Baby kast van tanden
maandag 23 februari 2009 om 17:14
Hallo,
Niet erg ofzo maar mijn zoontje heeft zo'n last van zijn doorkomende tandjes. Hij is nu 6 maanden, heeft er aan de onderkant al 2 en heeft erg last van de rest. Veel gekwijl, gekke bekken trekken, bijten, huilen en zeuren. Ik heb zo'n gel gekocht op basis van planten en we hebben zat bijtringen maar is er nog iets anders wat ik kan doen om hem te helpen? Hij drinkt er ook heel slecht van en is al een dunnetje.
Groet.
Niet erg ofzo maar mijn zoontje heeft zo'n last van zijn doorkomende tandjes. Hij is nu 6 maanden, heeft er aan de onderkant al 2 en heeft erg last van de rest. Veel gekwijl, gekke bekken trekken, bijten, huilen en zeuren. Ik heb zo'n gel gekocht op basis van planten en we hebben zat bijtringen maar is er nog iets anders wat ik kan doen om hem te helpen? Hij drinkt er ook heel slecht van en is al een dunnetje.
Groet.
maandag 23 februari 2009 om 17:20
quote:-xxx- schreef op 23 februari 2009 @ 17:18:
Jeetje ik schrok even: dacht dat je een commode gemaakt van tandjes had gekocht ofzo! :crazy:
Hahahhaaa dat dacht ik ook, vroeg me al razendsnel af of het een commode was van slagtanden van een olifant. Oh heerlijke fantasie.
Verder geen tips.
Jeetje ik schrok even: dacht dat je een commode gemaakt van tandjes had gekocht ofzo! :crazy:
Hahahhaaa dat dacht ik ook, vroeg me al razendsnel af of het een commode was van slagtanden van een olifant. Oh heerlijke fantasie.
Verder geen tips.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 23 februari 2009 om 17:23

maandag 23 februari 2009 om 18:52
Wij hebben een bijtring van Difrax, bestaat uit allemaal kleine balletjes met ribbeltjes, lijkt op een kralen armband, kost maar een paar euro, en hier bijt dochter er de hele dag op.
Ik neem hem ook overal mee naar toe, om mijn pols, als armband neem ik hem veek mee.
Of vastmaken aan een speenkoord voor in de maxi cosi
Nu al 3 maanden heel veel plezier van
Ik neem hem ook overal mee naar toe, om mijn pols, als armband neem ik hem veek mee.
Of vastmaken aan een speenkoord voor in de maxi cosi
Nu al 3 maanden heel veel plezier van
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!

maandag 23 februari 2009 om 19:58