'uitlopend sperma', is dat erg?

21-06-2009 09:28 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Ik heb een beetje een rare vraag. Mijn man en ik willen proberen om een kindje te 'maken'. Nu heb ik na de seks altijd heel gauw dat het sperma er weer uitloopt. Vooral natuurlijk als ik erna ga staan/lopen/douchen enzo. Ik vroeg mij af: Is dit erg? Is het noodzakelijk dat ik even blijf liggen zodat het meeste erin blijft? Of blijft er sowieso wel wat in, en is het normaal dat er een groot deel uitloopt?

Mijn excuses voor deze rare vraag... maar je kunt er maar mooi mee zitten op een zondagochtend haha!
Mens, waar heb je dat plaatje nu weer vandaan?
quote:Donkeyshot schreef op 21 juni 2009 @ 10:28:

Na de sex dit een kwartiertje volhouden verdubbelt de kans op zwangerschap:

[afbeelding]Is blij met de zwemvaardigheid van de voortplantingscellen van Haan, want dit was me nooit gelukt hahahaha
quote:zeemeerminnetje schreef op 21 juni 2009 @ 09:51:

Blijven liggen schijnt het wel goed te zijn. Volgens mijn gyn gelul gekut en hij zal het wel weten.
Ik moet ALTIJD plassen na de sex... en in de periode dat wij graag een kindje wilde heb ik dat ook gewoon gedaan.

Bij de eerste was het meteen raak en bij de tweede ook...

Er zitten miljoenen zaadcellen in een kwakkie en er is er uiteindelijk maar 1 nodig om een kindje te 'produceren'.
En dan nog maar eens een weetje...sperma is een spulletje wat er niet zomaar weer uitloopt. Wat er uit loopt is grotendeels ook je eigen vocht.

Laat het eens tegen een muur spuiten en zie dat het er waarschijnlijk niet snel afdruipt.

Stevig spul, ook goed te gebruiken als gel...

quote:misschicken schreef op 21 juni 2009 @ 10:46:

En dan nog maar eens een weetje...sperma is een spulletje wat er niet zomaar weer uitloopt. Wat er uit loopt is grotendeels ook je eigen vocht.

Laat het eens tegen een muur spuiten en zie dat het er waarschijnlijk niet snel afdruipt.

Stevig spul, ook goed te gebruiken als gel...

Whoehahahahaahahahahahaha
Hahaha. Leuk topic op de zondagmorgen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Star schreef op 21 juni 2009 @ 10:47:

[...]

Whoehahahahaahahahahahaha Te beeldend?
Inderdaad Kip
quote:fleurtje schreef op 21 juni 2009 @ 09:55:

Ja Kip, en we zijn allemaal WINNERS!

LOL

On topic heb ik zelf een kwartiertje -nouja, vijf lange minuten- blijven liggen na de actie. Vond best dat ik de natuur een handje mocht helpen en zo. Maar meer dan dat kun je niet doen, he?

Over de biologieles gesproken: is er iemand van jullie die dat dan direct relateerde aan je eigen leven of toekomst of zo?

Voor mij kwam dat niet verder dan 'zo groeien baby's'. Boring, dat ook.
Nee niet op dat moment Mamzelle, maar het is wel blijven hangen.
Weet je wát pas erg is? Als het er niet uitloopt, maar blijft zitten. Na verloop van tijd krijg je dan zoiets, bij benadering;

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Het schijnt dat er ook behoorlijk wat sperma achterblijft en wordt opgenomen door de vaginale slijmvliezen. Schijnt nog gezond te zijn ook.

Een sexueel actieve vrouw consumeert naar het schijnt meer zaad dan een kanarie
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Een sexueel actieve vrouw consumeert naar het schijnt meer zaad dan een kanarie
quote:mamzelle schreef op 21 juni 2009 @ 10:57:

Over de biologieles gesproken: is er iemand van jullie die dat dan direct relateerde aan je eigen leven of toekomst of zo?

Voor mij kwam dat niet verder dan 'zo groeien baby's'. Boring, dat ook.

Mwah.

Frans was ik ook goed in, terwijl ik nooit in FA was geweest en ik me afvroeg of ik daar ooit zou komen. Geschiedenis, 8 op het vwo-examen, terwijl ik Weimar toch echt niet meegemaakt heb. Zelfde geldt voor veengronden en jurisprudentie...
quote:mamzelle schreef op 21 juni 2009 @ 10:55:

[...]

LOL

On topic heb ik zelf een kwartiertje -nouja, vijf lange minuten- blijven liggen na de actie. Vond best dat ik de natuur een handje mocht helpen en zo. Maar meer dan dat kun je niet doen, he?Je kunt een vaginale tomtom installeren.
quote:fleurtje schreef op 21 juni 2009 @ 11:06:

[...]

Je kunt een vaginale tomtom installeren.Met ei-sensor?
Vaginale Tomtom met egg-alert
En zeg tegen je man dat hij zijn sperma niet te lang mag opsparen anders krijg je dit:

als je na de zaadlozing zelf een orgasme hebt, schijnen de zaadcellen nog makkelijker naar binnen "gezogen" te worden. Maar het meeste loopt gewoon weer terug naar buiten. Heel normaal dus.
quote:Donkeyshot schreef op 21 juni 2009 @ 11:11:

En zeg tegen je man dat hij zijn sperma niet te lang mag opsparen anders krijg je dit:

[afbeelding]
The time is now
quote:fleurtje schreef op 21 juni 2009 @ 09:36:

Wat Whopper zegt dus. Vergeet er niet een supersize tampon in te doen voordat je met de benen omhoog gaat, zo kan er geen een ontsnappen.

Succes, hoop dat jullie snel zwanger zijn!

Liefs,

Fleur
DonkeyS.... wat een geweldige foto!

Zeer functioneel naakt.... vind ik ook!

Maar om zwanger te worden moet je gewoon doen wat je normaal ook deed. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven