***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
zwaai zwaai..

Druk dagje. Vandaag naar de kerstviering op mijn werk geweest. Heel gezellig om iedereen weer te zien en Gijs heeft zich voorbeeldig gedragen. De schat..

Layla: Klinkt pijnlijk van je borst. Hopelijk krijg je de plek snel weg.

Lievelust: Wat naar van je vriend. En dat afreageren op Daan is helemaal moeilijk. Je kunt zo weinig hebben als je slecht in je vel zit en dan heb je ook wel eens een kort lontje naar de kids. Ik wil mezelf er ook wel eens op betrappen.

Laar: Fijn dat het gelukt is met de boots. Snel op mp na de wintersport.

Muis: Lekker dat het je lukt om het allemaal een beetje te handelen. En dat aandacht vragen herken ik wel. Maar ff een vraagje. Vind je het leuk als wij vrijdagmiddag heel ff om het hoekje komen kijken? Ik ga namelijk naar mijn broertje in D. en zou heel ff langs kunnen komen. Als het niet uitkomt of je zit er nog niet op te wachten moet je het zeggen hoor!

Fachat: Gaat het alweer iets beter thuis. Hopelijk kunnen jullie in de volgende vakantieweken weer een beetje op één lijn komen. ff gezin qualitytime.

Swis: Jij bent ook aan het aftellen voor de reis naar NL. Niet te hard meer werken hoor!

Ik heb trouwens een gaaf skipakje voor gijs gekocht. We gaan waarschijnlijk niet eens op wintersport al wil ik wel, maar vriend denkt daar anders over. Het skipak is al binnen. http://www.kkw-kinderkleding.nl/images/ ... skipak.jpg Hij moet nog wel heel ff groeien, maar het gaat goedkomen. Vandaag namelijk op het cb geweest en ons reusje is 57 cm en weegt alweer 5970 gram.

Tot morgen meisjes
Fijn Lara! Hebben jullie ook al een vakantie gevonden, of kom je gezellig naar de meeting?

Wij gaan trouwens vrijdag morgen rond 8.30 weg. Als het goed is sneeuwt het morgen de hele dag nog, maar vrijdag niet meer. Er ligt hier echt een mega-pak sneeuw! Nog nooit zoveel in de stad gezien.

Ik denk dat Finn en ik morgen een sneeuwpop gaan bouwen.

LL, moeilijk, moeilijk. Ik kan me enorm goed voorstellen dat je man baalt, maar hij kan het natuurlijk niet afreageren op jou en de kids. Het is een moeilijke situatie, maar dat begrijpt Daan natuurlijk niet. Heel veel sterkte.

Leuk ski-pak BM! Zet je weer wat nieuwe foto's op hyves?

Lief dat Gijs zo zoet was. Is het over het algemeen een rustige baby?

Ik ga naar bed, morgen weer een lange dag met voorbereidingen, werk en Finn. Tot morgen.
goedenmorgen
Typ met 1 yhand. Later reageer ik op iedereen.

BM, gezellig! Laat maar weten hoe laat!
hier ook ff een eenhandige mama

muis leuk ik denk morgenmiddag rond een uur of vier (ga ik rijden na koen zijn slaapje)

ga zo babyzwemmen met de jongens. het is afzwemmen en ik wil koen niet zijn guppy 3 diploma ontnemen

tot later
gezellig Muis en BM.

Wow guppy 3, Koen gaat als een speer zeg!

Jeetje, ik hoop dat we morgen wegkomen, we raken bijna ingesneeuwd. Het sneeuwt nog steeds. Sneeuw zover het oog reikt! Het lijkt wel een skigebied hier. Er ligt minstens 15 cm op ons balkon! Alle takken van de bomen hangen vanwege het gewicht, het is echt schitterend!

Finn slaapt weer (om 7.30 met een flesje weer in bed gelegd). Hij heeft gisteren heerlijk op de creche gerend en kan nu weer thuis crashen. Lekker zo'n kind.

Makkelijk ook, want zo kan ik snel wat dingen doen voordat hij wakker wordt.
LL: he bah wat naar. Natuurlijk zit je vriend in de put en ik kan me ook voorstellen dat hij dan een korter lontje heeft, maar het op Daan afreageren is natuurlijk ook zielig. Moeilijk voor jullie allemaal dus. Sterkte!

BM: wat een lief skipakje!! Waarom wil je vriend eigenlijk niet skien? Vindt hij Gijs nog te klein?

En hoe doe je dat met zwemmen dan? Blijft Gijs gewoon lief in de bugaboo liggen terwijl je met Koen in het water ligt?

Wow, wat een sneeuw Swiss! Dat moet prachtig zijn! Wel vervelend met naar NL rijden. Hoe zijn de voorspellingen?

Er is van 11-12 kerstlunch op de creche voor alle kinderen, maar Puk moet echt om half 11 naar bed. Net al een blokje om gegaan. maar meneer was bloedchagrijnig dus dat schoot ook niet op. Ik heb hem nu (geheel tegen mijn principe) voor Hopla gezet om het laatste kwartier te overbruggen. Hopelijk slaapt hij na de lunch goed, want ik ben zelf ook hartstikke moe en heb vanavond nog een etentje.
*hele, hele, hele lelijke woorden* ik fietste 3 (!!) meter op de stoep voor het kdv en toen kwam er een vijftienjarige (ofzo) politieagent aan en gaf me een boete van e35,-- . Zucht!
Oh laar... die hele lelijke woorden kan ik me voorstellen. Dan heb je echt de neiging om te zeggen. Ga boeven vangen ofzo.

Koen is geslaagd!!! Hij vond het weer helemaal leuk in het zwembad. En dat terwijl hij thuis sinds een week niet in bad of onder de douche wil. Ik hoop dat hij dat nu ook weer wil.

Gijs heeft in zijn maxicosi heerlijk liggen kijken. Het is echt zo'n zoet jongetje. Heerlijk.

Vriend wil niet op wintersport omdat hij zelf nog niet helemaal durft met zijn knie en gijs is misschien wat klein. Daarnaast kunnen we als we met zijn 4tjes gaan niet samen skieen. We moeten dan nog op zoek naar 'slachtoffers' om mee te gaan. Ik ga nog maar hard mijn best doen hem te overtuigen, want Gijs moet toch zijn mooie skipak wel aan.

Swis: Het klinkt mooi bij jullie. Jammer dat je moet autorijden, want dat is veel minder leuk met kerst.

Wij hebben gisteren als kerstpakket een digitaal fotolijstje gehad. Leuk! Ga foto's uitzoeken en dan ga ik ook heel snel een update op Hyves plaatsen.
quote:lara1978 schreef op 18 december 2008 @ 11:11:

*hele, hele, hele lelijke woorden* ik fietste 3 (!!) meter op de stoep voor het kdv en toen kwam er een vijftienjarige (ofzo) politieagent aan en gaf me een boete van e35,-- . Zucht!

Whaaaaat!!!!! Dat doe ik ook altijd! Juist omdat de weg voor het KDV bij een stoplicht is, dus en beetje gevaarlijk.

Wat sneu zeg!! en ja, die politie agenten van tegenwoordig...wat een broekies!! (of zijn wij zo oud?)

Breek ff weer in, we zijn hier nog steeds met zijn allen snot en snot verkouden, en door liv haar geblaf (nu alweer 5nachten lang)

liggen we ook nog eens met z'n allen wakker!

Ben een dweil, en totaal niet productief, op geen enkel gebied!!

Maar doe nu toch even een forum poging (terwijl ik bijna verdwijn in de rotzooi hier in huis)

Fachat, hoe is het nou meid? Ik schrok wel even van je verhaal!

En dan kan je door je kids er ook nog eens niet de tijd voor nemen...Hebben jullie al inmiddels een goed gesprek gehad?
Trouwens laar, wel in beroep gaan tegen die bekeuring!! Zeg dat de agent in kwestie niet goed gekeken had ofzo...Of dat de situatie op de weg zo belemmerend was dat je wel even op de stoep MOEST fietsen....bedenk iets, en teken bezwaar aan!

BM gefeliciteerd met je waterratje!!!! Stoer van je dat je met 2 kids naar het zwembad bent geweest!! alleen? wauw, echt knap!
Layla hoe is het met je borst??

Wat ontzettend lief wat zahra deed! flesje teruggeven en zwaaien!Zoooow zoet!!
BM is een digitaal fotolijstje echt zo leuk? En zit er een snoer aan? En moet je hem ook uitzetten enzo?

Leek mij wel wat voor mijn oma die binnenkort 90 wordt.

Bij de blokker is hij nu in de aanbieding

Mijn kerstkado was best leuk trouwens! Een ''pluim'' van 75euro. Ik wil hem besteden bij Rituals.

Ook kregen we een BCC kado pas van 225euro!!!Dit ter ere van omzet target...

Tja, de kado's bij mijn oude werkgever zal ik missen..

Wat waren jullie kerstpakketten??? van jezelf, of van manlief? vertel!
DN buikgriep wat vreselijk!!! Hoe is het nu met je dan?? Ik heerst ook weer vreselijk, hoor het constant om mij heen.

En dan je ventje ook nog eens zo ziek!! sterkte daar!!

*sorry voor mijn meerdere posten, maar doe vandaag alles even in etappes!)
Framboos: Het digitale lijstje van mij heeft wel een snoer. Je stopt er een (volgens mij) sd kaartje in en dan moet je m ff instellen en dat laat hij doorlopend foto's zien. En er zit een afstandsbediening bij waarmee je hem uit kunt zetten.

Wel stoer als je oma dat kan handelen. Al hoeft zij alleen de aan en uit knop te weten als jij een kaartje met foto's maakt.

Dat was trouwens ook onderdeel van ons kerstpakket een sdkaartje van 2 GB.

Jouw ex-werkgever is echt goed qua bonussen. Een vriendinnetje van mij werkt er ook en ging in ieder geval een babyfoon kopen van de bcc-bon. Vorig jaar hadden jullie toch een ipod of is dat alweer twee jaar geleden?
hier geen kerstpakket, doen ze niet aan.

En het erge is, tot op heden geeneens een relatiegeschenk. Belachelijk!!! Ik baal, baal, baal. Heb dit jaar enorm veel nieuwe investeringen gedaan, dus verwachte wel wat leuke dingen (flessen wijn etc).Niks dus.

Ik zit te dubben of ik nog iets moet kopen voor de dames van de creche. Zag dat sommige ouders een soort kertpakket gaven. Zat zelf eigenlijk te denken aan of een hele grote doos Merci per persoon, of een klein doosje Merci en een flesje bubbels. Een kerstpakket is bijna net zo duur, maar dan moeten ze het verdelen, schiet ook niet op.

Enige is, tijd! Gaan morgen weg, moet nog werken, moet Finn verzorgen, moet alles voorbereiden etc, etc.

Oh ja, en ik heb nog niet alle kerstkado's dus ik moet ook nog kijken waar ik wat kan kopen in NL.
Oh, ik heb ook zo'n digitaal fotolijstje. Gebruik hem alleen niet, want collega wees me op de hoeveelheid electrischiteit die dat ding gebruikt. Heeft hij natuurlijk gelijk in.

Het zijn wel meestal kleine knopjes om te bedienen.
BM thanx voor de uitleg want ik was nog in dubio...Dus als ik

(ehh mijn broer maken we er maar van) de boel instaleer, dan kan zij het ding met 1 knop aan en uit zetten zeg jij?

Klinkt prima toch? Wauw ga meteen mijn broer bellen voor overleg!!!

Swiss geen kerstpakket??? bah!! en krenterig, en stom!!

wat lief dat ouders dat gaven aan de creche leidsters!

Vind een doosje merci een goed idee!

Doen mensen dat hier ook??? Vind het ook leuk om zoiets te doen voor ze..Ze zijn altijd zo lief voor Tommy!
quote:swissie schreef op 18 december 2008 @ 12:43:

Oh, ik heb ook zo'n digitaal fotolijstje. Gebruik hem alleen niet, want collega wees me op de hoeveelheid electrischiteit die dat ding gebruikt. Heeft hij natuurlijk gelijk in.

Het zijn wel meestal kleine knopjes om te bedienen.

ajoh mijn oma zit in een bejaardentehuis dus zal de stroom wel all in zijn!

*En toen was de electriciteits rekening van het huis ineens torenhoog, en niemand begreep hoe dat kwam! behalve mijn oma met dr stroomvreter!! *
BM, gefeliciteerd met de zwemdiploma van Koen! Wat lief dat Gijs gewoon in zijn MC gaat zitten kijken. Ik moet zeggen dat Yasemin het ook niet erg vindt in de MC, ze ligt meestal lekker te slapen.

Laar, wat balen van die bekeuring zeg, echt l*llig van die agent om je voor zoiets te bekeuren, 3 meter op de stoep rijden pffff, ik zou zeggen, ga toch boeven vangen.

Framboos, wat fijn zo'n Pluim van 75 euro en kadobon van BCC, wij hebben dit jaar een bescheiden pakket gehad, een soort shopper van Esprit met daarin een geurkaars van Blond, een douchegel en scrub van Rituals, een doosje met 3 Australian bonbons, een flesje likeur (no. 43) een spiritueel boekje en een tijdschrift (in mijn geval de Sonja, hint hint hahaha).

Vandaag met Yasemin naar het cb geweest, ze is ruim 6 ons aangekomen sinds vorige week! Ze weegt nu 4960 en is 55 cm lang. Volgens mij is ze langer dan Zahra, dat idee had ik al omdat ik bij de geboorte vond dat ze er dunner uitzag dan Zahra, terwijl ze zwaarder woog. Ik ga straks ff in haar groeiboekje kijken.
layla wat een heerlijk kerstpakket kreeg jij *typ met 1hand ivm fles dus geen leuke smileys en uitroeptekens*

Klinkt bescheiden, maar bij elkaar opgeteld is het best wat waard...pfff wat die bonbons alleen al per stuk kosten...

Tja ze zitten ook met de belasting max. he...dat is rond de 70euro...)-: stomme regel.

fijn dat y zo gegroeid is (uitroepteken) vergelijken met je andere kind is leuk ja
die geurkaars van blond heb ik trouwens ook...heerlijk
haha iedereen typt met 1 hand tegenwoordig. Yasemin ligt in de box te slapen, dus ik kan even met 2 handen typen. Ga wel ff proberen een uurtje te pitten en wil ook nog ff langs Prenatal om nog een extra slaapzak voor Zahra te halen, ze heeft er nu 2, maar dat is niet handig ivm wassen, ze heeft er op het kdv ook 1 nodig natuurlijk.
Wat zoet dat Gijs zo lief heeft gewacht bij het zwembad! Goed hoor, dat je dat gewoon doet.

Layla: leuk pakket zeg! Moet je trouwens een eigen slaapzak meenemen naar de creche? Puk heeft daar gewoon een eigen, die van hen is.

Ik ben al bijna bijgekomen van die boete. Ben ook heel boos geworden en gevraagd of er echt niet iets beters te verzinnen was om te doen en of die kerel zijn tax voor boetes in 2008 nog moest halen ofzo. Kreeg ook nog een waarschuwing omdat ik geen ID bij me had. Pfoe.

Zo, ik heb net cassata (vanille-ijs met frambozen, pistache, amaretto en krenten) gemaakt en ook toffees. Mijn vader komt kerstavond eten en dan heb ik dat vast gedaan. Ik vind mezelf dus heel erg georganiseerd.

Zo, Puk ligt op een oortje, ik duik ook heel even mijn mandje in.
Swiss goede tip! Ik heb net bij de Aldi even een paar doosjes merci gehaald voor de creche leidsters! Kaartje erbij klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven