Blote buiken topic

vrijdag 31 juli 2009 om 16:25
vrijdag 31 juli 2009 om 16:35
He leuk! Blote buiken. Mag ik mij zelf er ook even tussen gooien? Lang niet zo mooi en estetisch gefotografeerd als de laatste foto's hierboven (gewoon zelfontspannertje). Maar meer 'vergelijkingsmateriaal' voor andere meiden die ± 23 weken zwanger zijn. Niet dat het iets uitmaakt of je iets platter of boller bent, maar toch leuk om even te vergelijken, dussss komt 'ie:
klussertjes buik van 23 weken...
klussertjes buik van 23 weken...
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius

vrijdag 31 juli 2009 om 16:50
quote:Laminaat schreef op 31 juli 2009 @ 16:25:
Your wish is my command!
Dit ben ik na de eerste (ruim 2 jaar borstvoeding!). Ik ben bang dat ik er na deze tweede láng zo goed niet meer uit zal zien en meer in de richting van jouw beschrijving zal gaan Rollergirl. De boel is hier stukken meer opgerekt dan 6 jaar geleden.
[afbeelding]Hoe komt het dat het nu anders is dan bij de eerste? (overigens lijkt het bijna alsof je een zeer beschaafd maatje silliconen hebt).
Your wish is my command!
Dit ben ik na de eerste (ruim 2 jaar borstvoeding!). Ik ben bang dat ik er na deze tweede láng zo goed niet meer uit zal zien en meer in de richting van jouw beschrijving zal gaan Rollergirl. De boel is hier stukken meer opgerekt dan 6 jaar geleden.
[afbeelding]Hoe komt het dat het nu anders is dan bij de eerste? (overigens lijkt het bijna alsof je een zeer beschaafd maatje silliconen hebt).
vrijdag 31 juli 2009 om 17:25
Omdat élke zwangerschap anders is Rollergirl. Bij de eerste ben ik in totaal maar 7 kilo aangekomen. Nu zit ik op 13 (wat nog niet veel is overigens). Daarnaast was de eerste een mini-mannetje en dit een grote vent én heb ik heel veel vruchtwater. Mijn borsten zijn bij de eerste zwangerschap niet gegroeid, deze keer 3 cupmaten. Overigens zijn ze puur natuur. Ze waren altijd mijn grote trots, maar dankzij de groei (en de striae ) houd ik mijn hart vast voor wat ik overhoud.
Nee joh Arwen, die laatste foto is van tussen de 2 zwangerschappen in. Zomer 2008. In de huiskamer hangen foto's van de fotoshoot die we (zwanger) gemaakt hebben. Daar staan we alle drie volledig nakend op. Dankjewel voor je lieve compliment trouwens!
(Jee zeg, je kunt wel zien dat ik geen sociaal leven meer heb. Ik zit hier vandaag veel te veel...)
Nee joh Arwen, die laatste foto is van tussen de 2 zwangerschappen in. Zomer 2008. In de huiskamer hangen foto's van de fotoshoot die we (zwanger) gemaakt hebben. Daar staan we alle drie volledig nakend op. Dankjewel voor je lieve compliment trouwens!
(Jee zeg, je kunt wel zien dat ik geen sociaal leven meer heb. Ik zit hier vandaag veel te veel...)