroogde plas is ofzo.. maar het is zó vies! Vandaag heb ik hem (serieus) gezegd dat hij 'm maar in de ranja moest dopen, en toen heb ik m toch maar gepijpt.. maar toch was het nog vies.

Ik had laatst gelezen dat mannen met een vieze penis een bepaald virus over brengen wat baarmoederhalskanker voortbrengt (maar volgens mij heeft dat niks met opgedroogde plas te maken, dus ik ben niet bang voor kanker hoor), dus ik heb dat als smoesje gebruikt om hem te zeggen dat ik alleen nog seks wil als hij 'schoon' is, maar volgens mij dringt het nog niet helemaal door.

Vanavond zag ik dat er ook mannen op dit forum actief zijn. Dus misschien kunnen de mannelijke lezers mij vertellen hoe ik dit het beste kan brengen zonder dat het kwetsend is. Vrouwelijke meningen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
quote:lindy schreef op 19 december 2009 @ 00:32:

[...]

Ja maar Toet, we weten niet wat dit is. Het kan net zo goed een chocladetruffel zijn.Dat is zo. Maar de choco-truffels die ik maak zien er toch lekkerder uit.
Ik denk dat het een soort van bitterbal achtig iets is. Of een gefrituurd geitenkaasje ofzo...
*scrollt niet terug om één en ander nog eens nader te bekijken*
Ik vind het onderschrift van de foto anders erg onheilspellend klinken...Iets met urineweginfectie??
Dansen is leuker dan lopen
Nou volgens mij is het een algehele necrose van de linkerteelbal ofzo *S*
dubbel
.
Er staat infect Urol onder.... ik bedoel dus infect urol...

(zegt zij die dus gewoon blijft lezen en dus schreeuwt zonder te doen... een zeikerd die toch wil weten ? Jazeker.)
Ja !!! Dangeensuus heeft de wasmachine gewonnen en gaat door voor het tosti-apparaat !!!!

Ja als hij onder de douche staat dan is ie ook wel heel zorgvuldig hoor! Dat moet ik eerlijk toegeven! dan staat ie flink te soppen en dan is ie er een paar minuten zoet mee, altijd interressant om toe te schouwen.

Maar hij heeft gewoon niet door dat hij het zaakje na elke toiletbeurt ook schoon moet maken. En ik ben zijn moeder niet. Hij is inmiddels zindelijk, en vind het ook zo raar om hem dat te vertellen.

En normaal gesproken gaat hij altijd douchen als ie 's avonds thuis komt, en als ik zou willen krijg ik hem overdag ook wel onder de douche. Maar overdag hebben we het allebei altijd druk, en draait het dus vaak uit op een vluggertje, en dan kunnen we dus niet meer uitgebreidt gaat douchen.

En ergens zie ik het op zich best zitten om er voor elke keer seks een doekje overheen te halen (en dan ook maar bij mij, dat is wel zo fair), maar hoe pak je zoiets aan zonder dat het lullig overkomt? (ja schat, ik ga nu even je piemel schoonmaken, want anders is het niet zo fijn voor mij om je te pijpen, *haalt doekje tevoorschijn*, hou jij de voorhuid even goed naar achteren?)
Lindy...hou ze lekker bij je :D....ik ken die plaatjes wel van foute discovery programma's met mannen die zes jaar in de rimboe hebben gezworven zonder droge sokken enzo....brrr
een paar minuten bezig met schoonmaken? Is ie niet aan het rukken dan gewoon? Doe niet zo moeilijk meid.
quote:dangeensuus schreef op 19 december 2009 @ 00:31:

Je kunt ook zeggen : lief ik ga me even douchen voor we gaan sexen, dan weet ik zeker dat ik lekker fris ben. Ga je mee of ga je na mij?Vind deze wel heel goed! En dan maar even geen vluggertjes meer totdat het kwartje dan eindelijk een keer valt..
quote:hurricane schreef op 19 december 2009 @ 00:40:

En ik ben zijn moeder niet. Hij is inmiddels zindelijk, en vind het ook zo raar om hem dat te vertellen.

*haalt doekje tevoorschijn*, hou jij de voorhuid even goed naar achteren?)Dat is hem juist, jij bent zijn moeder niet maar zijn sexpartner!! En zindelijkheid houdt niet op bij een droge onderbroek...
Dansen is leuker dan lopen

En ik ben zijn moeder niet.

(ja schat, ik ga nu even je piemel schoonmaken, *haalt doekje tevoorschijn*, hou jij de voorhuid even goed naar achteren?)

Krij toch een vreemd beeld nu.....ik deed dat zo bij mijn zoon namelijk om hem wat te leren. Maar hey als jij ermee geholpen bent...... ga ervoor!

oops even stukje over pijpen weggehaald dat deed ik dus niet.
Maar begrijp ik nou goed dat je man iedere dag doucht, als ie 's avonds thuis komt. En ook wel weet hoe hij zijn piemel moet wassen. Dan vind ik het op zich wel raar dat zijn piemel zo vies is. Mijn man doucht ook dagelijks maar ik heb zijn lijf nooit smerig gevonden, ook niet als het douchen 24 uur geleden is.

Heb ook niet het idee dat mijn man na iedere toiletbeurt zijn piemel met een doekje afneemt overigens. Na het plassen schudt ie hem een beetje uit en bergt ie hem weer op in zijn broek.

En het is wel zo dat een fris gedouchte piemel een beetje anders ruikt dan een piemel die al een paar uur geen douche heeft gezien, maar dat zal bij mij ook wel zo werken. Ik vind dat geen problematische luchtjes om het zo maar eens te zeggen.

Vind je zijn normale lijflucht wel lekker. Dus niet de zeeplucht, deolucht of parfumlucht, maar au naturele zeg maar. Ik vind mijn mans lijflucht heerlijk en vind het helemaal niks om zo'n zeeplul te pijpen. Nou houdt mijn man uberhaupt niet van pijpen, maar dat is weer iets heeeeeel anders.
Na elke plasbeurt schoonmaken ? Hebben jullie 12 keer per dag seks ofzo ? Pissen, pijpen, pissen, pijpen enz. ?
quote:moppetoet schreef op 19 december 2009 @ 00:47:

Na elke plasbeurt schoonmaken ? Hebben jullie 12 keer per dag seks ofzo ? Pissen, pijpen, pissen, pijpen enz. ?
Sjips, het is bijna 1 uur, ik ga naar mijn nestje.

Veel plezier nog !!!!

Ja als hij onder de douche staat dan is ie ook wel heel zorgvuldig hoor! Dat moet ik eerlijk toegeven! dan staat ie flink te soppen en dan is ie er een paar minuten zoet mee, altijd interressant om toe te schouwen.

Maar hij heeft gewoon niet door dat hij het zaakje na elke toiletbeurt ook schoon moet maken. En ik ben zijn moeder niet. Hij is inmiddels zindelijk, en vind het ook zo raar om hem dat te vertellen.

En normaal gesproken gaat hij altijd douchen als ie 's avonds thuis komt, en als ik zou willen krijg ik hem overdag ook wel onder de douche. Maar overdag hebben we het allebei altijd druk, en draait het dus vaak uit op een vluggertje, en dan kunnen we dus niet meer uitgebreidt gaat douchen.

En ergens zie ik het op zich best zitten om er voor elke keer seks een doekje overheen te halen (en dan ook maar bij mij, dat is wel zo fair), maar hoe pak je zoiets aan zonder dat het lullig overkomt? (ja schat, ik ga nu even je piemel schoonmaken, want anders is het niet zo fijn voor mij om je te pijpen, *haalt doekje tevoorschijn*, hou jij de voorhuid even goed naar achteren?)

Na 't lezen van jouw openingstekst dacht ik ook (is al eerder geschreven) dat hij onzorgvuldig is met/na plassen. Wassen na iedere plasbeurt is onpraktisch: zovaak zeep er op kan je huid niet goed tegen denk ik.

Wel kan hij idd niet alleen papier gebruiken, maar ook zachtjes met zijn vingertoppen van achter naar voor langs zijn perineum wrijven en de urine opvangen in wat toiletpapier: veel hygienischer dan uitschudden e.d.

En om een lul schoon te houden hoef je toch niet telkens te gaan douchen? Kan prima snel (samen met tussen je billen) bij de wasbak. In twee minuten gebeurd.
vl43inder, ik weet het niet. hij doucht inderdaad elke avond, en als ik dan ooit eens mee ga (ben eigenlijk meer een ochtenddoucher) zie ik hem ook zorgvuldig zijn penis schoonmaken. en ik weet niet wat zijn toiletgebruiken zijn maar op de een of andere manier weet ik zeker dat er zich gewoon urineresten achet zijn voorhuid verstoppen.. zodoende stinkt het dus, en smaakt het ook smerig. voor decrest vind ik zijn lijflucht heerlijk, ruikt hij overal lekker.. mja de geur van urine is gewoon niet mijn ding zegmaar. en Natemy, tja ik vind het zo raar om hem erop aan te sturen dan hij zijn penis moet afvegen na elke toiletbeurt. het is eigenlijk zo vanzelfsprekend... dat ik het raar vind om hem te vertellen dat hij iets niet goed doet
quote:hurricane schreef op 19 december 2009 @ 01:02:

vl43inder, ik weet het niet. hij doucht inderdaad elke avond, en als ik dan ooit eens mee ga (ben eigenlijk meer een ochtenddoucher) zie ik hem ook zorgvuldig zijn penis schoonmaken. en ik weet niet wat zijn toiletgebruiken zijn maar op de een of andere manier weet ik zeker dat er zich gewoon urineresten achet zijn voorhuid verstoppen.. zodoende stinkt het dus, en smaakt het ook smerig. voor decrest vind ik zijn lijflucht heerlijk, ruikt hij overal lekker.. mja de geur van urine is gewoon niet mijn ding zegmaar. en Natemy, tja ik vind het zo raar om hem erop aan te sturen dan hij zijn penis moet afvegen na elke toiletbeurt. het is eigenlijk zo vanzelfsprekend... dat ik het raar vind om hem te vertellen dat hij iets niet goed doet

Als jij het hem niet wilt of durft te vertellen moet je ook niet zeuren hier. Wees duidelijk, anders blijf je dit gezeik houden.
hey quattro35, bedankt voor de gedetailleerde uitleg en tips! maar ik begrijp niet heel goed wat de pernieum nou precies met het plassen te maken heeft(ben nooit goed geweest in biologie), maar als het werkt..

toch concludeer ik vooralsnog dat het douchen voor de seks het beste idee is (als er tenminste tijd voor is, en als er tenminste niet al 2 keer gedoucht is diezelfde dag), en anders maar even snel een vochtig doekje voortaan.

misschien wel een goed idee om de volgende keer in ' the heat of the moment' voor zowel mezelf als hem een doekje te pakken. en pas een gesprek aan te knopen als hij mij.vraagt waarom. misschien (hopelijk) is het doekje een duidelijk hint, en hoef ik dan verder geen woorden aan vuil te maken.

bedankt iedereen voor de tips, de grappige reacties (en lindy bedankt voor de smakelijke plaatjes). ik denk dat ik dit met die doekjes nu maar ga proberen, en anders zit er niks op dan, misschien kwetsend, maar duidelijk te zijn, en hem met zijn neus op de feiten te drukken. nou nogmaals thanks iedereen, maar ik ga nu slapen! truste!
quote:quattro35 schreef op 19 december 2009 @ 01:03:

[...]

Als jij het hem niet wilt of durft te vertellen moet je ook niet zeuren hier. Wees duidelijk, anders blijf je dit gezeik houden.Gelul, of je nou iemand vertelt dat ie vaker moet douchen terwijl ie al dagelijks doucht of iets anders, lijkt me nogal belangrijk. Ben het wel met je eens dat TO het moet vertellen, maar wat dan?
pernieum moet perineum zijn. laatste paar reacties zijn vanuit mijn mobiel getypt dus vandaar de fouten, en het gebrek aan hoofdletters, sorry. nu ga ik wel echt slapen! tschus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven