*April 2009! deel 2*

20-03-2010 14:09 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2009 deel 1

En hier gaan we verder!

Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer404e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita292e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou401e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Nieuws Asjemenou Laurens geboren op 17-07-2011 NoerieKateFlodderGoed op weg met mogelijk nieuwe baan!Elmanitanever ending story....Ruma onze eigen supermama
Gwen heeft haar verjaardag al gevierd! Wat een lekker blij koppie heeft dat meisje toch! En veel haar al!

En ze vierde het samen met Fynn? Goed verwend dus! Leuk hoor! Drukke dag gehad?
Allereerst gefeliciteerd voor alle al jarig geweest zijnde kindjes!

Beertje & Sofia, leuke foto's! Hopelijk is Beertje zijn waterpokken weer kwijt? Was ie erg zielig?

En Gwen is morgen aan de beurt om jarig te zijn, een hele fijne dag alvast!

Wat een mini-mensjes zijn het allemaal, fantastische kindjes. Mijn huisarts zou zeggen 'echte Pampers babies' wat ik opvat als 'ze kunnen zo in de reclame'.

Hier ook alles kits. Zijn al weer vrij goed gesettled in ons nieuwe huis en het is heerlijk! Eindelijk de ruimte, eindelijk een tuin(tje), eindelijk Isa een eigen kamertje, dat vind ze leuk!!! Het is echt een kleine meisjeskamer met allerlei stickers op de muren en ze wijst naar alles en roept dan heel hard 'ah ah' of 'deh deh'. veel meer komt er nog niet uit, alleen papa kan ze ook al zeggen. Lopen gaat wel steeds beter, rustig zitten is er nauwelijks meer bij, ze sleept ons gewoon mee aan de hand en dan moet er gestapt worden. Zo lief! voor die trotse blik die ze dan heeft doe ik alles... Ben echt helemaal blij, vooral nu het lente begint te worden. Om ons heen wonen ook alleen maar gezinnen met kleine kindjes en er wordt wat afgespeeld, zo leuk.

Isa was ook beetje ziek afgelopen week, ze had hand, voet en mondziekte (soort mond en klauwzeer) en had allemaal zweertjes in haar mondje. Ze was niet heel erg ziek alleen deed al het eten en drinken pijn dus dat liet ze staan. En werd dus weer wakker s nachts. Dus weer terug naar de nachtelijke melkflesjes. We waren net afgebouwd van de melk tot op de ontbijtfles na. Gisteren en vandaag heeft ze weer ouderwets goed gegeten dus ik heb goede hoop dat het weer beter is nu.

Moet alleen zelf even wennen aan reistijd, doe een opdracht in Den Haag en we wonen nu in het Gooi, dus dat is 1 a anderhalf uur (enkele reis). Gelukkig doe ik dat maar drie dagen in de week, dat is nog net te doen. Moet maar op zoek naar opdracht wat meer midden van het land nu.

Hebben jullie al vakantieplannen? Wij willen de laatste twee weken van juni naar Noord Italie, iemand tips voor een leuk huisje met zo'n kleintje?
Goh asje, dat is idd een tijd zeg die reis !! Leuk dat je helemaal naar je zin zit nu in huis !! Lekker hè als het achter de rug is ?? Wat een drukte is dat.....

En al papa en stappen ?? Knap hoor !!

Morgen moeten wij voor de 11 maanden prik. Ben benieuwd want hij eet als een dijker. Pfffff. Die avond fles zie ik er ook niet snel af gaan hier !!

Wij gaan 3 weken naar Tsjechie naar een klaar staande vouwwagen. Wel kamperen maar weinig sjouwen. Heeeeerlijk !!
Hoera voor Gwen!!! Vandaag 1 jaar!!!! Gevierd heb je al, maar vandaag mag het nog even dunnetjes over.
Morgen is Anne jarig. En wat is het jaar voorbij gevlogen. Ik word er een beetje melanchonisch van...Van zo'n kleine hulpeloze zuigeling naar een parmantig dametje met een behoorlijk willetje en dat laatste had voor mij nog niet echt gehoeven .

We vieren het ook morgen, dan krijgt ze haar eerste stukje taart en mag naar hartelust knoeien. Dat deden de jongens ook en het waren de leukste foto's! Van ons krijgt ze een Hello Kitty rugzakje en boterhamdoosje en nog zo'n speelhuisje (roze !) met lampjes en geluidjes. Het leukste speelgoed vindt ze nl. nog steeds de speelgoedkist leegruimen, haha
@Noerie: hier dus hetzelfde slaapprobleem met Anne. Vannacht was ze weer aan het spoken: ze had een poepluier (ze krijgt al 2 kiezen door, dus stel je maar voor hoe die luiers eruit zien...) en nadat ik haar had verschoond om 3 uur 's-nachts vond onze freule dat het wel gezellig was met mama midden in de nacht en wilde dus niet gaan slapen. Ze zette het op een krijsen toen ik wegging en ze was dus echt BOOS. Zelfs manlief werd er wakker van, .

Eergisteren bij de HA geweest, hij denkt dat M. gewoon niet graag naar school gaat en zijn "woede" dan thuis uit door soms zo ontzettend onvoorspelbaar en onhandelbaar te zijn. Hij heeft ons doorverwezen naar de psycholoog bij onze HA-post en zij zal contact met ons opnemen om een afspraak te maken voor de doorverwijzing naar de kinderpsycholoog. Hij vond wel dat ik hem het liefst moest laten overgaan naar groep 3, vooral als hij o.g.v. de toetsen doormag, anders zou zijn gedrag nog erger kunnen worden....

@Asje: fijn om nu in een ruim huis te zijn, alleen jammer van de reistijd. Het is inderdaad nog net te doen, maar ideaal is anders. En een stappende en papa-zeggende Isa. Stoer! En dan ook nog eens zo ziek geweest, mond- en klauwzeer is hier bij ons welbekend en zeer gevreesd (wij hebben melkvee), arme meid!

@Beer: arme Beertje met de waterpokken. Is hij er erg ziek van? Anne heeft ze al gehad en hopelijk krijgt ze ze niet nog eens. Verder wel leuk zijn 1e verjaardag gevierd?

Zo, ik ga met manlief de slingers ophangen!

Fijn weekend nog!
Gefeliciteerd met Gwen en Anne !!

En Ruma, wil jij dat ook ?

Pepijn heeft zijn prikken weer gehad. Is 11,6 kilo schoon aan de haak . Wat jullie zeggen, het is verwondelijk dat hij zo vrolijk is terwijl hij vaak zat aan zijn oor zit en met zijn hoofd schudt. Hij heeft echt nog wel last maar het is zo'n lekker ding !!!!
Anne een dag te laat (sorry!) maar niet minder gemeend: gefeliciteerd met je verjaardag!

Ruma: is het een leuke dag geweest? En hoe gaat het nou met M straks? Mag ie wel over van de juf of moet je nog overleggen met haar?

Flodder: zozo Pepijn is lekker aan het groeien ondanks al z'n oorproblemen. Wat een bikkel zeg! Nog even en dan mag ie onder het mes en is het over.....

Asje: al lekker gesetteld in het nieuwe huis dus. Jammer dat je nu zo ver moet reizen dat zal vast wel tegenvallen. Blijft dat zo os heb je een tijdelijke opdracht daar?

Noerie: het is heel gezellig geweest op de verjaardag, enorm druk maar het was wel leuk. En dat haar, ja het is echt lang maar dus net niet lang genoeg om er een staartje in te doen. En die speldjes rukt ze er dus om de haverklap uit, hopelijk laat ze ze snel zitten want als ze ze niet inheeft lijkt ze net een beatle
Zeg maar zoiets (beetje onscherp maarja het object zit nooit stil )

En dit was denk ik het origineelste kadootje van de dag...

Ben de dagen echt aan het aftellen. Hij zit weer zo met zijn koppie te schudden en aan zijn haartjes te trekken.......

En floortje die stokdoof is en de nachten die kut gaan. Nog ff doorbijten !!

Leuk hoor El zo'n drukke eerste verjaardag. Hoort er bij toch :-)
Alsnog van harte dames met jullie 1e verjaardag!

Wat een leuk cadeau zeg Elma; die stoeltjes! En Gwen een beagle; hahaha. Goed hoor; zo' n lekkere kop met haar. Leuk dat het zo gezellig is geweest. Druk is het al snel vind ik; iedereen van koffie en taart voorzien is wel wat anders dan als mensen zelf hun biertje en wijn pakken:-).

@ Flodder: Wat balen zeg van die rot oorpijn bij jullie. Kan me zo voorstellen dat je echt ana het aftellen bent. Zwaar hoor allemaal. Zo zielig natuurlijk ook. Hoeveel nachten moe tje nog?... Gelukkig heeft hij nog wel eetlust. 11,6 kilo. Keurig hoor!

@Asje: Gezellig dat je er weer bent! En wat fijn dat jullie lekker zitten nu. Heerlijk vooruitzich zo voor de lente en de zomer. Isa die straks lekker aan het rondlopen is in de tuin. Helemaal fijn toch? Is Isa weer helemaal fit nu?

@ Ruma: En leuke dag gehad?

Ik was ook harstikke melancholisch die dagen. Manlief heeft daar natuurlijk weer helemaal geen last van. Sofia is s'ochtends om 9.40 uur geboren. Ik was er heel erg mee bezig. Ik kreeg om half 9 een sms-je van mijn nichtje met; vorig jaar rond deze tijd had je zwaar..'. Vond ik zo lief en fijn.

En dan Sofia; inderdaad uitgegroeid van zo'n klein frutje tot een dametje dat bijna loopt, een behoorlijke eigen wil heeft en zo boos kan worden dat ze helemaal rood aanloopt...Bizar allemaal eigenlijk.

En fijn Ruma; dat het balletje in ieder geval is gaan lopen. Dat kan natuurlijk ook; wat de huisarts zegt... Zou toch een mooie zijn; zit je aan van alles te denken is het straks misschien gewoon omdat hij wat boos en gefrustreert is. Laten we het hopen; want dan kun je er in ieder geval heel goed wat mee.

Fijne dag allemaal!
Zo, ik ben weer terug van een dagje sauna. Heerlijk, ik heb er echt van genoten, ben weer helemaal bijgetankt.

Zaterdag was het erg druk, maar wel gezellig. Ik ben echter zo'n figuur die dan nog tot 12 uur alles opruimt, stofzuigt en dweilt, omdat ik er een gloeiende hekel aan heb om de volgende ochtend voor de troep te staan. dus ik was bekaf toen ik in bed lag. Wel heerlijk tot half 11 in bed gelegen. De kinderen waren ook k.o. en manlief heeft ze tegen 10 uur uit bed gehaald. Ik begon echter pas tegen 3 uur weer een beetje mens te worden. Snel nog een cake gebakken voor de traktatie op het kdv en een hele berg was weggestreken.

@Flodder, het wordt nu echt tijd, wat is jouw ventje toch een ontzettend dapper mannetje. Het is net alsof hij niet beter weet dat zijn oortjes pijn doen. Ik tel met je af, wanneer mag hij?

@Elma: die stoeltjes zijn echt heel erg leuk. Zelf gemaakt? Hoe is het op je nieuwe werkplek, al een beetje gewend?

@Noerie: ik ben benieuwd hoe het bij de K.psych zal gaan. Maar ik ben wel blij dat alles nu in werking is gesteld.

En Sofia ook al zo'n eigen wil, dat belooft nog wat voor de peuterpuberteit .
GEFELICITEERD!!! voor Gwen en Anne!

Anne, heb je taart gegeten, was de slagroom lekker:-)???

Flodder, wat een kereltje die Pepijn zeg! Vinden jullie ook dat die kleintjes zo heerlijk zijn nu? Allemaal van die koddige, mollige, blije puppies! Ik moest wel lachen om Elma's beatle. Isa is ook niet zo goed met speldjes. Zowieso niet zo goed met haar, het begint u eindelijk een beetje te groeien gelukkig!

Noerie, Ruma, hier ook weer slaapproblemen. Ze krijst bij het naar bed gaan echt alles bij elkaar! En houdt dat lang vol...als je haar oppakt gaat ze door met huilen maar zodra je de drempel van haar kamertje overloopt (richting onze eigen slaapkamer) begint ze te smilen en zodra ze bij ons in bed mag liggen stuitert ze van blijdschap. Ik vraag me af wat te doen, mijn gevoel zegt niet toe te geven maar ze is zo aan het gillen dan, ze lijkt enorm van slag! Dus neem ik haar dan toch maar even mee om te kalmeren en leg haar dan weer terug. Dan gaat het wel goed. Misschien heeft het nog wat te maken met het feit dat ze nu op haar eigen kamertje moet (mag!) slapen?
@Flodder, lees nu net pas jouw aftellen-post en voel me helemaal schuldig omdat ik klaag over een half uurtje krijsen van Isa en jij loopt al tijden met twee moeilijke kinderen! Je moet wel gesloopt zijn! Hoeveel werk je eigenlijk en is dat dan wel beetje te combineren?

En hoe lang moet je nog aftellen? En heb het misschien gemist, maar hoe kan het dat ze beide last hebben van hun oortjes?

Wel fijn vooruitzicht om straks drie weken Tjechie te hebben! Goed geregeld zo'n kant-enklare vouwwagen, zou ik best leuk vinden maar krijg ik man echt niet in!
Oh Asje niet doen hoor !!!! Het went ook soms wel en soms ben ik zo moe dat ik niks hoor. Dan is vent het haasje hahaha. En afgelopen nacht ging het weer goed en was ze er maar 1 keer uit.

Pepijn mag de 19e en Floortje de 29e.

Ik denk ook dat Pepijn niet beter weet nu dan die pijn. En krijgt met slapen paracetamol. Het schijnt ook te zijn dat oren kinderen hoge(re)n pijngrens hebben omdat ze die pijn gewend zijn. Dat gaat bij Floortje zeker op want dat is een kleine bikkel !! En Pepijn dus ook. Maar het is echt een verademing dat hij blijft eten en drinken hoor !!

Asje; wat vervelend zo die nachten. Ik denk wel idd dat die kleine dat wel door heeft maar als dit zo goed werkt is het toch prima. Het zijn allemaal fases. Doe waar je je goed bij voelt !!

Ik denk dat het pure pech is dat ze beide last hebben. Timo heeft het niet. Mijn 2 nichtjes (zusjes) hebben het ook en mijn neefjes (broertjes) weer niet.

El; leuke foto's. Hoe is het nu op je werk ?

Ruma; heerlijk zo'n dagje !!

Noerie; moet steeds lachen om jouw profielfoto !!

Ik werk trouwens 3 dagen, maandag dinsdag en woensdag. Geeft genoeg afleiding om wakker te blijven !! Alleen een boek lezen op de bank, dat gaat niet meer zonder in slaap te vallen hahaha.
hey, waar is iedereen? door het mooie weer met andere dingen bezig geweest? of mis ik wat posts??

flodder, morgen pepijn aan de beurt voor zijn oortjes dus! heel veel succes!! ja, wat je zegt is natuurlijk wel zo, ze weten niet beter, maar ik weet ook hoe het voelt als moeder als je kleintje pij heeft of niet lekker is, en dat is zooo zielig!! hopelijk knapt hij snel weer op!

hier een HEERLIJKE paar dagen achter de rug, vol drukte en gezelligheid! donderdag had isa afscheidsfeestje op haar oude crèche, snik, best slikken even, ze had het zo naar haar zin daar! vrijdag verjaardagsfeest thuis (de familie versie) en eerst nog wennen op nieuwe crèche. zaterdag weer een verjaardagsfeestje thuis (nu de vrienden versie) en vandaag on top of that all de verjaardagen van mijn zus en neefje gevierd. allemaal dagen 'met een gouden randje' en nu zit ik moe maar voldaan achter de laptop om nog wat werk voor te bereiden.

fijne week allemaal!
goeiemorgen!

inderdaad zulk mooi weer geweest dat de laptop er even bij in schoot. Ook enorm druk op het werk dus niet veel tijd om tussendoor even wat te posten.

Asje: fijn dat alle verjaardagen gevierd zijn. En het is zo schattig he als ze het naar hun zin hebben.

Flodder: today is the day. Veel succes vandaag en hopelijk is binnenkort al het oren leed geleden!

Ruma: wat een bende he zo'n verjaardag? Ik wil ook altijd alles opruimen maar man vindt dat onzin en dirigeert me dan naar bed..... De stoeltjes zijn door hun tante gemaakt en geschilderd dus het is echt een persoonlijk kado. Inmiddels sleept Fynn ze zelfs mee naar de tuin haha

Nou verder niet veel te melden behalve dan dat ik tot mijn oren in het werk zit. Man dat valt nog tegen hoeveel werk een kantoorbaantje is haha. En dan ook nog dat promotie boekje afmaken, ik heb soms een beetje het idee dat ik achter de feiten aanloop. Maar goed het komt allemaal wel op z'n pootjes terecht! Nu maar even de helpdesk bellen want m'n email doet het (alweer) niet!
Hier ben ik ook nog eens!

Met dit mooie weer zit ik eigenlijk van ieder straaltje zon te genieten en dan doe ik 's-avonds het huishouden met als gevolg: geen computertijd meer! Verder gaat het hier eigenlijk erg rustigaan. Morgen moet ik naar een orthopedagoog voor zoonlief. Eerst een intakegesprek waar ik alleen bij ben. Ben eens benieuwd wat eruit komt en of M. daar "in behandeling" mag. Anne blijft een vrolijk popje die achter haar broers aankruipt als het maar even kan. Vorige week ben ik nog met haar bij de Nightcare geweest: ze had een teek op haar schouder . Vraag me niet hoe die daar terechtkwam. Afijn, dat vieze beest is verwijderd en wij moeten de plek de komende weken (maanden) in de gaten houden. Tot nu toe is er niets te zien.

A.s. zaterdag is de presentatiemis van de communiekantjes. Oudste zoon doet Pinksterzondag de Communie. De eerste van 4 en dus ook het bijbehorende feest!. Het lijkt in huize Ruma dit jaar altijd wel feest, .

@Flodder: spannend geweest voor jou vandaag. Ik hoop dat alles goed is gegaan met Pepijn en dat het ook goed blijft gaan. En dat natuurlijk weer de ongebroken nachten mogen aanbreken. Een hele dikke voor Pepijn en jou!

@Asje: leuk zoveel verjaardagen. Hoe was Isa eronder? Ze zal wel moe zijn geweest, of niet? Enne, het eerste afscheid was er al, ik heb 2x staan huilen toen de oudste twee afscheid namen van de gastouder en naar school gingen. Volgend jaar na de zomervakantie is Simon al aan de beurt. als ik zie wat hij voor een ontwikkelingssprong dit laatste jaar heeft gemaakt, dat is echt ongelofelijk. Ze worden opeens zoveel zelfstandiger en mondiger.

@Elma: haha, verkijk je niet op een kantoorbaan! Verder wel alles leuk in de nieuwe baan en natuurlijk nog succes met de laatste loodjes voor je promotie!

Zo, ik ga weer eens verder met minder favo bezigheden.

Fijne avond allemaal!
Wat een dag zeg. 05.45 er uit. Tegen half 8 in het ziekenhuis. Kwartier te laat door file (weet ik veel dat er zo vroeg al file staat hahaha), toch op tijd op de verkoever gelukkig want hij was als eerste aan de beurt.

Gister bloedde Pepijn in zijn mond en ik mocht er niet aan komen en we vermoedde dat hij net als Fllortje een te kort riempje had aan zijn bovenlip. die van Floortje is toen met buisjes plaatsen ingeknipt. Dus voor de operatie even met de arts gesproken en ze zou in Pepijn zijn mond kijken. Operatie duurde wat langer dan ik gewend was bij Floortje dus had al het idee. Arts wilde me ook gelijk na de ingreep spreken, doet ze normaal na afloop van alle operaties. En jawel, mondje was hoognodig !! Was helemaal ingescheurd al. Ass. zei al dat ik zelf wel arts kon worden (tja dat krijg je met zoveel kids haha). Ze had wat botox in zijn lipje gespoten zodat deze wat strakker stond en ze er beter bij konden. En daarna denk 2 hechtinkjes.

Ook zat er vocht achter de tromeelvlies wat al bijna pus was, dus ook hoooog nodig !! Ze heeft nog receptje zelfs voor oordruppels gelijk gegeven voor nu want anders was ze bang dat de buisjes zo verstopt zouden zitten.

Pepijn deed het super. Huilen afwisselen met slapen op de verkoever. Op de (privé) kamer al snel een halve fles op en in een hele diepe slaap op schoot. Als hij wakker was (sliep onrustig) was het met zijn handjes in zijn gezichtje. Maar wat wil je, oren, neus en mond. Maar na dat slaapje zat hij in de speelkamer al weer te sjansen met de ped. medewekster. Wat brood op en dan is het wachten tot de arts zegt dat je weg mag. Ondertussen was het een uur of 13. Uurtje later waren we thuis.

Floortje is ook even langs geweest (die was met P mee) om even te kijken en kusjes te geven. Kon ze even in zo'n kamer kijken voor volgende week. Kunnen we weer.......

Maar goed, als het goed is zullen we morgen al verschil merken denk. Bij Floortje was dat in elk geval.

Thuis heeft Pepijn nog een poos geslapen en heb ik met Floortje even bloemetjes in potten gezet. Is de tuin weer opgeleukt.

Nu ga ik naar bed, morgen weer werken. Truste !!
Zo, heftig hoor Flodder! Die arme kleine Pepijn! Oren, neus en mondje, het is niet niks! Het is maar goed dat het zo'n vrolijk mannetje is van zichzelf, dat ie meteen weer zat te sjansen in de speelkamer vind ik echt fantastisch! Hopelijk merken jullie meteen verschil en kan ie vannacht lekker slapen na al die toestanden!

Welterusten Pepijntje!
Flodder dat was een heftig dagje! En een oor vol met bijna pus, hopelijk helpen de buisjes goed. Is hij vandaag weer een beetje bijgekomen? En is dat met die lip dan net zoiets als een te kort tongriempje?

Ruma: succes vandaag, ik ben benieuwd of er iets gaat worden gestart voor je zoon. En wat een feestjaar inderdaad. En nog 3 te gaan voor de communie he :P

Nou ik ga weer aan de arbeid (even spieken tussendoor stout he)
Jeetje Flodder; wat heftig toch allemaal. Wel prettig dat het nu allemaal voorbij is. Nouja, voor Pepijn dan. Wat zal dat jochie zich snel een stuk beter voelen zeg. Dan zal het wel helemaal een makkelijk schatje zijn. Fij dat het erop zit voor hem. Bijkomen en zich gewoon fijn fit voelen!

@Ruma: En, al bij de psycholoog geweest? Ik wel weer vorige week. Was weer even fijn. Kan ik weer even gal spuwen en zij speigelt zijn gedrag weer aan de pdd zodat ik het weer beter begrijp. Lucht altidj wel op. Maar toch gaat het best goe dmet zoonlief zelf. Voor ons is het moeilijker dan voor hem gelukkig.

Maandag met Sofia op controle geweest bij de KNO-arts. Hij was tevreden. Ze heeft wel chronisch een behoorlijk loopoor, maar omdat dit alleen oorsmeer betreft en geen pus is het niet erg. Wel vervelend voor Sofia omdat er dus wel regelmatig wat druk op haar oortje staat maar niet ernstig dus. En er blijkt dus een buisje in de te zitten. Verder krijgt ze ene gehoortest omdat de arts zeker wil weten of ze geen beschadigingen heeft opgelopen van die ontsteking toen en de de operatie zelf. Ik heb niet het idee dat ze minder goed hoort, maar toch goed dat ze even gaan checken.

@Elma: je bent meteen goed druk dus. Wel leuk allemaal?

@Asje: En, slaapt Isa weer wat beter? Sofia gaat s'nachts wel goed weer. Overdag alleen echt niet. Ze heeft al 3 dagen maar een half uurtje overdag geslapen. Ze wat nu zo moe dat ze eindelijk weer eens echt ligt te slapen. Al 1,5 uur nu!

Verder wil ze alles eten wat ik ook eet en drinken uit een beker (wat ze nog niet kan). Eten wil ze ook zelf doen, dus elke keer een enorme bende. Wel gezellig.

Ik ga de tuin weer in. We zijn heftig in de weer!

Oja, en wij gaan half juli 3 weken kamperen in Frankrijk. NAar de ardeche 10 dagen en 10 dagen naar de Tarn. We hebben een klein aanhangertje en waarschijnlijk ook nog wel een dakkoffer. Er moet me daar een partijtje bende mee. Wel erg veel zin in! We g aan s'nachts rond half 3 rijden, dan zijn we rond 3 uur s'middags in een hotelletje met zwembad. Beetje relaxen en dan de volgende ochtend nog 2 uur rijden en dan rustig aan de (mega)tent eens opzetten. Ik heb er zin in!
En weer even een fotootje:-)
Ahhhhh Noerie, wat schattig samen !!

Leuk die vakantie !! Klinkt goed !! Ik ben ook jaren in de buurt van de ardeche geweest. Mooie omgeving.

Wij gaan dit jaar voor Tsjechie en een camping waar ze een vouwwagen voor ons opzetten. Hoeven we iets minder troep mee te zeulen. Als het bevalt willen we er zelf 1 aanschaffen.

Pepijn was vanmorgen echt weer vrolijk. Leuk. Ligt nu al weer vanaf 9 uur te tukken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven