1 maand na hele vroege miskraam weer zwanger???

05-11-2008 14:26 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begin oktober een hele vroege miskraam gehad.

De huisarts ging uit van een cyclus van 28 dagen en dacht dat ik 8 weken zou zijn.

Ik heb een hele onregelmatige cyclus na het stoppen met de pil en na mijn miskraam bleek dat ik nooit 8 weken geweest kon zijn aangezien er niets meer te zien was na mijn bloedingen op de echo.

Ik ben heel verdrietig geweest want het kindje was meer dan welkom!

Nu zijn we na twee weekjes wel weer gaan vrijen maar eigenlijk niet heel gericht omdat we nog teveel bezig waren met de miskraam. Nu voel ik me dus sinds 1,5 week precies hetzelfde als toen ik zwanger was.

Ik heb heel gevoelige borsten ik houd ze zelfs vast als ik de trap op en af loop omdat ze zo'n zeer doen en ik ben overgevoelig.

Ik wil mezelf niets wijsmaken maar kan het zijn dat ik zo snel na de miskraam weer zwanger ben?

Ik heb overigens wel een eisrpong gehad ( dat weet ik bijna zeker) twee weken na de miskraam.

Bedankt alvast voor de reacties ....
Ik heb twee keer een hele vroege miskraam gehad.De eerste keer zat er een maand tussen.Toen opnieuw zwanger.Die eindigde ook weer in een vroege miskraam.De maand daarop weer zwanger en die zwangerschap is wel goed gegaan.

Dochter is nu 4,5 jaar oud!

Hoop voor je dat het positief is!Sterkte in elk geval!
Wat fijn dat zo veel hetzelfde hebben eigenlijk!

Het lijkt trouwens ook wel of er steeds meer dingen bijkomen, want het is niet zo dat ik denk dat ik zwanger bent doordat mijn menstruatue uitblijft want ik ben heel onregelmatig ongesteld. Maar het is juist zo dat ik denk dat ik zwanger ben door al die symptomen die ik vorige maand toen ik zwanger was dus ook had....

Ik heb nu ook steeds last van een soort steekjes in mijn liezen...

Ik test eind deze week vrijdag/zaterdag en dan zet ik meteen het resultaat hier neer...

Hopen maar dus!!!

Thanks iedereen
Jeetje wat komt het dus vaak voor he een miskraam.

In mijn omgeving hoor ik er niet zoveel over maar eerlijk gezegd heb ik dit ook aan bijna niemand verteld en zo zal dat wel bij meerderen gaan, vaak weet je het niet van een ander.

De gyn zei ook dat het bij 1op de 10 vrouwen een keer fout ging.

Rot zeg dat het bij jou 2 keer mis is gegaan, wel echt super dat je snel echt goed zwanger was en dat je nu heerlijk je kindje hebt!

Ik weet hoe het is en ik zou ook zo dolgelukkig zijn als ik nu zwanger ben en het wel allemaal goed gaat.
Moon, ik put echt kracht uit je posting. Hoop dat het de derde keer ook zal goed gaan bij mij. Eenmaal je twee vroege miskramen hebt gehad kan je je haast niet voorstellen dat het de volgende keer goed zal gaan.

Heb je dan een zwangerschap gehad zonder bloedverlies?
Hoop ook voor je Drew dat het bij jou ook zou zal gaan!
Ik hoop dat ik me ook bij de zwangere dames aan kan sluiten.

Ik heb nu 2 miskramen gehad dit jaar. En afgelopen 15 oktober curretage gehad ik was 10 weken zwanger, met 8 weken hartje gehoord en 2 weken later was het niet goed. Ik heb dus nu ook zo iets van ik ga dus er niet wat om heen knuppen als je wens steeds groter word.

Ik voelde deze week de eisprong, en ik zit nu van moet ik niet eerst testen of ik nog positiev test met zwangerschapstest. Om uit te sluiten dat het nog in het lijf zit het hcg.

Weten jullie dat hoe lang het duurd na curetage dat het hcg er uit is.

Ik heb overigens 25 november nacontrole, en dat zal ook wel inwendig controle zijn was vorige keer ook. Dus ik hoop dat weer een bevruchting te zien.
Ik heb geen idee hoelang dat kan zijn.

Wel fijn dat je een nacontrole hebt want als je dan zwanger bent kunnen ze dat misschien al zien...

Ik had nog een andere vraag...

Naast de pijn in mijn borsten heb ik nu ook een raar gevoel in mijn onerbuik, steekjes ( heel licht) links en rechts...

Weet nu niet of ik moet denken dat mijn menstruatie eraan komt want ik hoor en lees zoveel dat dit ook een zwangerschapssymptoom is!

Maar ja het kan alletwee.. alleen door mijn miskraam die begon met krampen ben ik nu extra bang als ik iets voel in mijn onderbuik.
Wat ben ik blij met alle positieve berichten op dit topic!

Helaas zit ik in een soortgelijke situatie, heb in augustus een héle vroege miskraam gehad (4 wk), de maand erop was ik meteen weer zwanger. Helaas weer een miskraam op 16 september (5 wk), bloed geprikt, hcg was al heel snel weer onder 0. Maand erop weer meteen zwanger, maar...helaas op 31-10 miskraam nummer 3 (6 wk), hcg was afgelopen maandag alweer onder 0.

Nu gaan we er weer voor!

Wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes..... en ik zou inderdaad gewoon testen!
Jemig wat erg!

Dat lijkt me wel heel moeilijk, elke keer weer die klap.

Ik ga zondag een test doen want ik krijg met de dag alleen maar meer ''kwaaltjes'' erbij.. en vorige keer voelde ik me precies zo. Ik wist gewoon dat ik zwanger was en nu voel ik dat eigenlijk ook alleen durf ik het niet te denken.

Ik was gisteravond ineens heel miselijk, kreeg maagzuur omhoog en ik wordt al drie dagen met een drukkend gevoel ik mijn hoofd wakker...

Dussss als het nog nodig is ( IK HOOP HET ZO!!!) dan test ik zondag...
Hallo allemaal,

Zie dus dat ik niet de enigste ben die een miskraam heb gehad.

Ik heb half oktober miskraam gehad na 9 weken zwangerschap, en al had ik de hele tijd het idee dat er iets niet goed was, de klap komt behoorlijk aan. Ik heb direct daarna bloedonderzoek gedaan en mijn schildklier werkt te snel. Daarom waarschijnlijk nu aan de medicijnen (ong. 1 jaar) en wachten met zwanger worden. Ga over twee weken bloedprikken want heb zelf het idee dat de schildklierklachten door mijn spiraaltje waren gekomen. Voel me nu weer goed en denk dus echt dat ik gelijk heb... hoop het ook dan kunnen we er weer voor gaan.

Claudiajoy wat spannend voor je!! zal voor je duimen. En chica1978 ik bewonder het dat ze nog zo positief denkt na 3x een miskraam!!!
Jeetje kan dat door je spiraal komen, wat rot!!!

Maar om je een beetje moed te geven. Mijn moeder heeft ook een te snel werkende schildklier en toch was ze van mij en mn zusje bijna meteen zwanger.
Hoi allemaal,

Ik heb wat advies nodig,

Voel me sinds gister af en toe misselijk maar heb nu dus vanacht aanhoudend een steek in mijn zij ( rechts ) gehad.

Ben zo bang dat dit verkeerd is???

Nog steeds voel ik allemaal steekjes in mijn borsten dus dat stelt me wel gerust maar ben erg bang dat ik straks toch ongesteld ga worden.

Wie heeft ervaring met een soort steek of kramp aan de zijkant van je buik>>>???

Thanks alvast
Hoi Claudiajoy,

Nog steeds spannend?! Dat met die steek inde zij dat ken ik niet. Bedankt voor de bemoedigende woorden. Slikte je moeder medicijnen tijdens haar zwangerschap?

Groetjes
Test negatief, wilde morgenochtend testen maar kon het niet meer houden. Ik had sóchtends wel een pot groende thee op maar ik hoorde dat dat niet meer uit moet maken en het echt betrouwbaar is dus negatief! Voel me zwaar k*t want ik heb zoooveel pijn in mijn borsten en voel ze de hele tijd, kan het niet mezelf aanpraten zoals misselijk of moe want deze pijn in mijn borsten is er gewoon de hele tijd.

Hormonen zullen na de miskraam misschien erg van slag zijn.

Voel me zo zwanger bleeeeh
Tjee BALEN voor je!! Maar weet je wel zeker dat je ver genoeg zou zijn nu om al een test te doen? Heb je trouwens al een kindje?

Ik wil morgen bloed gaan prikken om te kijken hoe het met m'n schildklier gaat. Heb de medicijnen al bijna twee weken in de kast liggen (dus nog niets ingenomen), en ik voel me beter dan ik me in maanden heb gevoeld. Nu maar hopen dat m'n gevoel goed is dan kunnen we er weer voor gaan.
Nee ik heb nog geen kindje...

Ik zal trouwens even aan mijn moeder vragen hoe ze dat heeft gedaan met haar medicijnen tijdens de zwangerschap maar zeslikt elke dag een pilletje dus ik denk dat dat tijdens haar zwangerschap ook heeft moeten doen want ze slikt dat al van jongs af aan ...

je hoort nog van me.

oh en ik weet dus niet of het te vroeg zou zijn voor een test aangezien mn cyclus zo onregelmatig is,,,

Wel heb ik nu slijmerige ( sorry) afscheiding wit en steken in mn zij bij mijn lies.. ( eisprong dan misschien)

Maar vanwaar dan die borsten.. ze voelen zo hetzelfde als toen ik zwanger was. Maar goed test is negatief dus ik zal me erbij moeten neerleggen.

Is het trouwens alleen zinvol voor je eisprong te vrijen? tijdens en na niet meer toch?
tijdje niet gekeken,nu toch reactie. hoe gaat het met je? nog weer test gedaan? volgens mij is het wel zinvol om tijdens en na te vrijen omdat zaadje wel langer leeft. ik heb maandag weer bloed geprikt en de waarde was al 10 gedaalt maar moet nog 20 minder, volgende week vrijdag naar internist...dan misschien toch aan medicatie.12 december overleg met gyn.
Hey,

Mijn moeder komt zo de hond ophalen waar ik op pas dus ik ga het zo aan haar vragen over of ze die medicijnen ook tijdens haar zwangerschap innam.

Ik heb nog geen testen gedaan weet het ff niet meer, voel de hele tijd die steken in mijn borsten dus ja ben erg in de war.

Denk dat ik eind van de week maar weer test.
Hoi Clau, niet ongesteld en nog niet weer getest.

En ik las dat je veel gedronken had dacht ik tijdens je negatieve test.

Ik zou toch testje doen, het schijnt volgens mijn huisarts dat bij de ene vrouw heel snel meetbaar is het hcg. En bij sommige vrouwen duurd het aantal dagen tot weken voordat ze kunnen meten door middel van hcg.

We houden elkaar op de hoogte.

Ik ben ook benieuwd of er bij ons wat gaande is.

Ene kant hoop je, andere kant denk ik laat deze maand maar even voorbij gaan. Is wel beetje snel voor mij. Helemaal omdat ik nog half ziektewet zit vanwege de miskraam. Zou wel stom zijn denk ik dan dat ik over 4 weken ziek ben omdat ik misselijk zou zijn vanwege niuewe zwangerschap.. Baas ziet me al aankomen.

Ik had overigens vorige keer na miskraam gelijk weer normale cyclus.

Over 2 weken nacontrole.

Lieve groetjes Ana
Het schijnt wel uit te maken of je POT thee hebt opgedronken voor je test. In normale omstandigheden kun je gewoon kopje thee drinken en dan testen.

Ik zou toch even testen als je zo twijfeld en dan misschien voor zekerheid met ochtend urine en geen pot thee drinken.
Thanks voor je reactie,

Ik heb weer getest en negatief...

Snap er echt niks van maar moet me erbij neerleggen.

Ik blijf pijnlijke borsten hebben echt de hele tijd.

Steekjes en supergevoelig.... maar ja als die testen negatief zijn dan weet ik het ook niet.

En ik denk trouwens wel dat bij mij het hcg zowiezo erg laag is en moeilijk te meten want toen ik dus zwanger was was het ook een inimini lijntje...

Maar goed als ik niet ongesteld wordt ga ik toch 9 dec voor een echo.

Hoop voor je dat het bij jou wel meteen weer raak is,

en ik denk dat je je met ee big smile ziek meld omdat je misselijk bent als je straks zwanger blijkt!
Misschien is het hcg-gehalte in je bloed nog niet ver genoeg gestegen, claudia. Wacht nog een paar dagen zou ik zeggen en test dan weer.

Je symptomen komen precies overeen met mijn symptomen die ik had. Nu inmiddels 11 weken zwanger.
Ik verwacht volgende week dat ik ongesteld moet worden voor het eerst weer. Duurde wel langer dan vorige keer. Maar na de curetage duurde het een week voordat ik begon te vloeien, en dat duurde vervolgends ook nog eens 1,5 week.

En ik dacht laatst eisprong weer te voelen, en dan 14 dagen daarbij zou het ongeveer maandag of dinsdag moeten komen.

Vind niet erg als het nu niet raak is, heb door het kwakkelen met gezondheid veel medicijnen geslikt en die wil ik normaal in zwangerschap liever niet slikken. Blaasonsteking, icias of hoe schrijf ik dat tussendoor nog bij tandarsts geweest voor zenuwbehandeling en toen buikgriep van de week en nu nog eens bronchitus. Beetje te veel van alles, geen weerstand en emotioneel en lichamelijk klachten gaan niet samen.

Sorry klaag gezang maar volgende maand ga ik knallen en ga ik er voor.

Clau wanneer is het mis gegaan bij jou.

Bij mij 15 oktober curetage.

Groetjes ana
Is niet erg hoor, juist goed om hier even stoom af te blazen, mag ook wel want het is gewoon niet niks!

Ikzelf heb de 8e een spontane natuurlijke miskraam gehad, 9e naar het ziekenhuis curretage was niet meer nodig.

Hoop voor je dat he klachten weg gaan, zijn en inderdaad emoitoneel moet je er ook weer even boven komen.

Succes met alles!
Anastacia ik hoop dat je je gauw weer beter voelt! Heb zelf ook allerlei kwaaltjes deze week. en ik lees dat je 1,5 week heb gevloeid na de curretage, ik ben 21 oktober gecurreteerd en ik vloei nog steeds. Gyn zei ong. 2 weken, maar daar ben ik dus wel overheen... is dat normaal, weet iemand dat?

En claudia hoe gaat het met je? Al weer getest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven