Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:Stormborn schreef op 02 mei 2017 @ 23:08:

Ik zag van de week Nine op een geboortebord staan. Hoe spreek he dat uit? Nienuh, najn? Zouden die mensen doorhebben dat ze hun dochtertje 'negen' hebben genoemd? Vragen, vragen..

Ik ken ook een Nine. Achternaam begint ook nog eens met 'Nie'. Ik vind het overigens wel een leuke naam, maar toen ik het geboortekaartje kreeg wist ik ook even niet of het op z'n Engels of Nederlands uitgesproken wordt.

Overigens ken ik wel een jochie dat S.ky S.even heet. Ouders waren, denk ik, in de zevende hemel? Geluk bij een ongeluk dat hij geen Seventh Heaven heet, dan...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:calvijn1 schreef op 03 mei 2017 @ 00:02:

Gerda.

Vernoemd naar oma

Geen idee of het ook de roep naam isHoly shit. Gerda!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:emmylou schreef op 03 mei 2017 @ 20:52:

SvennDubbele letter N is wat overdreven maar Sven is toch geen gekke naam?
Life is always rocky when you're a gem.
quote:EvyBlissy schreef op 04 mei 2017 @ 10:33:

[...]

Holy shit. Gerda!

Ja, en bij navraag wordt ze ook echt zo genoemd. Geen doopnaam.

Had vroeger een collega die toen nog net 20 was en die heette Joke. Vond ik toen ook zo ouderwets
Frankly my dear, I don"t give a damn
Liever Gerda dan het leger Evi's en Emma's waar we nu mee worden overspoeld.
Ik kwam vandaag een Joey tegen. Een meisje
Op facebook zag ik een Zon voorbijkomen, meisje van 16. Ik heb het niet zo op dat soort namen, Maan uit een van die talenten show vind ik ook niets qua naam.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:Horror-Clown schreef op 05 mei 2017 @ 12:28:

Liever Gerda dan het leger Evi's en Emma's waar we nu mee worden overspoeld.

Nee toch?

Gerda is zo'n lelijke naam, zo hard
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 08 mei 2017 @ 21:26:

[...]

Nee toch?

Gerda is zo'n lelijke naam, zo hard

Vind ik ook.

Met Emma heb ik ook niks, maar dat is echt stukken beter dan Gerda.
Ik vind Melle en Tjibbe juist leuk! En Jenna ook, maar dan wel gewoon op z'n nederlands. Vind Nine ook niet gek, is toch bijna hetzelfde als Nina? En wat is er mis met Gerda? Niet mijn smaak, maar is toch een hele gewone naam? Ik snap al die buitenlandse namen niet en ik vind het al helemaal raar dat namen eerst op z'n engels worden uitgesproken, zoals bijv. David, terwijl we hier in NL zijn. En dat mensen de meest gekke (buitenlandse) namen wel goed uitspreken en dan de nederlandse namen van mijn kinderen verkeerd uitspreken of spellen.
quote:Maechtje schreef op 04 mei 2017 @ 09:42:

[...]

Ik ken ook een Nine. Achternaam begint ook nog eens met 'Nie'. Ik vind het overigens wel een leuke naam, maar toen ik het geboortekaartje kreeg wist ik ook even niet of het op z'n Engels of Nederlands uitgesproken wordt.

Overigens ken ik wel een jochie dat S.ky S.even heet. Ouders waren, denk ik, in de zevende hemel? Geluk bij een ongeluk dat hij geen Seventh Heaven heet, dan...Skye hoor ik vaker maar dan voor een meisje, vind het helemaal niks. Je noemt je kind dus gewoon 'lucht zeven' .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ken iemand die heet Ocean. Spreek je uit als oceaan, als de zee dus.

Ook iemand die heet Sheena, spreek je uit alsals China.
quote:violetskies schreef op 03 mei 2017 @ 21:17:

Rolandela

Oceana

ROLANDELA?!

Wow. Af en toe kom ik hier even kijken of ik al een nieuwe naam kan toevoegen aan mijn WTF top 10:

1. Fluwelio

2. Rolandela!

Oceane is trouwens in Frankrijk een hele gewone naam. Oceana weet ik dan weer niet.
quote:queenfan25 schreef op 20 april 2017 @ 18:32:

In een tijdschrift van 2015 : d'Yquem uitspraak die -kem

Genoemd naar de wijn.

Ik ken ook een enorme wijnliefhebber die zijn dochters namen van appellations heeft gegeven. Margaux (Margot dus) en ehhh die andere ben ik vergeten. Valt qua gekke naam wel mee als je het vergelijkt met d'Yquem.
Wat eten we vanavond?
quote:makreel schreef op 09 mei 2017 @ 11:23: [...]

Genoemd naar de wijn.

Ik ken ook een enorme wijnliefhebber die zijn dochters namen van appellations heeft gegeven. Margaux (Margot dus) en ehhh die andere ben ik vergeten. Valt qua gekke naam wel mee als je het vergelijkt met d'Yquem.Ik zag in de index Afgrijselijke kindernamen en daaronder makreel. M'n zus vertelde een keer, dat er bij haar iemand op het werk heel hard begon te lachen. Op een formulier had iemand ingevuld, dat de zoon Makreel heette. Ja, dat waren mensen uit een van de vissersdorpjes rond het IJsselmeer. Haring bleek ook een voornaam te kunnen zijn.
Wauw. Gewoon wauw. Wat een pareltjes zitten er tussen. Mijn kinderen hebben gewone gangbare namen maar we korten ze wat apart af, (is zo gegroeid) en soms moet ik wel eens duidelijk maken dat het niet zijn naam is. Dus ik hoop dat "beer" ergens gewoon Berend heet, en Margaux gewoon Margot.

D'Yquem. Daar heb ik geen woorden voor. Ik weet gewoon niet wat ik daarmee moet. Is dat Afrikaans misschien?
M.akreel?? Wat erg..
quote:makreel schreef op 09 mei 2017 @ 11:23:

[...]

Genoemd naar de wijn.

Ik ken ook een enorme wijnliefhebber die zijn dochters namen van appellations heeft gegeven. Margaux (Margot dus) en ehhh die andere ben ik vergeten. Valt qua gekke naam wel mee als je het vergelijkt met d'Yquem.

Bordeaux?

Shiraz?

Merlot?

Chardonnay? (Die ken ik trouwens echt wel eentje, volgens mij)

Pinot Grigio?

Cabernet & Sauvignon is leuk voor een tweeling!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:syvon schreef op 09 mei 2017 @ 11:13:

[...]

ROLANDELA?!

Wow. Af en toe kom ik hier even kijken of ik al een nieuwe naam kan toevoegen aan mijn WTF top 10:

1. Fluwelio

2. Rolandela!

Oceane is trouwens in Frankrijk een hele gewone naam. Oceana weet ik dan weer niet.Haha Fluwelio staat ook nog steeds in mij WTF top 10, vlak boven Frankdiamant.
quote:Maechtje schreef op 09 mei 2017 @ 12:23:

[...]

Bordeaux?

Shiraz?

Merlot?

Chardonnay? (Die ken ik trouwens echt wel eentje, volgens mij)

Pinot Grigio?

Cabernet & Sauvignon is leuk voor een tweeling!

Dat zijn toch geen appellations!

OK, maar je kind Makreel noemen, dat gaat wel ver.

Ik vind het een hele eer, maar doe toch maar niet.
Wat eten we vanavond?
Ik kwam net een Enteny tegen
Silence is golden. Duct tape is silver.
Digentley!

Wat gruwelijk
Dayenne

Tiamo
Grover
Ab imo pectore
F.oppie......ook een pareltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven