Blote buiken topic

20-06-2007 09:42 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Toen ik niet zwanger was, keek ik elke dag op de blote buiken topic van VIVA. (prachtig)  Maar ik kan deze nu ik wel zwanger ben niet meer vinden.  Dus start ik er zelf maar 1!

Wie doet ermee?

Groetjes Dees
Misschien moeten er voor een realistisch tintje ook na-foto's bij. Als de pudding is ingestort en de theezakjes erboven hangen? Iemand? ;)
die heb ik niet, ik paste na 10 dagen mijn 'oude' kleren weer en woog wat ik daarvoor woog.. iemand anders misschien?
Iets te enthousiast...
Your wish is my command!

Dit ben ik na de eerste (ruim 2 jaar borstvoeding!). Ik ben bang dat ik er na deze tweede láng zo goed niet meer uit zal zien en meer in de richting van jouw beschrijving zal gaan Rollergirl. De boel is hier stukken meer opgerekt dan 6 jaar geleden.

He leuk! Blote buiken. Mag ik mij zelf er ook even tussen gooien? Lang niet zo mooi en estetisch gefotografeerd als de laatste foto's hierboven (gewoon zelfontspannertje). Maar meer 'vergelijkingsmateriaal' voor andere meiden die ± 23 weken zwanger zijn. Niet dat het iets uitmaakt of je iets platter of boller bent, maar toch leuk om even te vergelijken, dussss komt 'ie:

klussertjes buik van 23 weken...
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
quote:Laminaat schreef op 31 juli 2009 @ 16:25:

Your wish is my command!

Dit ben ik na de eerste (ruim 2 jaar borstvoeding!). Ik ben bang dat ik er na deze tweede láng zo goed niet meer uit zal zien en meer in de richting van jouw beschrijving zal gaan Rollergirl. De boel is hier stukken meer opgerekt dan 6 jaar geleden.

[afbeelding]Hoe komt het dat het nu anders is dan bij de eerste? (overigens lijkt het bijna alsof je een zeer beschaafd maatje silliconen hebt).
laminaat, is die foto terwijl je weer zwanger bent? prachtig lijf trouwens heb je, op alle fotoos. Wat voor soort foto heb je in de huiskamer hangen, nog bloter?
Omdat élke zwangerschap anders is Rollergirl. Bij de eerste ben ik in totaal maar 7 kilo aangekomen. Nu zit ik op 13 (wat nog niet veel is overigens). Daarnaast was de eerste een mini-mannetje en dit een grote vent én heb ik heel veel vruchtwater. Mijn borsten zijn bij de eerste zwangerschap niet gegroeid, deze keer 3 cupmaten. Overigens zijn ze puur natuur. Ze waren altijd mijn grote trots, maar dankzij de groei (en de striae ) houd ik mijn hart vast voor wat ik overhoud.

Nee joh Arwen, die laatste foto is van tussen de 2 zwangerschappen in. Zomer 2008. In de huiskamer hangen foto's van de fotoshoot die we (zwanger) gemaakt hebben. Daar staan we alle drie volledig nakend op. Dankjewel voor je lieve compliment trouwens!

(Jee zeg, je kunt wel zien dat ik geen sociaal leven meer heb. Ik zit hier vandaag veel te veel...)
alle drie volledig naakt? full frontal? in de huiskamer? ben erg benieuwd. Vind het mooi hoor, maar wel heel persoonlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven