betaalbaar houten fornuisje?

03-11-2008 23:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week kreeg ik een reclamefolder in de bus waarin een houten speelgoed fornuisje stond, dat zeer weinig kostte! Maar ik ben tot mijn grote frustratie vergeten bij welke winkel het was. (Geen speelgoedwinkel in ieder geval.)

Het fornuisje had behalve gaspitten en een oventje, ook nog 1 keukenkastje, 1 keukenlaatje, en een gootsteentje met kraan.

Herkent iemand deze beschrijving? Ik hoop het!
bij de karwei denk ik dat je bedoelt!
Nee helaas, het fornuisje bij Karwei heeft wel een keukenkastje, maar geen laatje. En juist dat laatje erbij, zou mijn dochtertje zo leuk vinden.

Maar toch bedankt voor je snelle reactie!
cranenburg??

(of hoe heet die winkel)

kan mij voorstellen dat het een artikel is die hun in een folder hebben
bij de HEMA zag ik laatst ook een houten fornuisje, weet niet of er een laatje in zat..
Ook bij Ikea en Dille en Kamille zijn er kleine fornuisjes vanhout
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Kijk anders even op MP! Daar staat het er vol mee. Overigens kun je bij de HEMA heel leuk houten fruit, etc. kopen.
ikea heeft geen houten fornuisjes meer..
formido geloof ik
Als je wat koopt let op de maten, meestal staan de cm er bij. en die van de Hem@ was erg klein.

Kerwei staat deze week ook weer inde folder volgens mij.

30 euro geloof ik.

Succes

Bij de action hebben ze leuke fruit en andere aanverwante artikelen met klitteband. Past er leuk bij.
In de folder van Toys 'R Us staat er 1 met la, maar die kost alweer 54,99. Dat vind ik niet meer goedkoop tenminste
ik zag er gister 1 op de tv reclame van Karwei!
Net in de folder van de Karwei, 29,95.
...
Die nu bij de Karwei in de aanbieding is hebben wij staan! Bevalt prima, meer lijken de kinderen niet nodig te hebben want ze spelen er fijn mee.

Het formaat vind ik ook groot genoeg, neemt niet teveel ruimte in, maar is ook niet te klein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven