Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Fan: T krijgt idd genoeg met sint, maar wat allemaal precies weet ik niet, want buiten dat van ons krijgt ze ook nog wat van mijn broer, van schoonzus en zwager, van mijn moeder en dr man, en van schoonouders, maar ik weet alleen van mijn broer wat ze gaat krijgen.. Voor in haar schoen krijgt ze in elk geval een mini-doosje HK-duplo, en een koker met 3 LP poppetjes.

Leuke poppenstoel trouwens... waar hebbie die gevonden??

Zag er laatst 1 in de folder van de B.lokker, die vond ik ook leuk, maar die jij hebt geplaatst is ook erg leuk!
Hahaha, ja GW, het wordt hier langzaam roze, maar qua kleding heeft ze haast geen roze meer. Veel grijs/paars/en zelfs al wat zwart (en dat staat haar echt heel gaaf)

Oh jee Deb, dus ze krijgt kado's van de hele familie nog... ja dat doen wij hier niet. Vieren sint met z'n drietjes.

Heb de stoel trouwens gevonden op de site van de ToysRus. Je kan hem alleen met creditcard of paypal kopen. Ze doen niet aan Ideal
Justdeb, ik herken heel erg je gevoel dat je dingen ‘af’ wilt hebben. Met 30 weken kan er al van alles gebeuren en het geeft toch een gevoel van geruststelling als je weer iets van je lijstje kan strepen. Maar niet je lichaam te veel belasten hè.

Char, gefeliciteerd met je verjaardag en de helft van je zwangerschap!

Party, leuk dat je de kriebels hebt voor nog een kindje. Ik hoop dat je man ook snel ‘om’ is. Is toch het fijnst als je op één lijn zit.

Becky, lekker vooruitzicht zo’n weekendje er tussenuit. Sneu voor N. dat ze niet fit is.

Fijn Speec, dan kun je gelijk weer aan de slag .

N. ging hier helpen met de deur opendoen voor St. Maarten. Dat was niet zo’n succes want elke keer als er kindjes waren geweest was het: N. ook noepies. We hebben het kunnen beperken tot één grote spek en een zakje Haribobeertjes. Volgend jaar mag ze er echt wat voor doen. Dan laat ik haar meelopen.

Hoe introduceren jullie Sinterklaas bij je kind? Ik heb al gezegd dat hij morgen met de boot komt en cadeautjes mee neemt voor alle kinderen. Ik wil haar morgen de schoen laten zetten maar ben bang dat ze het dan elke avond wil doen. En het is nog zo lastig uit te leggen omdat ze de tijdsbegrippen nog niet kent.

Ik heb ook weer AC ingeslagen (borstvoedingspil). Maar dit ga ik niet heel lang gebruiken als ik zie wat het kost (bijna ¤ 30,- voor een half jaar?). Als deze voorraad er doorheen is, moeten we ons maar eens oriënteren op een goedkopere en duurzamere oplossing. Ik zag dat er een nieuwe manier van sterilisatie is met veertjes in de eileiders (essure) wat met een kleine ingreep gedaan kan worden. Hoewel ik zeker weet dat er geen 3e kindje hoeft te komen vind ik dat toch (te) definitief op dit moment.
Hmpf zie allemaal foto's van kindjes met lampionnetjes en die van N ligt nog op Kdv omdat ik haar ziek op heb moeten halen
Hoe is het met M murron gaat het goed??

Fan doe jij eens een nieuwe foto van lopende M!!
Murr, ik heb M. gewoon naar een dvd laten kijken van sint in Ses@mstraat. En heb haar laten kijken naar het sinterklaasjournaal. Verder haal ik vanaf zondag (dan laat ik haar s'middags de intocht kijken) de sinterklaas cd's tevoorschijn
A zit al gebiologeerd naar sinterklaasjournaal te kijken.
N ook!
Becks, camera is kapot !!! Moeten een nieuwe accu bestellen...

Zit te kijken of dat de pc de SD kaart wil inladen (dat wil die stomme laptop vaak niet)
ha, hij doet het !! Ik ga ff foto's uploaden op haaaifs
jaaaaaaaaaaaaa. Mega M pica's!

Wanneer weer s meet, meiskes?
mariss en ik doen toch een schiphol meet

kom je ook moom?
wat voor dag / tijd is die precies?
Oooh een meet !! Ik mis jullie

Te lang geleden.

Ik zie dat jullie mijn heksenmeisje bekeken hebben ;)
Ik geloof dat we alleen een meet hebben als mariss heeeeeeeel veel vertraging heeft, volgens mij vertrekken we 1 dag na haar.
Superfoto's fan!! Morgen uitgebreide reactie. Vent is thuis.
Nog ff snel, visite net weg, alles weer aan kant, dus morgenochtend alleen stofzuigen en dweilen. Was erg gezellig vanaaf. Hopelijk morgen hele dag ook veel gezelligheid. Nu slapen. Trusten allemaal. En bedankt voor jullie felicitaties!!
Was dit nou??

Ik, die EBP kan zeggen???
Oh, dat ging even te snel met posten..

Hopelijk is het een goed teken dat ik (voor het eerst!!) ebp kan zeggen, en slapen jullie bijna allemaal nog!

Hier een bagger nacht gehad voor mezelf...Dus er nu maar uitgegaan...

Man en kind slapen nog heerlijk door..
Haha deb, ik doe nooit aan ebp! Ze zijn je gegund. Maar hier al wel wakker hoor, brood al achter de kiezen en nu een kleurplaat aan het maken. En gewoon om 5 uur huilen en ik er naar toe maar alleen even geknuffeld en niet bij mij genomen. Daar worden we allemaal niet vrolijker van want hij slaapt echt nooit bij ons in bed maar gaat alleen liggen keten.

Fijn weekend allemaal!!!!
Het is weekend he justdeb, dan slapen we uit

man en kind slapen nog, ik heb alweer dienst, maar goed daarna tot kerst geen weekend meer
Goedemorgen!

Char nog gefeliciteerd en veel plezier vandaag!

Ooh heeft er nog iemand een goed idee voor mij? I. is dinsdag voor t laatst in haar oude groep op kdv en viert dan ook haar verjaardag. Maar heb nog niks bedacht om te trakteren. Aangezien ik maandag moet werken heb ik alleen nog het weekend om iets in elkaar te bouwen... (Lekker op tijd Hus...)
het wordt hier weer steeds vroeger. zes uur vandaag! bah.
Normaal doe ik ook nooit aan ebp hoor Rain, toevallig nu voor het eerst in al die jaren!

Ik moest er ook wel vroeg uit, de schilder (schoonvader in dit geval) komt zo.. ach en aangezien ik toch al uuuuuren wakker was.

Inmiddels is T ook al uit bed, gewassen, gekleed en nu aan het ontbijt..

Hus: ik heb zo geen idee, even goog.len op kindertraktaties?? Komen er vrij makkelijke dingen voorbij.
Man belt net volledig in paniek op

kinderwagen stond nog in mijn auto

gelukkig was hij met de baggerbuggy ook tevreden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven