Apart gedrag dochter 16 mnd

07-04-2009 19:03 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik zit met een raar probleem en ik vraag me af of meer mensen hier ervaring mee hebben en of dit normaal is.

Ben moeder van een dochtertje van 16 maanden oud. Over het algemeen een vrolijk meisje...alleen erg driftig. Nu viel mij vandaag op dat ze tijdens een huilbui (mevrouw kreeg haar zin niet ) heel bewust met haar hoofd op de grond wou bonken.

Al langere tijd heeft ze op de momenten dat ze naar bed moet moeite met inslapen en wiegt ze zichzelf met haar hoofd al bonkend tegen haar ledikant.

Jullie zullen wel denken ...waarom vraagt ze dat niet aan het CB...maar voel me al best een zeikerd aangezien ik met meer probleempjes daar ben aangekomen en wil ook niet overbezorgd overkomen.

Is dit gedrag normaal? Heeft iemand hier ook ervaring mee?
.
Hier was ik dus een beetje bang voor qwertu, dat jij (of een ander) de behoefte voelt om je te moeten verdedigen, want dat is namelijk helemaal niet nodig.

Jij bent de moeder, jij weet hoe 't werkt, want 't is jouw kind klaar! Waar 't jouw kind aangaat ben ik een volstrekte leek! Ik heb geen idee en vanuit dat uitgangspunt heb ik makkelijk praten.

Echter, zittend op de stoel van hulpverlener, ben ik geen onderdeel van de jungle en probeer ik vanuit die (comfortable) positie een oprechte bijdrage te leveren in dit topic.

Mijn reactie als moeder zou wellicht heel anders en minder 'klinisch' zijn.

Ik adviseer in mijn werk vaak 'geduld' en 'rust bewaren', terwijl ik zelf absoluut geen geduld heb!

Pffffffff het valt niet mee. Kiezen tussen 2 petten!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven