***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Goh, dacht dat het langer was Chance. Fijn dat het zo goed ging!

Ik heb een foto op Hyves gezet, maar vind de kwaliteit niet super.
Leuke foto op hyves!!

Zo te lezen hebben jullie een leuke middag gehad.

Ja Muis, ik sluit me bij Chance aan; kom op met die voorspelling voor 2010!
Wat een gaaf gezicht al die mannetjes op een rij met een mooi meisje er tussen. Het ziet er heel gezellig uit!

Muis, wat zielig dat Meesje helemaal niet lekker is. Ik zou het nog even aankijken als ik jou was maar wel goed in de gaten houden. De check van Xaloy is een goede om even te doen en veel met de neusspray in de weer. Maar als je intuitie zegt het zit me niet lekker of het klopt niet gewoon bellen. Beterschap voor kleine Mees!

Lilien wat fijn dat het zo goed gaat met jou en je zwangerschap, heerlijk dat die eerste spannende maanden nu voorbij zijn.

Laar, dat wordt even lastig 'plannen' met bevallen. Jaarswisseling, vrieskou en gladheid. Ben je er al uit ?

Hier is het ook nog steeds een ziekenboeg. Vincent ziet er uit als een vaatdoek en hangt heel de tijd op de bank of ligt in zijn bed. Van spelen komt weinig. Eten en drinken geen zin in en als hij al wat drinkt is het een slokje. Sneu voor hem, maar ook voor ons. Meet al gemist:( , nu is het vakantie zijn we aan huis gekluisterd.
Het lijkt me dat jullie een leuke tijd hebben gehad. Jammer dat het altijd zo ver is :(

Ja, muis der voorspelling, wil ik ook nog wel eens horen. Voorspel mij maar een leuke job, ik begin het thuiszitten serieus moe te worden. En zit nog maar op week 2.

Ga hier dadelijk nog eens foto's van Xander en zwarte piet op hyves zetten.
Hoe is het vandaag met Mees?

Vincent dus ook nog niet beter? Naar voor jullie allemaal!

Zo, wij gaan naar een speelafspraakje.
Wat jammer dat er twee zieke kindjes zijn rond de jaarwisseling. Ik hoop dat ze snel beter zijn !!

Laar : ik hoop dat je niet op gladde wegen naar het ziekenhuis zal moeten gaan!

Heb zonet de groepsfoto bekeken van de kindjes. Die is wel erg leuk !!

Hier aan het hopen dat mijn vakantie naar center parcs nog kan doorgaan. Dus meer aan het hopen dat ik een goede werkgever vind die dat toelaat. Anders gaan vriend en Xander alleen.
Mag ik mijn voorspelling voor Laar nog aanpassen? De reden is tweeledig:

1. Het wordt koud en glad.

2. Ik heb Laar gezien.

Laartje, hierbij zeg ik dat je op 4 januari gaat bevallen! A. is ook tijdens extreme gladheid geboren (het was letterlijk bumperbotsen om bij het ziekenhuis te komen!) en dat was op mijn voorspellingsdatum voor jou! (31 jaar geleden weliswaar)

Esan, beterschap voor Vincent!

Hier is het ook nog ziekenboegerig; Mees is een beetje beter en kan weer lachen, maar is nog zo moe als een hond. Steijn en Huug slapen zich ook drie slagen in de rondte en zijn niet ziek, maar ook niet fit. En moeders? Dat arme mens is sinds vannacht ook ziek! Ik ben gewoon grieperig en heb overal pijn, maar dat gaat wel weer over. Het is alleen een beetje jammer dat A. eindelijk eens vrij is en dat we allemaal leuke dingen wilden doen met de knulletjes, maar dat gaat nu niet.

Willen jullie weer een voorspelling? Leuk! Ik ga straks even de runestenen, tarotkaarten en mijn glazen bol opzoeken, dus de voorspelling voor 2010 volgt! (heeft iemand nog mijn, overigens briljante, voorspelling voor 2009? Ik ben wel benieuwd wat ik toen had gezegd!)
Wat balen dat jullie allemaal niet fit zijn muisje.

Hier is het weer hopen dat het snel 6 januari is dan krijg ik nl mijn uitkering. Heb geen cent meer met al die uitgaven van de feestdagen.
..

Ik ben al drie keer een post begonnen - krijg het niet voor elkaar!

MOrgen weer een poging!
Jeetje wat is het hier stil, ik wacht vol ongeduld op de voorspellingen van muis. Maar ik denk dat zij zich nog aan het concentreren is op de glazen bol
Huh Xaal, wat is er aan de hand?

Een stelletje kwajongens hebben onze brievenbus gemold! Wij hebben de brievenbus aan de straatkant, aangezien onze voordeur te ver weg zit voor de postbode. (valt wel mee in het echt) Ik lag te slapen toen ik ineens een knal hoorde en A. vloekend en tierend naar buiten hoorde rennen. Wat bleek? Dat canaille heeft vuurwerk in onze brievenbus gestopt met het gevolg dat dat ding nu aan diggelen ligt!

Jemig, denk je in een nette buurt te wonen in tegenstelling tot onze oude buurt, krijgen we dit! Oké, onze oude buurt was niet echt de beste buurt van de stad (vooral achter ons was heel slecht), maar er was wel een enorme sociale controle en dit soort "kwajongensstreken" gebeurden niet, aangezien een kind dan gelijk de rest van de buurt op zijn nek had! Overigens ken ik dat uitschot dat onze bus gemold heeft wel van gezicht en weet ik dat ze niet bij ons in de straat wonen, maar toch. A. heeft een melding gemaakt bij de politie en ze gaan naar Bureau Halt als we ze in de kladden kunnen grijpen.
Ik heb het gewoon even druk Muis, kom niet aan normale posts toe. Kan je wel vertellen dat ik gezocht heb naar je voorspelling, maar die is absoluut lastig te vinden: april 2008 is op blz 668 van het eerste topic, ergens tussen blz 668 en 1400 zit die dus.

Eeehh. Iemand zin om te zoeken?
da's kut van je bus.

Sorry.

Ik schreef die zin op en moest lachen.

Ben aan het oliebollen maken.
Ik zwaai even. Drukke dag; eerst een speelafspraak, toen een klusdag met schoonouders (ik heb vooral aangemoedigd en ben wat muurdingen voor Puk gaan halen, maar toch).

Wat gaan jullie allemaal doen met oud en nieuw?
Laar, aanmoedigen is ook zwaar, net als delegeren! (ben benieuwd of A. het met me eens is...)

Wij gaan morgen naar vrienden van ons en opa past op de jongens. Ik ben niet van plan om laat naar huis te gaan, aangezien het toch een kwartier lopen naar huis is en ik niet hoop dat mijn knulletjes over de rooie gaan vanwege het vuurwerk. (vrienden woonden vroeger recht tegenover ons en toen vond ik het toch wat makkelijker om de jongens bij de oppas te laten met Oud en Nieuw.)

Wat ga jij doen?
Wij hebben een feestje bij de nieuwe opdrachtgever van C. Ze hebben 4 kinderen waarvan 2 nog jong genoeg zijn om leuk te zijn voor Robbel. We nemen z'n bedje mee en oliebollen :-) Hij is Nederlander en investeert veel in het opbouwen van een vuurwerktraditie in Zwitserland! (ik haat vuurwerk maar ik hou van opdrachtgevers!)
quote:Xaloy schreef op 30 december 2009 @ 21:35:

(ik haat vuurwerk maar ik hou van opdrachtgevers!)

We hebben wat vrienden uitgenodigd. Een paar gaan naar een feest en gaan om half 11 weg (prima) 1 stel blijft over, maar het meisje is zwanger en wil ook vroeg aftaaien (ook prima).

Vorig jaar sliep Puk in DL door keihard vuurwerk heen dat een verdiepinging onder zijn raam werd afgestoken. Hopelijk dit jaar weer!

Swiss, veilig thuis gekomen?
Delegeren is inderdaad ook heel zwaar Muis!

En nu duik ik mijn bed in. Ben gaar.
Verveelde me vanavond, vriend is op stap enIk heb trouwens mijn glazen bol en tarotkaarten uit het stof getrokken en hier is de April 2007 Nieuwjaarsvoorspelling voor 2009!

*Witch maakt haar opleiding af en vindt een baan.

*Spitsmuis wordt niet zwanger, ook niet per ongeluk. Haar drie mannetjes ontwikkelen zicht tot de leukste kinderen die er zijn. (ik kan er niets aan doen, de tarotkaarten zeggen dit!)

*Drop krijgt een jongen, maar de naamkeuze gaat niet zonder slag of stoot. Droppie Dropster gaat eigenlijk voor namen als Melchior en Cazimir, terwijl manlief Rodney wel aardig vindt klinken. Gelukkig krijgt de baby wel een naam waar iedereen mee kan leven en gaat hij niet naamloos door het leven!

*Kaj groeit als kool en is zo lief, dat alle meisjes achter hem aan waggelen. Lilien weet niet helemaal wat ze van deze Casanova-acties moet denken! (en wij liggen in een scheur)

*Esan "klust hard door voor een beeb" (barf) en studeert zich drie slagen in de rondte. Alle inspanning wordt beloond!

*Lievelust werkt zich het schompes, maar gelukkig vindt vriend een baan waar hij zich goed bij voelt. Kijk wel uit dat je niet overwerkt raakt!

*Swis, de kaarten laten goed nieuws zien in februari! Finn timmert Hugo hard op zijn hoofd, maar Huug laat zich niet kennen en geeft een hengst terug. Even lijkt het erop dat Finn en Hugo ruzie krijgen, maar ze praten het uit ("zeg maar sorry en geef elkaar een kusje") en zijn ineens de dikste vriendjes.

*Robbie gaat als een tiet en praat iedereen de oren van het hoofd. Xaloy is blij dat ze een nieuwe baan heeft gevonden en trekt een lange neus naar haar oude werkgever.

*Mich, goed nieuws! De glazen bol orakelt dat 2009 een jaar wordt dat je zwangerloos door gaat brengen!

*Ick, volgens de rune-stenen ga je toch echt pas in 2009 bevallen. Met een beetje mazzel komen er geen ambulances, brandweermannen en meer van dat soort ongein aan te pas! Meisje is prachtig en Ruben is een trotse broer.

*Framboosje, ook voor jou geen zwangerschap dit jaar. Kom voor jezelf en je kinderen op als je denkt/voelt/weet dat dingen niet altijd even eerlijk gaan! (ik verzin het ook niet hoor!)

*Fachat gaat met Ole naar de kapper. Ook met Kaj, trouwens. Een paar hobbeltjes hier en daar, maar alles wordt uitgesproken met Fachman en jullie leefden nog lang en gelukkig.

*Leen is nog steeds dozen aan het uitpakken, maar dat komt omdat Luna "helpt". Alles wat jij uit een doos haalt, stopt Luna er weer in! Tja, dat schiet niet op, maar je woont in ieder geval wel lekker ruim.

*Noah krijgt een broertje. (maar dat wisten we stiekem al!)

*Zahra en Yasemin worden de dikste vriendinnetjes en Zahra gedraagt zich echt als "grote zus". Ze leert Yasemin allerlei kattekwaad (koekjes "vinden" en dergelijke) en het is onduidelijk of je daar nu zo blij mee moet zijn. Nou ja, ze slaan in ieder geval niet elkaars hersens in! (en dat is ook wat waard!)

*BM, ook voor jou geen zwangerschap in 2009! Gijs gaat steeds meer op Koen lijken en speelt net zo graag buiten. Fijn, al die modderpoten in je pas gesopte gang! (troost je, Spitsmuis heeft hier ook last van) E. zal geen last krijgen van fysieke ongemakken (als een kapotte knie) krijgen! Woehoe!

*Laartje, Laartje toch! Voor jou zit er geen mooie werkkamer in dit jaar, maar gelukkig weet je een hoop zomerkleding te kopen in de uitverkoop, zodat je je kantoor niet uit zweet.

Dat was 'm voor dit jaar! Ik orakel niet meer! (hoop dat mijn toekomstvoorspellers niemand tegen het zere been hebben geschopt. If so, sorry!) de meiden slapen.
Ben ook weer thuis!

Na een reis waarbij we alleen maar regen hadden (is echt vervelend op de Duitse wegen), bleek in Schaffhaussen een stuk van de snelweg afgesloten te zijn. 30 min van huis, en daar 1.5 uur over doen! Bah, bah, bah.

Maar, de eerste was is gedaan, mijn eerste zelfgemaakte juice thuis heb ik gehad, Finn ligt lekker te snurken (was trouwens weer eens super de hele reis), en wij duiken ook ons bedje in.

Haha, geweldig die voorspellingen van vorig jaar. Sommige dingen zijn echt uitgekomen! Ben nu al benieuwd naar de voorspellingen voor volgend jaar.

Laar, hoe ging het vandaag allemaal, zijn je schoonouders nog langs gekomen?

Muis, beterschap voor jezelf en voor Mees.

Micha, so sorry voor de rotzooi, hoop dat het allemaal nog een beetje snel opgeruimd was. Nogmaals dank voor de uitnodiging!

Finn is trouwens vanaf A'dam wakker gebleven tot 5 min voor we bij mijn vriendin gisteren waren. Daarna was hij de hele avond gezellig tot 20.15, toen zakte hij door zijn hoefjes. Snel luier, melkje enzo en teruggereden. We hadden gelukkig net geen ijzel. Sneeuw op de laatste paar km, maar sneeuw vind ik niet zo erg.

Nu ga ik slapen, tot morgen.
Ha, leuk Chance! Goed gedaan! Het klopt allemaal best wel :-)

Muis, wil je voor ons voorspellen dat we een babymeisje krijgen eind 2010 ? Of speel ik nou vals?
Nog altijd geen voorspelling. * Witchke55 wordt ongedurig

(grapje)

Hehe zijn we al in 2010 morgen, wat gaat het snel, over 2.5 maand is Xander weer jarig. Loopt als een trein. Voor mij was het wel een emotioneel jaar. De dagbehandeling, de opname in mei. Maar vooral de genezing van de depressie. Wat ben ik nog altijd trots dat ik zonder AD kan.

Xaloy ik hoop dat je wens uitkomt en jij in december een mooi meisje krijgt.
Hallloooooooooooo, iemand hier?? Wel erg stil hier, zijn jullie voorbereidingen aan het doen op het oudejaarsdiner ofzo??

Vriend komt om 1530 u thuis, dan gaan we nog een filmpje of 2 halen in de videoshop en om 18 u gaan we een fonduutje doen. Morgen gaan eten bij schoonouders. Xander wacht dus nog menig cadeau !
Hier is ie dan! De enige echte voorspelling voor 2010! Wat hebben de sterren voor je in petto dit jaar?

Witch Geduld is een schone zaak! Je vindt een leuke baan en alle inspanningen worden beloond. Xander heeft het naar zijn zin op school en alles gaat van een leien dakje.

Spitsmuis Geen zwangerschap in 2010! Het schrijven komt van de grond en je gaat freelance aan de slag. Mocht dit niet gebeuren, dan ga je iets heel anders doen. De sterren verklappen nog niet wat! (k*tsterren.) Steijn, Hugo en Mees blijven stabiel en alles loopt op rolletjes thuis.

Drop Dit wordt jouw jaar! Je vindt een nieuwe baan, je huis staat er fris bij en je bent vrolijk en optimistisch. Fleur en Luuk zijn dol op elkaar, maar slaan elkaar af en toe de hersens in. Geduldig als je bent, weet je hier goed mee om te gaan.

Lilien De zwangerschap gaat hartstikke goed en Kaj wordt een trotse grote broer. Je krijgt een jongen. Of een meisje.

Esan Geloof het of niet, maar Vincent gaat geweldig slapen vanaf januari! Kijk uit dat je niet te dik wordt van alle taart die je haalt om het te vieren. (ik verzin het ook niet! Dit is wat de kaarten zeggen!)

Lievelust Het wordt nog even afzien met werken, maar het tij gaat keren! Hoe kan ik nog niet verklappen, maar al je inspanningen en stress worden beloond! De stenen raden je aan om een weekend met M weg te gaan om even tot elkaar te komen, maar daar zit geen haast bij. Meisje gaat ondanks alles best goed!

Swissie Afgelopen jaar was een kankerjaar, maar dat geldt niet voor 2010! Je verhuist lekker, Finn vindt het helemaal geweldig in zijn nieuwe kamer en je moet gewoon gezond blijven!

Xaloy Oe, dat ziet er goed uit! C. krijgt steeds meer opdrachten en moet uitkijken dat hij niet verzuipt in het werk, Robbies achterstand blijkt mee te vallen en hij komt er wel en jij...jij gaat het geweldig doen! Nieuwe baan (gastouder? Iets anders met kinderen?) ligt in het verschiet! Kijk alleen wel uit dat je jezelf neit overbelast en neem op gezette tijden je rust. Aan het einde van het jaar krijg je een prachtig babymeisje en wordt Robbie een knoepert van een broer!

Mich Ook voor jou geen zwangerschap in 2010! Het freelancen gaat lekker en je kindjes gedijen goed, dus alles ziet er goed uit. Ook heeft S. ineens veel minder borrels dit jaar!

Icke Het gaat goed, maar verder laat de glazen bol weinig zien. Stom ding! Ik heb hem nog zo goed opgepoetst!

Framboos Je webwinkel gaat als een tierelier! Goed zo! Je beschikt over een geweldige ondernemersgeest en schopt kont!

Fachat Jawel, een nieuwe baan ligt in het verschiet! Het zou wel eens iets heel anders kunnen zijn dan dat je verwacht...(wat is mij ook een raadsel!)

Chance Bij jou heb ik weinig te melden en dat is alleen maar positief! Geen zwangerschap, baan blijft hetzelfde, kindjes blijven mooi en lief, dus alles gaat goed. Houden zo!

DN Voor jou geldt hetzelfde als voor Chance: weinig te zien, dus alles gaat zijn gangetje! Mooi zo!

Layla Oe, je moet geduld hebben. Het komt allemaal goed met werk, maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Sta op je strepen en je geduld wordt beloond! Wellicht een nieuwe baan?

BM Onze BM gaat als een trein! Iedereen is tevreden over je zowel thuis als op het werk, dus je bent goed bezig! Ook bij jou is er geen nieuwe zwangerschap te zien! Kijk wel goed uit met Gijs; hij is zo charmant en ondernemend, dat je zwembadjes goed in de gaten moet houden!

Laar Op 4 januari krijg je een meisje: Doris. (vertel me dat je toch echt een andere naam in gedachten hebt!) Door is een leuk en pittig ding, maar jij moet zorgen dat je aan je slaap komt! Geen gesjouw met bedden, J. moet maar eens wat eerder thuis komen elke dag en Puk is beretrots op zijn zusje!
Shit! Ik was bezig met het geboortekaartje, maar het moet natuurlijk Doris worden!

eh...genoeg slaap?? Dat heeft toch vooral te maken met mezelf? Klenie Doris is toch gewoon een slaapkop? Kijk nog even in die bol Muis...!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven