Blijven slapen

19-06-2018 17:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje voor ouders met pubers.

(Zelf twee dochters van 17 en 19).

Mogen jullie kinderen bij hun vriend/vriendin (verkering) slapen doordeweeks?

Ik vind het zelf wel eens lastig doordeweeks, nog twee personen erbij in onze ochtendstress. Mijn dochters zeggen dat hun vriendinnen het ook mogen, maar zelf vind ik in het weekend prima maar doordeweeks zo'n gedoe.
Hoe denken jullie daar over?
Alle reacties Link kopieren
Hier mocht dat toen ik nog thuis woonde wel ja. Maar moet er zelf eerlijk gezegd niet aan denken nu. Gelukkig is die van mij 13 mnd dus dat zal nog wel ff duren ;)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Doordeweeks mocht het vroeger maximaal eens per week. De reden was dat mijn vriend vroeg op moest (rond 5.00 uur) en mijn ouders er vaak toch wakker van werden en lastig weer in slaap kwamen ook al deed hij muisstil. In het weekend mocht ik het zelf weten. Meestal sliepen we toen het ene weekend bij mijn ouders en het andere weekend bij de zijne. Tenzij een van ons andere plannen had. Dan sliepen we minder bij elkaar.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Oef, bij ons thuis mocht het alleen in het weekend. Toen kreeg m’n broer een vriendin die zich daar niks van aantrok, en gewoon doordeweeks bleef (ook als m’n broer naar college ging, ze werkte of studeerde niet, dus ze was er de hele dag). M’n ouders hebben toen wel de regel ingesteld dat ze overdag maar bij haar eigen ouders voor de tv moest gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven