Zwaar gevoel en opgezette buik
woensdag 17 maart 2010 om 09:32
ik heb al een tijd last van een zwar gevoel in mijn buik. vooral aan het eind van de dag is voelt dit zo en is deze gezwollen, het is net alsof ik een paar maanden zwanger ben of zo. iemand een idee wat dit kan zijn?
Ook heb ik soms last van roze/beige afscheiding,
ik ga niet voor elk klein dingetje naar de dokter, dus ik dacht misschien is hier iemand die deze klachten herkent?
Zwangerschap kan het niet zijn want ik ben aan de pil, en gewoon ongesteld geweest 2 weken terug.
Ook heb ik soms last van roze/beige afscheiding,
ik ga niet voor elk klein dingetje naar de dokter, dus ik dacht misschien is hier iemand die deze klachten herkent?
Zwangerschap kan het niet zijn want ik ben aan de pil, en gewoon ongesteld geweest 2 weken terug.

woensdag 17 maart 2010 om 09:40
Hmm. Het klinkt wel een beetje zwangerig. Ik ben zelf zwanger en heb aan het eind van de dag ook altijd zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik. Veranderde afscheiding kan ook een teken van zwangerschap zijn. Maar, het kan ook heel wat anders zijn, natuurlijk. Inderdaad dus maar even naar de huisarts gaan.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
woensdag 17 maart 2010 om 10:22
Terecht dat je niet voor elk klein dingetje naar de huisarts gaat, maar dit is niet "een klein dingetje". Buikklachten icm afscheiding moet je na laten kijken. Als het bijvoorbeeld een infectie is, kan het heel vervelende gevolgen hebben als die niet behandeld wordt. Huisarts bellen voor een afspraak dus!
woensdag 17 maart 2010 om 13:36
Dat heb ik al jaren! Aan het eind van de dag is mijn buik een stuk dikker dan aan het begin van de dag. Het zware gevoel krijg ik erbij als ik eigenlijk net iets te laat mijn avondeten eet.
Bij mij lag het volgensmij aan m'n darmen. Nu ik elke dag lijnzaad door m'n muesli gooi is het een stuk minder.
Een vriendin van mij had dit ook en zij is toen naar de huisarts gegaan. Ze heeft nu een ander type anticonceptiepil en nu is het over.
Bij mij lag het volgensmij aan m'n darmen. Nu ik elke dag lijnzaad door m'n muesli gooi is het een stuk minder.
Een vriendin van mij had dit ook en zij is toen naar de huisarts gegaan. Ze heeft nu een ander type anticonceptiepil en nu is het over.