2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

checkl; ik zie marilyn. mmm vond die kikker toch ook wel heel leuk.
@Nelleke, wat k*t zeg dat je zo verschrikkelijk ongesteld bent geworden!! Was echt aan het hopen voor je dat het toch stiekem 'n zwangerschap was...

@Angie, ik voel mij prima...

Wat "last" van mn borsten en merk dat mijn buik wat opgezet is, hadden jullie dat ook? Ik denk dan, nu al???

En moet goed eten 's morgens en de dag door, anders krijg ik zo weeig gevoel in mijn buik.. Start dus 's morgens met een bak muesli en dat gaat prima!

Maandag echo

@Juffer, ik zie nog steeds die maffe kikker

Leuk kamertje Troela! Ik heb ook een account op babybytes, vind het vooral leuk dat je per week kan kijken hoe die wurm groeit..

Fijn weekend! Wij gaan straks shoppen in Maasmechelen village, leuk!
@Emytje: Veel plezier!

GIsteren geen bedfeestje gehad.... Had me ook vergist in de start. Dat is vandaag . Voor het eerst een ovulatietest gedaan om het eens gedaan te hebben. Maar als je om de dag een feestje bouwt, hoef je dat toch niet zo strikt bij te houden?

Zal na deze week het nog eens doen of hij aangeeft of het al voorbij is?!?

Hoe zet je een topic in je favorieten?
Een zoon!
@juffertje; helemaal onderaan de pagina staat een hartje met 'mijn viva', daar moet je op klikken.
@emytje: je bedoelt waarschijnlijk Teepje met het kamertje....

@juffertje: ik wilde gisteren ook een feestje bouwen, maar vriend was erg moe en lukte dus niet....balen! Hoe reageren jullie daarop tijdens het zwanger proberen te worden? Ik vind dat best lastig aangezien je al zo weinig kansen hebt per maand....
hehe...ik heb ook even gefreshed via F5 en zie nu idd Marylin bij juffertje staan!
@Troela: Ik heb het nog niet echt meegemaakt, aangezien ik zwanger was toen we het nog niet eens probeerden. Vorige maand 1 x ofzo en toen heb ik het maar zo gelaten..... Ik laat het je deze week weten. Gisteren lag hij binnen no time te slapen, maar ik bedacht me ook dat het nog niet 'de dag' was.....

..... Ik ben er wel erg mee bezig, merk ik....... Ik wil het, Ik wil het, Ik wil het!

Komt mijn schoonvader straks langs! Jakkie....Dus huis aan het schoonmaken en een pan soep aan het maken....
Een zoon!
@troela; ik heb dat wel gehad hoor. Zelfs meerdere keren. Of meneer was te moe of (heel genant) het lukte niet. Ik zei altijd dat het niet uitmaakte, maar van binnen was ik zo teleurgesteld en eigenlijk een beetje boos op hem. Nu denk ik veel realistischer. Het maakt namelijk niet uit als het 1 keer niet lukt, mits je je aan het 'om-de-dag-schema' houdt, wat wij deden.

@juffertje; hoe weet je zeker dat het 'de' dag is? Ik dacht het namelijk ook altijd zeker te weten, maar achteraf ben ik mooi op dag 9 of 11 bevrucht i.p.v dag 14.
Troela wij hebben dat ook weleens gehad, dat ik dacht nu moet het en dan is meneer moe. Heel vervelend is dat. Ik probeerde het vaak dan nog even de ochtend daarna

Ik heb nog steeds mega kramp, gek want de ongesteldheid is al een paar dagen over..

Weet niet of er een herkansing inzit, ga maandag maar eens praten op kantoor. Merk nu dat ik ongesteld worden erger vind dan zakken voor een examen hahaha, stom he hoe je je focus kunt verleggen..

Vanavond en morgenmiddag en avond naar een festival in de buurt, erg veel zin in!

Em veel plezier bij je echo maandag!
@joda: Nou im moet eigenlijk 'de week' zeggen. Deze begint dus 31 juli t/m 5 augustus. Gisteren nog even voor de zekerheid de ovulatietest gedaan en die gaf niet eens een bijna LH piek aan.... Helemaal niets. Wij houden dan inderdaad ook het om de dag schema aan... Sperma blijft zo'n 5 dagen in leven! Tenminste maximaal... Toen ik zwanger was, hadden we het op dag 10 en dag 17 gedaan. Vandaag is mijn dag 10. Ik heb een miskraam gehad, dus dacht ook... Misschien waren het oude, vermoeide zaadjes? Zal wel niet hoor.... hahaha...

@ Em: Inderdaad veel plezier!
Een zoon!
wow jullie hebben veel geschreven zeg.

Erg mooi babykamertje teepje, ook mijn smaak.

Ik duim voor jullie dag Augustus positief word, bij mij word het pas Oktober waarschijnlijk, aangezien wij 2 cyclussen af moeten wachten. Maar goed...

Mijn vriend heeft eigenlijk altijd zin, of hij moet zin maken, haha!

Nee, ik ben eigenlijk degene die niet vaak zin heeft maar als het de dagen zijn dan maken we er allebei gewoon zin voor. Kaarsjes, glaasje champagne, massage, leuke feestjes zijn dat!
Troela ik weet precies wat je bedoelt

Stiekem haat ik me bent dan op dat moment..

Mijne heb altijd wat op de dag der dagen lijkt wel.

Dus nu ga ik hem ook niet vertellen waneer dat is hij vraagt het de hele week al aan me maar ik draai er een beetje omheen dat ik ben vergeten te kijken.

Want je zal het zie he.. dat ik uitgerekend 6 of 7 aug geen sex krijg.

En dan maar zeggen joh het komt allemaal van zelf wel.. jaja me IK WIL HET NU!!!

Maarja ik ben al de hele dag opzoek naar iets wat ik kwijt ben

Ik heb net een potje gejankt van frustratie! Het zweet liep over me rug en neus van het zoeken!

En nee ik heb het nog niet!

Daarna kreeg ik nog een kaart van de blije doos die mag ik gaan ophalen! Pfff wat leuk! beetje jammer van die mk alleen!

Krijg als nog veel post ook al heb ik alles afgemeld.

Soms heb je een dag en dan gaat alles mis lijkt wel

Haaaaa lekker ff klagen werkt heerlijk ontspannend.

Ik denk dat ik ff wat chocolade in me mik ga douwen werkt ook altijd wonderbaarlijk.

En daarna misschien nog ff zoeken!
@Pink: dat is wel stom zeg, als je dat soort post nog krijgt, ik kan me voorstellen dat dat wel heel pijnlijk is! Verwen jezelf maar even vanavond!

Mijn man heeft ook bijna altijd wel zin, ik was ook meer het probleem, bij mij voelde het in de loop van de week soms toch wel als een verplicht nummertje, en ben erg gevoelig voor zelf het initiatief nemen. Hij vond het soms wel wat spannender omdat het dan voor het echt was ofzo.

@emytje: gaaf hoor, maandag de echo al, ben erg benieuwd hoe het is! We duimen natuurlijk voor een prachtig kloppend hartje en een vrolijk spartelend kindje. Hoe ver ben je nu? Ik had ook al vrij snel een opgezette buik hoor van mijn darmen. Ik had al rond week 10 stiekem positiebroeken aan. Nadeel, als je die eenmaal aan hebt gehad, zitten normale broeken al helemaal niet meer lekker!

@maedl, wel balen zeg, dat je nu 2 maanden moet wachten! dan gaan we voor jou hopen op een zomerkindje!

@alle dames die nog niet zwanger zijn: ik zat me vandaag voor te stellen hoe ik me zou voelen als ik nu nog niet zwanger was, dan had ik dat ook echt heel rot gevonden. Voor een buitenstaander is het misschien makkelijk om te zeggen dat je er niet zo mee bezig moet zijn, maar ik weet heel goed dat dat zo niet werkt, je neemt zo'n beslissing om ervoor te gaan ook niet zomaar! Dikke knuffel van mij!
Een aantal van jullie vroegen hoe ver ik was, dus dat kom ik nog even vertellen. Ik ben nu ruim 5 weken, dus nog heel pril. Ik heb sinds gister wel wat last van steken in mijn buik. Alleen maar eind van de dag. Want gister en vandaag gewerkt, en dan heb ik er geen last van. Via google kom ik op sites die zeggen dat het normaal is, als het zonder bloedverlies is, dus accepteer het maar gewoon.

Af en toe een vlaagje misselijkheid en pijnlijke borsten.

Wat ik wel heel vervelend vind en misschien de zwangeren herkennen, dat ik sinds deze week als ik wil slapen een heel onrustig gevoel krijg in mijn benen en armen en dus gewoon niet stil kan liggen. Slapen gaat dan dus heel moeilijk. Hebben anderen dat ook?
@discovery: die steken had ik ook in het begin, rond de 5de/6de week. Richting je liezen waarschijnlijk? dat zijn de banden waarschijnlijk, waaraan je baarmoeder ophangt, en die rekken uit omdat je baarmoeder groeit. Ik had ook een soort ongesteldheidskrampen, maar dat hoorde er schijnbaar ook bij. En die rusteloze benen kun je inderdaad hebben omdat de doorbloeding slechter is van de benen. Ze willen dan bewegen om dat op gang te brengen. Ik heb er nu trouwens niet zo veel last meer van. Ik heb trouwens het boek veilig zwanger van Beatrijs Smulders en daar staan dat soort dingen wel fijn in uitgelegd vind ik.

Het is een spannende tijd die eerste weken, sterkte!
Aaah dat kan er dus ook bij horen. Nou hoop echt dat dat snel over is, het irriteert me behoorlijk die rusteloze benen.

De eerste weken duren erg lang ja, 12 weken klinkt nog erg ver weg, maar ach voor je het weet ben je al 15 weken, zoals jij.

En ja die krampen gaan volgens mij wel richting mijn liezen, is i.i.g. laag in mijn buik. Is dat nu al aan he oprekken, wat gaat dat snel zeg!
Mijn vriend heeft ook niet altijd zin (we hebben wel een weekgemiddelde van 1-2 maar vaak alleen in het weekend, tsja das niet voldoende natuurlijk voor een beebje ), maar hij maakt steeds vaker zin als we 'moeten' sexen voor het goede doel, zegmaar...

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden, cyclus van 29 dagen, volgende NOD 29 aug. Heb vandaag maar gelijk 24 ovulatietesten gekocht bij sensitest! Op naar ronde 5!
Balen Meike, dat je toch ongesteld geworden bent..... je lijkt nog behoorlijk opgewekt, maar leuk is het niet lijkt me! Wees maar even lief voor jezelf!
Dames, de komende 3 weken ben ik van de radar verdwenen. Ik hoop dat als ik hier weer ben, dat er dan weer zwangeren bij gekomen zijn.

@teepje, mooie kamer!

Ik heb vandaag onze babykamer opgehaald, helemaal leuk! Ik zal na mijn vakantie eens een foto plaatsen.

Nu lekker bankhangen en dan lekker slapen, want we vertrekken lekker vroeg morgen.
@marill: fijne vakantie!

@meike: Mijn NOD is vandaag, maar heb vrijdag negatief getest, dus verwacht gewoon ongesteld te worden. We gaan dan net als jij ronde 5 in.....

@discovery: ik had ook van die rusteloze benen bij mijn eerste zwangerschap. Het kan helpen om je voeteneinde omhoog te doen dmv boeken eronder. Je hebt er ook speciale spulletjes voor bij de drogist.

@teepje: die boeken van beatrijs smulders zijn een echte aanrader! Je hebt ook veilig bevallen en veilig door de kraamtijd.

@pink: hoe gaat het nu met je?

@troela: wij hebben ook echt niet iedere avond zin, maar we maken zin als ik echt in mijn vruchtbare dagen zit. Ik wil geen ronde verspelen! Dus dan is het echt even vlug, of vroeg naar bed omdat we anders al op de bank in slaap vallen, haha!

Ik wacht dus vandaag af......toch nog egens een klein sprankje hoop dat die test toch te vroeg gedaan is....maar ik voel wel dat er iets aan zit te komen (of praat ik me dat aan?) Op een gegeven moment ben je zo gefocused op je lichaam, dat je echt van alles gaat voelen......
@pink: dat van al die post die je nog krijgt had ik ook, heel vervelend....Dacht ook dat ik me voor alles had afgemeld, maar niet dus.

Al gevonden wat je zocht trouwens?

Dat zin maken doet hij ook wel hoor, dus dat is het probleem niet. Alleen als hij echt moe is kan hij niet klaarkomen...en tja, dan wordt je sowieso niet zwanger he....

Ben dan ook echt wel teleurgesteld en een beetje boos, terwijl hij er natuurlijk niks aan kan doen...maar ja, ik wil het idd ook NU NU NU en niet volgende maand!

@alle zwangeren: weten jullie op welke dag in de cyclus jullie bevrucht zijn?

Ik was het op dag 15 van m'n cyclus, ben dus benieuwd hoe dat bij jullie was en of dat een beetje gelijk is....(weten we misschien nog beter hoe we moeten mikken)
hmm, op welke dag dat was, dat heeft wel even geduurrd bij mij. even denken hoor. ongesteld was ik 25 mei, eisprong was 20 Juni. bevrucht een aantal dagen erna neem ik aan.

O ja, dat NU NU NU gevoel ken ik wel, gelukkig wil maedlman ook het liefst nu, dus hij kan me wel begrijpen. Alhoewel hij wel een stuk geduldiger is als ik denk ik.

Lilly, hoop dat je niet ongesteld word.

Marill, fijne vakantie!

Ik vlieg donderdag naar Nederland voor een paar dagen, en als ik terug kom gaan we nog een paar dagen naar Karinthie.

Jammer Meike, erg balen :-S

die rusteloze benen had ik ook, en een behoorlijk opgezette buik. Die opgezette buik heb ik nog steeds wel een beetje, enig idee wanneer dat weer normaal word?

Bij hielp trouwens powerplaten erg goed tegen die rusteloze benen, voor de doorbloeding, en inderdaad benen hoger neerleggen, op een kussen of deken.

zo meisjes, ik ga nog een beetje de tuin in, 30 graden hier, yohoo!
@troela: ik ben volgens mijn termijnecho eerder bevrucht dan ik dacht. Ik ben namelijk bij een cyclus van 28 dagen niet bevrucht op dag 14, maar op dag 10/11! Joda volgens mij ook!
@troela; net als teepje ben ik met een cyclus van 28 dagen op dag 9 of 11 bevrucht. Dus...........
ohhhhhhhh....maak mezelf helemaal gek, kan nergens anders aan denken de hele dag.....blijf naar de wc lopen om te kijken of ik al ongesteld ben geworden.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven