Gezondheid alle pijlers

Zwanger?

03-05-2014 14:00 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Deze vraag kan vaker langsgekomen zijn, maar ik vind het toch fijn om even alles voor mezelf op een rijtje te zetten en het na te vragen.

Ik ben ongeveer 3 jaar geleden met de prikpil begonnen, en heb nooit last van bijwerkingen gehad.

Sinds februari heb ik een vriend en onveilige seks gehad omdat de kans vrij klein is dat je zwanger raakt met de prikpil.

Maar sinds een paar weken heb ik pijnlijke borsten en last van mijn onderrug. Afgelopen week ben ik vaak misselijk geweest in de nacht en ochtend, maar hoe verder op de dag hoe minder last ik hiervan heb.

Afgelopen woensdag en donderdag had ik ook verschrikkelijke buikkramp, alsof ik ongesteld moest worden. Ik heb hierbij ook een klein beetje bloed verloren maar het was niet de moeite waard.

Nu las ik op internet dat je bloed kunt verliezen bij de innesteling van het embryo.

Is de kans groot dat ik nu zwanger ben?

En welke zwangerschapstest raden jullie aan?

En is het verstandig om nu al een test te doen? Of kan ik beter nog een weekje wachten?

Ik vind het verschrikkelijk om in deze onzekerheid te zitten! Ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen!

Groetjes Sofia
Rings a bell, dit topic . Een vriendin van mijn zus (V.S.) is moeder van een zoontje van 4. Haar vriend weigerde om haar naar down town te brengen want hij had geen tijd. 3 dagen lang geen tijd. Tjah, er was echt geen énkele andere manier waarop ze aan een morning after pil kon komen. Dus toen maar zwanger he?

Als ik het was was ik er heen gekrópen. Echt waar. En dan vooral ook de tekst: "I would never change Deshòn... But if i could change his daddeh?! Laaawd....

Sterkte TO. Laat je het even weten?
quote:ericito schreef op 03 mei 2014 @ 15:51:

Sofia, wat versta jij onder onveilige seks? Zonder condoom? De prikpil is voldoende als anti-conceptie zolang je op tijd je nieuwe prik laat zetten. Met condoom er nog bij is dan dubbelop, wel nuttig tegen geslachtsziekten natuurlijk.Klopt, maar je hebt nergens 100% zekerheid mee, behalve als je helemaal geen seks hebt.
Deshon

Maar to heeft als ik het goed lees wel de prikpil en bij normaal gebruik hoef je daar geen morning after pil bij te halen. Dus morgenochtend is vroeg genoeg, als ze zwanger is is ze zwanger en anders niet.
Waarom staat dit op de gezondheidspijler?

Heb ik de filter zo gezet dat ik geen topics meer zie over zwanger, babies, en zulke ellende. Staat er een topic als dit op de gezondheidspijler.

Pfff
quote:WellieB schreef op 03 mei 2014 @ 16:00:

Waarom staat dit op de gezondheidspijler?

Heb ik de filter zo gezet dat ik geen topics meer zie over zwanger, babies, en zulke ellende. Staat er een topic als dit op de gezondheidspijler.

Pfff

Wat zielig voor je!

*biedt chocolade en een kopje thee aan*

Gaat het weer?
Ja dankje! Gaat al ietsje beter ook na het lezen van de reacties.
Test was negatief!
quote:sofiamomsen schreef op 04 mei 2014 @ 19:02:

Test was negatief!Goed dat je dat nu weet
quote:Captain_Obvious schreef op 07 mei 2014 @ 12:33:

[...]

Goed dat je dat nu weet Yep, inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven