Augustus 2007 mamas - onze babys wachten op het zomerse weer!

03-08-2007 14:17 1809 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.vanmeel.net/aug2007.jpg
Mee eens ;) Doe je best!!!
Oh, ik zie dat ik ondertussen op mn uitgerekende datum zit!

Nou, wij gaan nog n potje Catan doen... misschien begint t dan...

Maar zal wel niet....
ja het is zomaar weer 12 augustus, wat gaat dat snel he.

hoe oud was thijs ook alweer. Ik heb het idee dat Sil nu 22 maanden ook wat onrustiger wordt en meer aandacht vraagt maar ik vroeg me al af heo dat kwam helmaal niet bij nagedacht dat dat wel een met de bevalling te maken kon hebben. Hoezo zwanger!? haha 8-P
Tijs is nu anderhalf jaar, dus nog beetje jong om t te begrijpen. Maar denk dat ie wel n beetje de spanning aanvoelt.

Oh, maar vriend wil Catannen (ik ook hoor), dus ik ga!!!!
Ik ga ook slapen...doeiiii en als ik morgen avond weer lees (heb dagdienst van me werk) wil ik wel dat er iig 2 baby's geboren zijn hé ;)

Suc6 vannacht

Liefs van de toeschouwerstribune!!! ;)

mariska
Hoi,

Net ff al jullie berichten weer zitten lezen! Wat is het toch gezellig he, op ons forum. Weet alleen nu al niet meer waar ik op wilde reageren en wat ik wilde zeggen. Ben ook eigenlijk te moe, maar wanneer het op naar bed gaan aankomt word ik iedere keer heel onrustig.

Vanaf vanmiddag al de hele tijd wat rugpijn en soms wat steken naar voren, heb eigenlijk het gevoele dan m'n hele onderkant niet meer zo wil....zal het dan toch vannacht????

Oh Patrieske: Zo niet dan moet ik morgen de verloskundige bellen en dan gaan ze me misschien nog een keer strippen morgen!

Kom op meiden laten we met z'n allen voor de 12e gaan!

Truste!
Nou amandje ik duim voor je vannacht, ik hoop het echt. Misschien nug even :jump: :jump:

helpt vast wel.
Pffff... dat was n spannend potje, zeg. Maar ik heb gewonnen, dus eind goed al goed... hihi...

Dus we hebben 4 gegadigden voor 12 augustus?

Oke, we gaan ervoor, meiden!
Vier gegadigden? Welnee, maak er maar 5 van! Niet dat ik al weeen heb ofzo,maar ja, nu ik de 11e geskipt heb, ga ik dus gewoon mee voor de twaalfde! Haha, waai met alle winden mee! Heb last van m'n darmen en kan daardoor niet goed slapen. Had opeens ook zo'n honger... Lekker banaantje weggehapt. Dacht, check meteen even wie d'r aan het baren zijn, maar nee, geen :nerd: :sigh: , haha. Hebben we nu ook met z'n allen Yolanda's verjaardag overgeslagen? Nou, dan maar een boel zondagskindjes! Of probeer mijn verjaardag: 16 augustus. Maar dat wil ik zelf niet hoor! Ik neem gewoon de zondag wel (dan mogen die weeen nu weleens op gang gaan komen...). Goed, ik ga weer jumpend naar boven, naar m'n bedje. Banaan is op, dus kom maar op met die weeen! :jump:
YEAH weer een baby!!!!

Ik wil jullie even melden dat Marjon/Maybe vannacht is bevallen van een dochter: Yasmine!!!!!!!!!!

Verdere details weet ik niet want ze kon niet bellen en Yasmine werd nu onderzocht maar die volgen nog. Wel weet ik dat bevalling een stuk vlotter is gegaan bij Kayleigh, want gisterenavond om een uurtje of elf zijn we daar weggegaan en is nu ze er al!!!!

Groetjes Irma
He, das zeker vlot gegaan dan! Gefeliciteerd Marjon, man en tante! En een zondagskindje, super, die worden voor 't geluk geboren en dat kan de kleine Yasmine goed gebruiken! Hoop op verder goed nieuws over de kleine meid.

Dus das 1, nog 4 te gaan vandaag.... Vrees dat dat jumpen bij mij niet zo aanslaat, heeft er nog iemand een sensueel weeendansje in de aanbieding...?

heey een heel goede morgen,

Nou hier nog steeds baby en ik heb niks meer gehoord van me ma, ja een bedankje op mijn berichtje verder niks. maar goed we laten het maar zo dit is even het rustigst,en na de geboorte zien we wel weer. ow ja Angel heeft vrijdag een poppenhuis gekregen van playmobil tof joh ik moet de hele dag thee komen drinken.hah en Devlyn een lego trein en die poppetjes die erbij zitten die moeten van hem koffie drinken in Angels poppenhuis dat is zo schattig zoals hij met die onhandige handjes een popje op een stoel zet en dan boos wordt omdat het nie lukt,gaat hij schreeuwen tegen Angel dat zij het moet doen. en heel de dag geen ruzie gehad,echt we hadden dat veel eerder moeten kopen. :)

Zeg maar zijn er nog ukjes bijgekomen sinds gister??????

JAAAAAAA MAYBE GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEID JASMINE MOOIE NAAM HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PHOENIX welkom terug we hebben je gemist hoor!!!!!!!!

NICKA fijn dat Jens het zo goed doet alleen die borstontsteking is wel beroerd hoor ,moet dat vanzelf overgaan of heb je er medicijnen voor? ow hallo lees net dat je antibiotica heb sorry!!!!!!!

IRIS en nog schot in de zaak???

STELLA dus jullie hebben de buurt flink opgekrikt met jullie huisje??? En bij jou actie of vals alarm?

FLEUR ja man was om 5 uur thuis dus het viel gelukkig allemaal mee en uk die is netjes blijven zitten (ggrrrr nog steeds) is heel gezellig geweest vrienden hadden grieks meegenomen en gingen rond een uur of 12 naar huis ,zij heft Angel op bed gedaan en verhaaltjes gelezen dus had ik alleen Devlyn papa was met vriend beneden dus iedereen had een toffe dag/avond.

PATRIESKE handig zo'n zusje!!! hahahah leuk tijdverdrijf he spelletjes???? Ik doe ook mee voor de 12de als dat mag??? X-D

AMANDJE neeeeeee jij ook al ???? verdorie mijn kind is echt dwars!!!!!!!!!!

HAHAHA LEEUWTJE dat jumpen heeft ook bij mij geen resultaat!!

nou ja ik ga wachten tot jullie ploffen en genieten an het lekkere weer(nou ja straks dan nog een beetje te vroeg) en dan zien we wel

tot vanmiddag en anders morgen.

groetjes Morgana

(41,2 weken :cry: )
Dag dames,

Een hele goedemorgen! Hier nog steeds baby in buik en geen tekenen van een naderende bevalling, dus Patrieske en Iris; ik vermoed dat ik niet mee ga doen aan mijn zelf bedachte deadline..... Hoop heel erg dat één van jullie baby's zich wel aan de afspraak gaat houden. He balen, maar ja, dan wacht ik nog maar even verder. Ooit zal het wel goedkomen. Vandaag dus precies 40 weken, dus vanaf morgen mag ik me ook bij het overtijd clubje voegen; twijfelachtige eer, maar het is niet anders :-(

Nu eens even kijken wat er allemaal gebeurt is vannacht.

Patrieske; hoe ben je de nacht doorgekomen? Weeen? :hello: Zou echt heel fijn zijn.

Klinkt echt als een prima dag die jij gisteren gehad hebt. Lekker! Ook gewoon even ergens anders aan denken en met andere dingen bezig zijn. Gaat de tijd toch een beetje sneller.

Nicka; wat onwijs balen van je borstontsteking. He, succes!

Leeuwtje; ja, zou fijn zijn; ga gewoon voor vandaag joh. Your turn. Dan opteer ik voor jouw verjaardag; de 16e. Langer wil ik niet wachten, vind het wel goed zo.

Hmm... lees nu dat er bij jou ook nog niet echt tekenen zijn, o jee, ojee, dan maar naar de 13e; hoewel ik dat niet zo'n lekker getal vind eigenlijk.

Maybe GEFELICITEERD!!!! ook voor Maybeman; wat ontzettend leuk! Mooie naam ook. Ben heel benieuwd hoe het met het kleine meisje is. Maar bovenal; Geniet van haar. Wat leuk wat leuk!

En Room; jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je nichtje!

Morgana; nee maar je hebt nog steeds baby in buik; jij mag voor hoor. Echt jij eerst.

Wat schattig dat playmobil poppenhuis. En jij lekker de hele dag daar theedrinken; lief! Haha en het is ook nog eens ruzie-vermijdend spul; good to know.

Het belooft een super lekkere dag te worden, dus ga vriend maar eens vertellen dat we zo naar het strand gaan. Fijn!

Kom vanmiddag zeker nog even checken voor meer babynieuws; het is tenslotte de 12e.

O ja, gisteren wel weer heel veel boven de wc gehangen, dus stiekem hoop ik ergens wel dat het allemaal niet nog weken gaat duren. Word er nu toch wel een beetje gestoord van van dat gekots... Bah!

Tot later.

Mootje
Hallo allemaal!!

Jullie kennen mij niet, maar ik ben een vriendin van Amandje en ik kom hier even vertellen dat het begonnen is!!

:cheer2: Haar vriend belde vanmorgen om 7:30. Op dat moment had ze al 5 cm ontsluiting!!

Zoooo spannend!! Zit hier helemaal hieperdepiep te wezen....

Wordt vervolgd en voor alle anderen: ook jullie heeeeel veel succes!

liefs Mila

MAYBE: Gefeliciteerd met Yasmine (wat een mooie naam!).

Top dat alles zo goed is gegaan met de bevalling.

Ben benieuwd hoe het verder is met Yasmine.

Voornu: Kom lekker bij van de bevalling en een fijne kraamtijd, ook al moet je die gedeeltelijk in het zh doorbrengen.

En zondagskindjes zijn super!

Nicka: Aiaiaia, borstonsteking! Erg pijnlijk! Kan er 'helaas'over meepraten.

Wat wel een beetje verlicht zijn hydrogelpads. Die kan je bij de thuiszorgwinkel kopen en geven echt wat verlichting. Zijn helaas niet goedkoop.

Fleur: Haha, zeer herkenbaar: Overdag slapen en 's nachts wakker!!

Gelukkig is er hoop en komt er verbetering met het verstrijken van de dagen! (zei een moeder die ook een kleine nachtbraker heeft, maar die nu zo zoetjes aan steeds meer 's nachts gaat slapen).

Oh dat varkentjes geluid is heel herkenbaar. Rhune maakt soms echt van die knor geluidjes, meestal na de voeding. En een boeren dat ze kan laten! Dat dat uit zo'n klein meisje kan komen zeg!

Patrieske: Nog enige weeën activiteit?

En Hoe is het bij jou Stella? En Leeuwtje....?

Morgana: Leuk dat je kindjes zo lekker aan het spelen zijn samen. Daar heb je zometeen in de kraamtijd nog een hoop plezier van!

Mootje: Oh meid wat vervelend dat die misselijkheid maar aan blijft houden. Hoop voor jou dat de beeb snel komt.

Bieb: Hmmm zo'n bakerzakje is mss ook wat voor Rhune. Die kan 's avonds ook zo onrustig zijn. En ze houdt zich zelf idd wakker door steeds met haar armpjes te zwaaien.

Hoe gaat het verder? Al helemaal gewend aan jullie nieuwe gezinnetje...?

Hier alles rustig. Rhune ligt lekker te knorren boven in haar wiegje en d'r papa ook (niet in wiegje dan hè!). Ga zo ff kids aankleden. Vanmiddag gaan we ff langs bij vrienden en kunnen we gelijk lekker naar buiten gaan want t'is weer heerlijk weer.

Owja heeft iemand nog interesse in een Toyota corolla verso...?!! Echt een familieauto!

Het valt helaas niet mee om auto weer kwijt te raken althans om te verkopen. Kan 'm beter tegen een boom aanzetten,haha!! Nouja zal vast wel goed komen, maar voor nu is het gewoon even balen. De garage waar we auto gekocht hadden wou 'm wel inruilen voor een andere auto, maar die was 4jaar oude en kleiner. Zouden we er zo'n 3000euro bij inschieten, ja doei!! Denkt zeker dat we gekke henkie zijn!!

Nou dames wens jullie allemaal een heel fijne dag en dat er maar veel beebs geworpen mogen worden!!

Liefs Roos.
Héé Amandje zet 'm op!
Maybe, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

Wat leuk, een zondagskindje!!!

(Wil ik oohook! :smile: )

http://personalizedpiggybanks.com/store/images/p-its-girl-big.jpg
Amandje, zet m op, meis!!!!

Lief dat je ons op de hoogte houdt, Mila...
Verder heb ik effe niets onthouden. Ga effe lekker badderen, denk ik. Allebei mn mannen liggen weer op bed, dus heb alle rust nu.

Hier dus nog geen enkel teken, dat t vandaag gaat gebeuren...

Denk dat ik me ga aansluiten bij t groepje "overtijd".

Niet geheel vrijwillig, maar ja...
Maybe gefeliciteerd met jullie dochter Yasmine wat een mooie naam. Geniet er lekker van we lezen het verhaal later wel.

Amandje ben benieuwd je zal al een heel eind zijn misschien heb je de kleine al in je handen.
O leuk! En nog een 12 augustus-baby. en een zondagskindje! Spannend, Amandja, misschien is de kleine er al. Ga nu echt even naar het strand, maar kom vanmiddag checken om te kijken of er al nieuws is.

Mootje
HOERA, YASMINE is geboren! Marjon, Marjonman en Kayleigh en Irma ook: GEFELICITEERD! Ben benieuwd hoe het met het zondagskindje gaat.

en jaaa er is weer een baby in aantocht! Amandje, zet 'm op!

@patrieske en stella, jullie waren ook nog laat op gisteravond! ik zat om half 9 al te overwegen om naar bed te gaan. maar goed, ik had weinig zin om extreem vroeg uitgeslapen wakker te worden, dus heb ik er nog een uurtje aan geplakt.

Heb ook last van dezelfde klachten als Amandje, maar helaas heeft het bij mij nog niet doorgezet. Ben wel onrustig als ik 's avonds op bed ga, maar slaap (met wat toiletbezoekjes tussendoor) helaas nog elke nacht gewoon door tot de volgende ochtend.

mn buik zit wel meer in de weg (bijna continu pijnlijk) en een zere rug, maar of dat nu betekent dat er schot in de zaak zit?

Hoeveel dames zijn er nu nog in de race voor vandaag? 4 toch? KOM OP DAMES!

Ik ga weer even in de baarhouding ;-)

iris

(41 weken en 2 dagen)
Hoi Yasmine, welkom op de wereld!! Weet zeker dat je mamma Marjon, Pappa Maybe en Tante Room heeeeel gelukkig maakt!! Hoop dat alles goed met je is, vind dat je een supermooie naam hebt!! Doe je een knuffel an mamma geven??

En voor Amandje: huphuphup!! Zet hem op. Zoooooo spannend!

Hier verder nog geen nieuws (tja, pas 38 weken he) maar gisteren wel een geslaagd feestje gehad ('s middags al voorgeslapen) waren rond 3 uur thuis, dus nu lekker rustig aan (nu het nog kan hahahahaha)

mmmmmmmmm weet even uit mijn hoofd niet meer het hoe en wat, dus ga morgen wel weer uitgebreid reageren!!

Voor alle overtijders en uitgerekenden KOM OP MET DIE BEEBS!!!!

Fijne zondag maar weer!
Even nog een kleine update.

Marjon (en Dick) maken het goed. Yasmine ligt nu nog op de ic omdat het zelf ademen wat te vermoeiend is.

Ik ga straks aar haar toe en daarna horen jullie wel meer.

De bevalling is in elk geval vlot gegaan, maar wel heel zwaar met rug-, buik en beenweeen. Om 3 uur waren ze in het ziekenhuis en Yasmine is om 6.45 geboren.

Groetjes Irma

ps op hun site staat een foto, maar weet niet of ik de site hier neer kan zetten, maar misschien dat jullie dat adres al hebben!
Hoi,

Hier even een snel berichtje van mij.

Miep, gefeliciteerd met Roel!!

Marjon, gefeliciteerd met Yasmine!!!

Hopelijk mag ze snel van de ic af.

Amandje, spannend hoor, wrsl. nog een zondagskindje erbij.

Hier verder ook nog alles rustig en had ook een beetje op dit weekend

gehoopt, maar helaas

Groetjes Crissie

(39 wk en 5d)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven