Belly Bandit ervaringen?
donderdag 24 juni 2010 om 15:20
Wie heeft er ervaring met de Belly Bandit?
(www.bellybandit.eu)
Is dit de moeite waard om aan te schaffen om na je bevalling sneller in shape te komen?
Dit zegt de site:
Hoe helpt de Belly Bandit?
- Helpt bij het verminderen van striae
- Geeft de drager ondersteuning en comfort
- Versnelt de herstelperiode na zwangerschap
- Helpt de juiste houding aan te nemen
- Ontneemt druk van benen en rug
Ik hoor graag jullie ervaringen!
(www.bellybandit.eu)
Is dit de moeite waard om aan te schaffen om na je bevalling sneller in shape te komen?
Dit zegt de site:
Hoe helpt de Belly Bandit?
- Helpt bij het verminderen van striae
- Geeft de drager ondersteuning en comfort
- Versnelt de herstelperiode na zwangerschap
- Helpt de juiste houding aan te nemen
- Ontneemt druk van benen en rug
Ik hoor graag jullie ervaringen!
donderdag 24 juni 2010 om 15:47
Het leek me ook heel handiger, beviel alleen iets eerder dan gepland, dus het is er niet meer van gekomen en hier na paar maanden ook weer op oude gewicht en alleen nog ietsjes minder strakke buik dan voorheen. Dus tja, of het nu veel zin heeft.... maar goed, als je hem gaat dragen zou ik hem niet te lang gaan dragen, daar worden je buikspieren lui van, dus max een week zou ik doen.
donderdag 24 juni 2010 om 16:14
Mijn buik is niet meer zo strak als hij was hoor, maar voor het aannemen van een goede houding en extra comfort? Nee, dat heb ik na de bevalling niet gemist. Ik heb toen veel gelezen over een blubberend gevoel, maar ook dat had ik niet. Natuurlijk hing de boel wel, maar oncomfortabel vond ik het niet, en ik vond het wel boeiend om te merken dat mijn baarmoeder strak trok door de borstvoeding (al zal hij dat met een BB ook wel doen, daar niet van).
Hoe dan ook, mijn ervaring is dat ik hem niet gemist heb.
Hoe dan ook, mijn ervaring is dat ik hem niet gemist heb.
donderdag 24 juni 2010 om 17:07
Lijkt me juist erg slecht voor rug en houding.
Door je natuurlijke spiercorset weer te versterken krijg je weer een goede houding en een sterke buik, bekken, benen.
Met mijn rugklachten is mij al jaren geleden afgeraden een corset of iets in die geest te dragen, omdat je zo je rug alleen maar zwakker maakt.
Omdat mijn spiercorset erg slap is(zwakke rompstabiliteit en bekkenklachten) ben ik de laatste tijd erg veel bezig, oa met rug- en buikversterkende oefeningen (zwemmen!)
Dit kun je niet direkt na de bavalling doen, maar wat is er mis met rustig na 6 weken weer te beginnen met oefeningen.sporten
Door je natuurlijke spiercorset weer te versterken krijg je weer een goede houding en een sterke buik, bekken, benen.
Met mijn rugklachten is mij al jaren geleden afgeraden een corset of iets in die geest te dragen, omdat je zo je rug alleen maar zwakker maakt.
Omdat mijn spiercorset erg slap is(zwakke rompstabiliteit en bekkenklachten) ben ik de laatste tijd erg veel bezig, oa met rug- en buikversterkende oefeningen (zwemmen!)
Dit kun je niet direkt na de bavalling doen, maar wat is er mis met rustig na 6 weken weer te beginnen met oefeningen.sporten