5 dagen te vroeg ongesteld

19-08-2018 21:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tittel zeg het al.
Ik ben vandaag ongesteld geworden normaal word ik het pas 5 dagen later.
Heb 4.5 maand geleden een kindje gehad en sinds 3 maanden was me ongesteldheid weer als voorheen altijd op de vrijdag.
En duur altijd 4 dagen en heel soms 5.
Heb vorige week wel onveilige sex gehad
Kan het innestelbloed zijn of zou het dan toch echt ongesteldheid zijn en dat me lichaam nog aan het ontzwangeren is
Alle reacties Link kopieren
Tsja.
Alle reacties Link kopieren
Tsja
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat als er iets veranderd door bevalling of stoppen met de pil het 3 maanden normaal lijkt (volgens het boekje) en dan mn lichaam pas haar eigen weg gaat zoeken.
Ik denk niet dat er wat aan de hand is of was.
Denk je wel aan fatsoenlijke ac als je niet meteen weer zwanger wil worden.
Been there, done that, got the T-shirt.
Lieve Babs, hier kan toch niemand zinnig antwoord op geven? En hoezo is je menstruatie 'altijd' op vrijdag? Je bent nu, na je zwangerschap pas één keer eerder ongesteld geworden, lees ik dat goed? Soms is je menstruatie wat eerder, soms een paar dagen later. Ik zou eerder een topic openen over AC. Twee kinderen zó kort op elkaar, ik moet er niet aan denken...
Alle reacties Link kopieren
Ow en de vrouwelijke cyclus duurt gemiddeld 29 dagen. Leer je lijf kennen!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
ze zeggen 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren. als je nu 5 dagen te vroeg bent lijk je mij niet zwanger een innestelingsbloeding is echt een ander ding hoor niet te vergelijken met een ongesteldheid. als je niet zwanger wilt worden zou ik het veilig gaan doen. als je denkt dat het een innesteling is dan kun je ook een earlytest pakken dan weet je het gelijk. een innestelingsbloeding gebeurd enkel als diep in de baarmoederslijmvlies is geraakt en daarbij een ader of dicht bij de baarmoedermond nesteld , als dat zo is is er ook hcg.
Alle reacties Link kopieren
mamavan2draken schreef:
19-08-2018 22:04
ze zeggen 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren. als je nu 5 dagen te vroeg bent lijk je mij niet zwanger een innestelingsbloeding is echt een ander ding hoor niet te vergelijken met een ongesteldheid. als je niet zwanger wilt worden zou ik het veilig gaan doen. als je denkt dat het een innesteling is dan kun je ook een earlytest pakken dan weet je het gelijk. een innestelingsbloeding gebeurd enkel als diep in de baarmoederslijmvlies is geraakt en daarbij een ader of dicht bij de baarmoedermond nesteld , als dat zo is is er ook hcg. maar binnen een week lijkt mij stug maar niet uitgesloten. er valt geen zinnig antwoord op te geven dan enkel gissen. als je gewoon een menstratie hebt als voorheen ( dagen lang en met alle klachten. een innestelingsbloeding is echt niet te vergelijken namelijk. helderrood bloed zonder stolsels en geen krampen als een ong, maar lichte onhebbelijkheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven