35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Oops ongeduldig
Beertje hoe gaat het met je? Gaat opschieten he? Spannend!!!
Haha enorm he, was net bij de vk en die vond 'm voor een vierde nog wel meevallen! Ik wil er nu wel eens vanaf dames!

Kindje nog steeds niet ingedaald natuurlijk, maar dat wist ik al. Ik moet echt meteen gaan liggen als de vliezen breken. Ik vind het wel jammer, anders waren deze laatste loodjes toch ietsje meer relaxed geweest, qua weggaan dan he.

Maria, spannend! Zie je er tegenop of ben je er, nu je eenmaal de beslissing hebt genomen, echt klaar voor?
oja, nog even "ter excuus" van de enorme buik: komt ook omdat ie niet is ingedaald. Op het moment dat het kindje indaald zakt de buik een heel stuk.
Goedemiddag allen,

@Carlot, hoe is het met je, nog een arbo arts gezien of houdt je werkgever het nog steeds tegen? Moet je man nog verdere onderzoeken ondergaan ivm misschien genafwijking?

@Varadientje, heftig ongi geworden lees ik...balen, ik duim voor de volgende ronde!

@lieselotje, goede NP zeg! Geweldige uitslag heb je, hele opluchting! Is deze alleen gebaseerd op de np of ook al in combinatie met je bloed?

@Biba72, weer ongi geworden maar geen verrassing..maar zekers nieuwe ronde nieuwe kansen, succes!!

@pira, weer terug in Italia. Jammer dat die winkel met zw-kleding dicht was. Je hebt iig weer 20 graden! (jalours).

@watever, zo hé telkens een ladder opklimmen en weer af om boven en beneden te komen, ben blij dat het niet bij ons is...ik til mijn dochter nog vaak omhoog en omlaag, zou dat niet durven met dikke buik en peuter op een ladder.

@Beer, nog geen beeb in armen, tussen nu en 4 weken uiterlijk is het zover, spannend zeg. Vals alarm gehad dus afgelopen weekend..jammer. Donderdag groot feest voor je dochtertje, tja even hopen dan dat beeb tot weekend blijft zwemmen. Alvast gefeliciteerd met dochter mocht ik niet meer online zijn morgen of do!

@maria70, hopelijk is je menstruatie op tijd zodat jullie kunnen beginnen...ben je er klaar voor?

@Beer, mijn dochter was helaas nooit ingedaald...jouw andere kindjes wel? Ik heb gelopen tot 41 wk 3 dgn en heb tijdens de persweeën haar zelf naar beneden moeten persen. Ik durfde vanaf 38 weken niet meer te ver of onbezorgd weg van huis te gaan om dezelfde reden als die je noemt: bang dat je vliezen breken en je moet gaan liggen daar waar je bent. Achteraf gezien had ik dus gerust overal heen gekunnen want in zkh moesten mijn vliezen gebroken worden. Wel werd ze geboren met de navelstreng om haar nekje dus het advies van direct gaan liggen met gebroken vliezen en niet ingedaald kind is niet voor niks.

Ik ga ook eens naar je buik loeren op hyves!

Hier alles ok, beeb trappelt veel en druk, levendig kindje dus weer, net zoals mijn dochter toendertijd. Afgelopen weekend zijn we begonnen met leegruimen zolderkamer, nog genoeg te doen.

Verder weinig nieuws, dus de groetjes aan iedereen!
hi meiden, ben back in bella italia!!! enne direct naar de mooie buik van Beer gaan loeren....WOW.....maakt wel indruk op me hoor Beer. Jee wat betreft niet indalen en direct moeten gaan liggen als vliezen breken, wist ik niet eens. da's ook wat en belemmert je inderdaad in je doen en laten. hoop voor je dat alles op niet al te lange termijn vlot en goed verloopt. sterkte en leuk nog een verjaardag van je kleine meid!! heb je t wel uitbesteed?

Maria ik hoop dat t snel op gang komt. immers je wilt nu dan ook wel ermee aan de slag. ik duim!!!!

Marimoh, jij ook zo'n beweeglijk kindje in je buik?!

en aan de slag voor de kleine begrijp ik, leuk!! wij moeten er nu ook toch echt eens werk van gaan maken (hoe vaak roep ik dat nu al.......en de weken schieten voorbij)

Carlot hoe voel jij je op dit moment? ik hoop dat je rust in lijf en hoofd vindt,

Watever, ja ik ben lekker opgehoepeld naar Italie

ik werd tijdens de landing van t vliegtuig zo emotioneel toen ik mn lieve piraman dacht, ons kindje, mn beestenboel pfff tranen liepen over mn wangen, dus heb maar flink uit t raampje zitten staren hahaha maar goed net de boel opgedroogd en zie ik mn lieverd, komen die waterlanders weer opzetten hahah

mbt werk, ik heb een eigen bedrijf en de hoofdactiviteiten zijn tweeledig; pr en marketing voor toeristische gebieden, accommodaties op NL markt en anderzijds advisering, begeleiding bij aankoop onroerend goed in italie. dus heeel verschillende takken van sport maar dat komt in deze tijden wel weer goed uit want loopt t 1 iets minder, vang ik dat met het andere weer op en dan wat vertaalklussen ertussen door van bv brochures, websites e.d. en ik heb t gewoon altijd druk.

afin ik ben dus weer thuis en best moe.....moet eigenlijk nog iets afmaken vandaag maar dat wordt maar morgenvroeg. de kleine vond vanmiddag dat ze een paar maal flink moest draaien pfff akelig gevoel is dat zeg en daarna kreeg ik nog een paar schoppen na....ben zo benieuwd of dit gedrag al iets zegt over haar na de geboorte....hou mn hart vast

trouwens Watever doe jij effe voorzichtig met die ladder....en vooral niets boven laten liggen of vergeten

ik ging laatst een huis bekijken voor klanten en moest ik de zolder van dat huis via een ladder bekijken. vond ik ook niet zo'n prettige actie.

meiden fijne avond allemaal X
maarre ZINA hoe is t bij jou?

ga jij trouwens thuis bevallen als t allemaal zo mag lukken?
he lieve meiden,

Alles goed hier, kindje is ingedaald maar nog geen teken van weeen, voorzover ik weet in ieder geval . Wel van die steken onderin maar dat hoort bij de indaling denk ik. Spannend wel!

Fijn joh Lieselotje die uitslag, had ook zoiets. Ga je nog verder testen of laat je het lekker zo?

Beer, hoe is het met jou? Gefeliciteerd trouwens met je dochtertje! Ben benieuwd wanneer jij begint... Wanneer ben jij ook weer uitgerekend? `en wat ga jij doen, thuis of zkh? En hoop dat je je eigenwijze kindje snel gaat indalen, want dat van dat liggen waar je bent wist ik niet...

Pira, wat een goed leven heb je, klinkt alsof je heel erg je eigen ritme bepaalt. Heb ook een hele drukke baan, ook erg leuk maar soms wordt je wel geleefd. En vandaag was het hier ook heerlijk weer, vast zo'n 20 graden En herken je gevoelens, werd en word soms ook emotioneel van alles wat staat te gebeuren en wat het betekent. Soms ook omdat ik me nu zoveel beter kan voorstellen wat mijn arme schoonouders hebben meegemaakt met het verlies van hun dochter. En Pira, kun je online geen leuke kleren bestellen. En heb zelf ook veel gekregen van vriendinnen, sommige dingen heb je maar even nodig.

He balen Varadientje, hoop zo voor je dat het volgende keer wel gebeurt.

Maria, duim voor je!

Watever, nu al en een naam en een kaartje! Goed hoor, heb eerlijk gezegd nog geen kaartje. Maar wil dat ook pas week of 2 na de bevalling uitsturen. Zodat we eerst nog wat rust hebben, goede vrienden horen het toch wel per sms/telefoon.. Maar neemt niet weg dat ik het komende dagen nog wel even iets wil ontwerpen. En heb een naam voor een jongetje waar ik helemaal verliefd op ben, zo mooi.

Beer, ga zelf thuis bevallen, als het lukt. Heb een opblaasbaad bevalbad gekocht, lijkt me nl erg lekker. Heb een vriendin die 3 kinderen in bad heeft gehad en dat schijnt erg goed te zijn tegen uitscheuren en voor de ontsluiting enzo. Enfin, we'll see, het kan natuuurlijk allemaal anders lopen dus pin me nergens op vast. Maar is wel spannend! Ben morgen precies 39 weken, dus max 2 a 3 weken voor het gebeurt. Hoop dat het niet pas na 41e week gebeurt, is toch wat minder veilig denk ik. En wat ga jij doen, hebt al enorme ervaring dus hoor graag meer over je vorige bevallingen!

Heb trouwens geen hyves of ervaring ermee, kan ik dan toch meekijken met jullie?

trusten allemaal,

Zina
Hee Zina, daar ben je, en ook nog met de baby keurig in de buik. Wat goed dat je een beval bad hebt! Lijkt me heerlijk. We schelen precies 6 dagen, ik was gisteren precies 38 weken!

Niet naar mijn bevallingen vragen hoor, als ik daar eenmaal over begin....nee hoor, ik heb geen klagen. Ik beval heel snel en dat is toch wel prettig (al heeft het ook zijn nadelen). nr 1 en 2 zijn thuis geboren in resp. 4 en 2 uur. Nummer 3 in het ziekenhuis. Die bevalling begon met gebroken vliezen, en ook zij was niet ingedaald, en dat is dan reden om naar het zh te gaan. Dat zou dus nu weer kunnen gebeuren, maar als het begint met weeen weer niet. Het is afwachten hoe het zal gaan, maar ik weet in ieder geval zeker dat het geen lange bevalling zal worden.

Bij jou echt spannned ook, de eerste keer, hoop dat je een heel goede bevalling hebt. Het wordt een hoogtepunt in je leven, neem dat maar van me aan!
Hi Zina nog keurig je kleine in de buik en wel ingedaald...klinkt allemaal volgens boekje.

wat fijn het bad...ben benieuwd als het je lukt daarin te bevallen wat je ervaring is. ik had eerst zoiest van neee niks voor mij maar nu ik t in t zkh heb gezien en wat verhalen gehoord, wil ik best een poging wagen (mocht het zo uitkomen).

Mbt je schoonouders, ja ik dacht laatst nog hoe dubbel en emotioneel het voor jou nu soms moet zijn, zoals ook voor je man. heftig hoor meid en laten we die waterlanders maar lopen, is toch de beste manier

fijne dag allemaal X
Hi allemaal,

Net ff zitten lezen en er is weer veel geschreven zeg! Hoop snel wat uitgebreider te schrijven.

Dacht gisteren voor het eerst weer beetje energie te hebben, vandaag ben ik weer behoorlijk moe en lusteloos. Eind vd ochtend belde de arbo, blij dat ik nu oproep krijg (na 7 wk!).

Dank voor al jullie hartelijke woorden, fijn!

Zina en Beer (wat n buik, enorm mooi !): denk vaak aan jullie!

Carlot xx
ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed.

Het is ook nog steeds een jongen, dat was wel duidelijk zei de VK. Ze had wel iets over de ligging van de placenta en dat ze met een 30 weken echo dat toch in de gaten wil houden.

Verder was hij zeer bewegelijk. Op een gegeven moment ging zijn mond waaaaaag wijd open...volgens mij geeuwde hij. zo van : nu weer opzouten, klaar is het weer.

Tsja, als ook je enige speelgoed een navelstreng is, wordt het ook wel eens saai natuurlijk.

Zina en Beer....de laatste loodjes meiden. Denk aan jullie.

Zina, wat is het toch ontzettend moeilijk met die dubbele gevoelens. Zo verheugd om het kleintje en zo veel verdriet om het verlies.Sterkte meid

Pira, weer heerlijk terug bij Piraman, lekker in het zonnetje.

Knuffel hem maar goed.

Verder alle meiden, dikke knuffel!! Ik moet achter de pc weg, want mijn rug lijkt in 2en te breken...pfffffff
Watever: fijn dat je echo goed was! En prettig dat het nog steeds een jongen is hahahaha

Spannend Zina en Beer kunnen ieder moment bevallen! Meldplicht he dames!!!

Beer een jongen en Zina weet het niet toch?? Klopte hier de chinese kalender bij jullie?? Ik krijg volgens die kalender een jongen.

Gisteren naar de premiere van Bridewars geweest. Superleuke film, keihard gelachen. Dus dames: trommel je vriendinnen op en gaan!!!
Hi meiden!!

Watever super dat je echo goed was, is toch altijd weer een hele geruststelling. geniet ervan en drink er een glaasje limo op!!

ik mag over 2 weken voor de 30 weken echo bij de neonatoloog weer. aangezien hij mij gevolgd heeft vanaf het verontrustende moment in december vind ik het wel een prettig idee dat hij nu toch nog een keer kijkt. ben benieuwd.

Carlot nog met ups en downs begrijp ik. kop op he meis!!

Lieselot jij alles oke?! niet meer misselijk geweest?

meiden ik ben helemaal niet lekker (dichte neus, keelpijn) en vreselijk moe. mmm de tol van de beurs e.d. gisterenavond stortte ik echt in en vandaag heb ik nog niets gepresteerd behalve me dan lekker laten masseren en in de zon gezeten. nu even iets dringends wegwerken en dan op de bank.

ik moet trouwens erg opletten hoe ik ga zitten enzo. hing net even op de bank aan de telefoon met vriendin, pfff deed mn heup toch zeer daarna.....is duidelijk aan t verweken down under, dus niet meer effe lekker hangen, normaal zitten of liggen dus de tijd van hangjongeren is voorbij

fijne avond alvast!!

ZINA - BEER YOEHOEEEE alles nog rustig??
hi ladies,

heb ff op de hyve een update gedaan.. vond die info prettiger om besloten te delen..

spannend zeg, 2 bijna aan het bevallen dames!!! Ik denk aan jullie hoor! Sterkte voor jullie beiden. Beer ben jij dat met die mooie ronde buik? wauw..

Whatever, wat fijn dat de echo goed was.. gapend mannetje, cool.

en pira, ksssjt...niet lief om over 20 graden te praten.. ik heeeeeel erg toe aan de lente en vanmorgen moest ik zelfs IJS krabben!!!
Yoehoe, hier ben ik, baby nog in buik hoor. Verjaardag jongste gisteren (3) weer achter de rug, maar ben nu gesloopt. Ben ook ontzettend nerveus ineens. Heb al de hele ochtend buikkrampen, en denk eigenlijk niet dat het iets is maar ben ineens zo vreselijk zenuwachtig voor de bevalling. Het komt helemaal terug, die pijn, het verlies van controle, ik weet niet, ineens zie ik er heel erg tegen op. En zullen we de kinderen wel op tijd kunnen onderbrengen als ik toch naar het ziekenhuis moet? Baal toch zo dat we gen familie hier in de buurt hebben, ook al hebben velen al hulp aangeboden.

Nou ja, klinkt allemaal wat somber, zal mijn dag wel niet hebben.

Watever, ik had dat ook met de 20 wkn echo, toch even bevestiging dat het een jongen is. Terwijl natuurlijk zo'n vwp niet snel een verkeerde uitslag zal geven...

Voel je de baby ook al veel bewegen?

Lieselotje, volgens mij heb jij tot nu toe best wel een goede zwschap, op de ochtendmisselijkheid na, of vergis ik me? Wel fijn voor je hoor!

Zina, bij jou al nieuws, ben je het wachten al zat aan het worden?

Pira, een virus? Balen hoor, komt nu zo hard aan. Ik ben ook echt chronisch verkouden al de halve zwschap. Vind je het fijn weer in Italie terug te zijn. Je gaat daar toch ook bevallen?

28 weken is dat niet ook een mijlpaal. Volgens mij officieel levensvatbaar mocht ze nu komen, is toch wel een prettig idee toch?

Carlot, het duurt wel even he, dat herstel, kan me voorstellen dat dat best frustrerend is. Neem de tijd en rust.

Bllllleeeh, heb echt een rotdag vandaag, slaat nergens op, sta zelfs op het punt manlief te bellen om thuis te komen, maar vind dat ook weer zo lullig. Misschien gewoon terugslag van iets te veel drukte gisteren!

liefs, Beer
Biba, ik zie niets van je op hyves, hopelijk gaat het wel goed met je?
hi meiden!!

Biba heb via hyves gereageerd, in elk geval een dikke

Beer jij je dag niet en krampen....doe je rustig aan asjeblieft!! en als je je man gewoon thuis wilt hebben, vraag of hij in elk geval wat eerder naar huis komt, dat geeft toch iets van rust. en mbt aangeboden hulp. maak gebruik van alle hulp die mensen bieden. ik ben er ook niet handig in maar maak het jezelf niet moeilijker als er inderdaad mensen in de directe omgeving klaar staan, je zult zien hoe graag ze t doen!!

ik denk wel dat het met je vermoeidheid van gisteren te maken heeft, dan is alles moeilijker, ingewikkelder enz. ik merk dat nu ook hoor. ben zo moe en jank om niets, vind niets leuk, soms ineens onrust gevoelens omdat we nog niets echt klaar hebben pfff

mbt 28 weken, ja ik las inderdaad dat het wel een belangrijk moment is....hoop toch dat ze nog even blijft zitten hoor....voor haar en ook voor mij, hoop nog even de tijd te hebben.

ik ben verkouden, moe en gewoon zo'n algemeen bluuhh gevoel, dat je niet van de bank kunt opstaan, je nergens toe kunt zetten. en dan slaap ik zo licht en onrustig. gisterenavond kon piraman niet naar huis komen en is bij zn zoons in de stad gebleven, voelde me zooooo ziiieeeeelig moet er dan zelf weer om lachen maar kan echt weinig hebben.

enne ja ik blijf nu in italie, ga nergens meer heen (wil ik niet eens meer). ik heb sowieso gepland tot eind april door te werken maar ik weet niet of ik t haal, heb nu gewoon helemaal geen puf en zin meer, maak overal problemen van. 'k zal nog wel effe meoten om geen klanten kwijt te raken maar ga toch aankoersen op pasen om daarna echt alleen het hoogstnoodzakelijke nog te doen. ik voel ineens de laatste 2 weken hoe mijn energie wordt gehalveerd door die kleine in mn buik.

nou lekkere egopost van mijn kant fijne dag allemaal, liefsX
op de 35 plus hyve beer..
Hey Biba, ik zie op de 35 plus hyves niets van je, er staan 4 berichten en de laatste is van 4 maart. Ben ik nou gek?

Hier beetje rara dag geworden. Vanmorgen dacht ik toch echt dat het begonnen was, had zo'n krampen en voelde me zo raar. Man toch maar gebeld of ie wilde komen. Daarna zijn ouders gebeld of ze voor de kinderen wilden komen (moeten wel 1,5 uur rijden).

Toen vk gebeld. Die kwam na een uur even kijken en in dat uur zakte alles af. Ze heeft nog wel inwendig onderzoek gedaan maar alles zat nog potdicht. Wat misschien de verklaring is is dat hij nu wel lag ingedaald, dus het zijn wellicht indalingsween geweest. Wel fijn dat ie is ingedaald, alhoewel hij niet vast in het bekken ligt, dus kan er ook zo weer uit. Moet nog steeds gaan liggen bij gebroken vliezen.

In ieder geval, kids zijn met opa en oma, voor het weekend, en ik hoop toch dat er vannacht of morgen vervolgactie komt. Maar feit is natuurlijk dat het nu ook rustig weer een week of langer kan duren...voel me wel stom zeg, heb nog nooit een loos alarm afgegeven. Ik ben kennelijk toch nerveuzer dan ik dacht voor het hele gebeuren. Vooral omdat het zo snel gaat en ik met drie kids zit. En dat dat niet indalen, maar dat is nu gelukkig opgelost!

Nou ja, wordt vervolgd dus, hopelijk snel.

Pira, beetje emotioneel aan het worden, logisch toch. Je bent nu ook al 28 weken, je wordt steeds meer opgeslokt door je zwangerschap, lichamelijk en ook geestelijk. Is allemaal heel normaal dat werk je ook beetje koud gaat laten nu. Geef er maar beetje aan toe voor zover dat kan natuurlijk.

En bij jou moet ze zeker nog even blijven zitten ja, nog zeker 10 weken!

Hoe is het eigenlijk met Snokkie, ook al een heel eind denk ik?

En Zina, al wat gevoeld?

En alle anderen natuurlijk!
Owww Beer wat spannend! Je klinkt inderdaad erg hormonaal hihi maar ik heb wel met je te doen hoor! Ik hoop ook echt voor je dat het dit weekend doorzet, wel zo handig nu je opvang voor je kinderen hebt geregeld en als je man gewoon thuis is. Officieel ben je toch op 1 april uitgerekend? Ben je bij de andere drie ook voor de uitgerekende datum bevallen?

Wat het bericht van Biba op Hyves betreft: volgens mij kijk jij bij de berichten maar je moet onderaan bij de krabbels kijken .

Biba ik heb ook op Hyves op je gereageerd

Zina bij jou al nieuws? Ik ben heel erg benieuwd! Zet hem op!

Pira beetje rustig aan doen he? Jij schiet ook alweer aardig op. 28 weken alweer...meid ik herinner me nog goed dat je hier kwam melden dat je zwanger was , wat gaat de tijd toch snel!

Carlot luister je goed naar je lichaam? Als je moe bent ben je moe en moet je even jezelf de tijd gunnen en rusten. Wanneer is de afspraak bij de arbo-arts?

Watever gefeliciteerd met de goede echo! Weer een hele mijlpaal zeg! Oh trouwens nog even over wat je schreef over The Cure...ik heb ze ook ooit op Pinkpop gezien, misschien was jij er toen ook wel? Het is wel heel erg lang geleden, 1986 volgens mij. Jeetje zeg, dat is gewoon 23 jaar geleden ik word écht oud! 16 was ik !

Marimoh hoe is het gegaan met het leegruimen van de zolder? Viel het mee of had je toch meer rotzooi dan je gedacht had? Hoe vind je dochtertje het eigenlijk dat ze "grote zus" wordt?

Ik ben gisteren ongesteld geworden en dus ook meteen met de injecties begonnen. Volgende week de eerste echo en waarschijnlijk in de week daarna de punctie. Ik vind het best spannend, ben ook ontzettend benieuwd hoeveel goede eicellen er gevonden worden, of ze bevrucht worden en of de celdeling vervolgens volgens plan verloopt. En of er dan een terugplaatsing volgt. Duimen jullie voor me? Tot later allemaal!
Oeehhh Maria spannend zeg!!

Ik ga duimen totdat ik er spierpijn in heb en niet eens de spatiebalk meer kan aanraken. Welke dag heb je precies de echo?

Jaah grappig zeg, die Pinkpop was ik er dus ook! Was ook met the cult en the fine young cannibals etc... toch?

Beer! Hoe gaat ie???

Zinaaa... hoe gaat ie bij jou dan???

Biba

Verder alle meiden fijn weekend; enne pira.....tis hier ook best mooi weer hoor! lekker zonnetje
Dames, meld me even, met baby nog in buik hoor. Het is echt loos alarm geweest, alles is nu weer rustig, heerlijk geslapen zelfs! Nu weer even focussen op het zwanger zijn, want kan zo nog maar weer 2 weken duren, Maria bij de anderen was ik 2x 3dagen later en 1x 2 dagen eerder, dus best wel rond de uitgerekende datum).

Spannend bij jou zeg, ik ga me ook suf duimen voor je! Sta je nog helemaal achter je beslissing?

Hier ook prachtig weer, ga lekker genieten van een rustig dagje!
he meiden,

Heb ik dat, nooit last van griep maar nu plots 3 dagen ziek. koorts, keelpijn, verstopte neus etcetc. Misschien dat jij hetzelfde hebt Pira?? Hoop dat het snel overgaat, moet er niet aan denken nu te bevallen. Baby nog steeds op zijn plek, beweegt heel veel. Hebben wel een mooie naam nu eindelijk voor zowel meisje als jongen. Ten minste hoop ik want manlief lijkt het nog steeds niet te weten

He geweldig Maria, ga super voor je duimen, hoop dat je heel veel goede eitjes hebt weten te scoren en dat het hele proces verder goed gaat. Het is al intensief en emotioneel genoeg. en ben ook gek, of tenminste, was ook gek op the Cure. Is toch niet te vergelijken met die tienerbandjes van nu zei oma...

He Watever, gefeliciteerd met je goede echo! Spannend, geniet van de komende maanden. Zijn echt de goede maanden vergeleken met de laatste loodjes

Beer, merk ook dat de wisselingen van stemming me in hun greep hebben. ene moment voel ik me super andere moment ben ik boos op partner en de rest vd wereld. maar over het algemeen voel ik me eigenlijk wel goed, mag niet klagen. als die griep echt over is, zal ik echt blij zijn. Hoop voor je dat het nog even duurt, rust lekker uit, laat je kinderen lekker bij vrienden of je ouders logeren - vinden zij waarschijnlijk ook leuk. En je hebt al ervaring, je kunt het die zekerheid heb je! Ben zo benieuwd hoe het zal gaan. Hoe waren jouw vorige bevalingen?

Heb trouwens nog een vraag. Wij hebben het ledikantje in onze slaapkamer gezet, maar dat kan niet echt naast ons bed. Is dat erg onhandig? Want anders moet ik via marktplaats nog een extra reiswiegje kopen voor echt naast het bed of zo? En hebben jullie al namen voor de baby? Geloof dat we erg laat zijn om nu pas definitieve keuzes te maken? Eigenlijk zou je toch moeten wachten op het kindje om zeker te weten of de naam bij het kindje past.. In andere landen hoef je niet binnen 3 dagen naar de gemeente te rennen, zou erg schelen in ons geval ;)

Anyway, ga weer ff cold case kijken. of zappen om precies te zijn. Kan geen concentratie meer opbrengen voor films geloof ik.

x Zina
Hoi Zina, balen dat je grieperig bent nu! Ze zeggen meestal dat je niet gaat bevallen als je ziek bent, dat je lichaam daar voor zorgt. Vandaag is jouw uitgerekende datum toch? Dan ben je straks officieel overtijd (tenzij vandaag....).

Hier niets meer hoor, wel een heerlijk rustig weekend zonder de kinderen gehad. Gisternen zelfs nog samen uit eten geweest. Voor mijn man is het ook best zwaar aan het worden nu volgens mij. Hij is advocaat en juist nu heel druk (met de crisis). Maar he tis natuurlijk heel moeilijk om je helemaal te geven op je werk als je ook weet wat er ieder moment kan gebeuren. Het is een rare tijd, ook nu voor de vierde keer. Iedere dag kan het zomaar gebeuren. Af en toe ben ik bloednerveus ervoor, en soms weer helemaal niet.

Zina, ik denk dat het wel handig is, een wieg naast je bed. Onmisbaar gaat me te ver om te zeggen. Maar reken maar dat je moe bent die eerste tijd en dat het wel handig kan zijn als je alleen maar naast je hoeft te grijpen om je kind te pakken voor een voeding snachts. Aan de andere kant, ik moest er meestal toch ook wel uit om te plassen, dus tja. Je kunt ook de eerste weken de kinderwagen naast je bed zetten en dan kijken hoe het gaat. Wij hebben zelf wel opnieuw een wiegje aangeschaft (markplaats trouwens, maar een heel leuk ding) en dat past precies naast mijn bed, ben er wel blij mee.

super lekker weer hier, kinderen komen na het eten weer thuis, heb ze ook wel gemist hoor! Vannacht en de aankomende dagen heeft mijn favoriete vk dienst dus wie weet wacht mijn lichaam daarop. En anders gewoon nog lekker een weekje zwanger zijn, is ook bijzonder, tenslotte absoluut de laatste keer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven